Aankomende update

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

hopelijk eindelijk die subsilver? dan kan ik het forum op mijn oude vertrouwde manier bekijken... wat dit vind ik maar lelijk, sorry :eek:
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Wat ik gigantisch lastig vind, ik heb de gewoonte meerdere topics die me boeien te openen en ze dan rustig op men gemak te bekijken. Dat doe ik door telkens met men scrolwiel te klikken op een topic, dan opent het in een nieuwe tab. Bij dit forum opent hij het echter alsnog op de pagina die open staat op dat moment + een extra tab. Op de hoofdpagina gaat het wel, in de subforums niet. o.O
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Ik vind dat soms ook lastig, maar los het dan op door gewoon rechts te klikken en dan "openen in nieuw tabblad" te kiezen.
Dat probleem komt er omdat ze ook met onclick="..." werken.

Misschien is het een idee om gewoon enkel met <a href .. > te werken en eventueel daarvan de hoogte en breedte aan te passen?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Speciaal voor darkzero zijn we bezig subsilver2 ook te updaten. Ondertussen werkt de user karma ook :).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Ik gebruikte ook altijd subsilver, volgens meon toch een tiental mensen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

Toeval of niet (waarschijnlijk niet, want ik gebruik ook Subsilver 2), ik kan weer zien in welke threads ik gepost heb (cf. p. 1 van dit onderwerp).

Oef, beter zo!
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Da's waarschijnlijk mee gefixt geraakt toen we subsilver2 ook geupgrade hebben bij de algemene phpBB-upgrade, maar was voorlopig nog niet beschikbaar gemaakt omdat er een aantal eigen aanpassingen nog niet in verwerkt waren.

Nu dus wél :)
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Kunt ge niet ergens een pagina maken in het profiel waar ge kunt zien op welke posts ge positieve of negatieve karma hebt gekregen. Zoals de posrep en negrep te zien zijn in usercp van vbulletin.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

Goztow schreef:Speciaal voor darkzero zijn we bezig subsilver2 ook te updaten. Ondertussen werkt de user karma ook :).
bedankt voor het werk manne! nu kan ik alles weer vlot meevolgen en is het weer een plezier om naar het forum te komen 8)
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Trojan schreef:Kunt ge niet ergens een pagina maken in het profiel waar ge kunt zien op welke posts ge positieve of negatieve karma hebt gekregen. Zoals de posrep en negrep te zien zijn in usercp van vbulletin.
Zou leuk zijn. Je kan er alleen maar uit leren dan :)
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

darkzero schreef:
Goztow schreef:Speciaal voor darkzero zijn we bezig subsilver2 ook te updaten. Ondertussen werkt de user karma ook :).
bedankt voor het werk manne! nu kan ik alles weer vlot meevolgen en is het weer een plezier om naar het forum te komen 8)
idem hier, thx
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”