Dommel reageert niet?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gryx
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:58

Ik heb in januari gevraagd om mijn adsl abonnement te veranderen naar cityconnect lite. Hiervoor heb ik dan ook €50 betaald.
Heb enkele keren gemaild en toen zeiden ze steeds dat ze het in orde ging brengen. Toen heb ik een tijdje niet meer gereageerd met de gedachte dat het wel in orde kwam. Maar nu is het nog steeds niet in orde en ze reageren zelfs niet meer.

Wat kan ik nu het beste doen?
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 874
Lid geworden op: 09 maa 2011, 16:04
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 70 keer

aangetekend schrijven, indien ze nog niet reageren ombudsdienst inschakelen.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Het bedrag van uw CityConnect-verbinding betalen ipv regulier adsl? Ik weet niet of dat zo slim is. Zoals Boran zegt hierboven: ombudsdienst.
Blijven klagen, en anders overstappen op een ander.

Ik betaal liever iets meer dan achter mijn provider zijn voeten te lopen en te smeken om mij op iets goedkoper over te zetten of iets te activeren. Zij zouden achter onze voeten moeten lopen, maar vanaf je klant bent bij hen, ben je derderangsklant. Al zijn er uitzonderingen onder de providers.
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 874
Lid geworden op: 09 maa 2011, 16:04
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 70 keer

overstappen op een ander is quasi altijd voordeliger, dit gaat op voor alles, tegenwoordig vinden bedrijven nieuwe klanten veel belangrijker dan bestaande klanten.

Daarom wissel je hoe dan ook best elk einde van een periode van ISP. (dit gaat ook op voor electriciteits en gasleveranciers)
Gryx
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:58

Ik denk dat minder betalen niet echt een optie is. Heb geen zin om zonder internet te zitten en de betaling gebeurt met domiciliëring.

Die ombudsman is dat deze: http://www.ombudsmantelecom.be/?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

ja. Dommel negeert de ombudsman trouwens royaal in veel gevallen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Ge kunt u domiciliëring altijd stopzetten, paar clicks met online banking.

En euhm, zij plegen contractbreuk door u niet over te zetten naar lagere formule. Gewoon bij andere provider gaan, veel kans dat't heel snel geregeld is en dan aangetekend schrijven dat ge het per direct stopzet wegens contractbreuk van hun kant.
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 874
Lid geworden op: 09 maa 2011, 16:04
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 70 keer

ik denk dat je met bovenstaande raad snel een incassobureau op je dak hebt. zomaar zeggen ik stop met betalen om die en die reden is veel pretentie maar je hebt het recht niet aan je kant. Er zijn procedures die te volgen zijn.

Indien je toch die kant uit wil gaan neem dan eerst een advocaat
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Hij heeft de aanvraag gedaan naar andere formule, en hiervoor ook de omschakelingskosten betaald.
Dommel kan de dienst blijkbaar niet leveren, en als je kan bewijzen dat je afdoende moeite gedaan hebt om dommel hierop te wijzen dan heb je alle recht om hen in gebreke te stellen. Om volledig correct te zijn moet je hen een redelijke termijn geven om het in orde te brengen, in IT-land is een week zeker en vast redelijke termijn. En nadien nog niks, tja byebye dommel.
En laat die incasso's maar komen, meer dan beleefd om je geld vragen kunnen ze niet hoor. Ze hebben hier niet de "macht" die ze in holland hebben. En ik denk dat als je alles mooitjes gedocumenteerd hebt, dat een rechtbank je snel gelijk geeft. Als ze het al voor de rechtbank gaan trekken...
orkidea
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 feb 2011, 13:48

Typisch dommel om iemand in de val te lokken... U eerst laten betalen voor iets en beloven dat dit snel in orde is en dan niet meer reageren... Lees de andere topics van afgelopen maanden maar eens hier..
1 goeie raad, zo snel mogelijk weggaan bij dommel. Stel hen in gebreke. Stop domiciliëringen en opzeggen!

Kom ook eens langs op http://www.facebook.com/home.php?sk=gro ... 99594&ap=1

We zijn met genoeg om dommel aan te klagen!
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Dit zijn allemaal tekenen van ofwel een gebrek aan personeel, ofwel (en dit lijkt me waarschijnlijker) een enorm gebrek aan cash flow.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
maxxxke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 217
Lid geworden op: 13 jul 2010, 17:08
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 14 keer

op 23/2 50€ administratie betaald voor wijziging abonnement.
Tot op heden geen aanpassing gebeurd.
Als ik bel steeds hetzelfde antworod : het komt in orde maar we weten niet wanneer.
Heb vandaag klacht ingediend bij de ombudsdienst.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”