Iemand wees me er op dat hij een groot aantal emails niet binnenkreeg op zijn Hotmail account.
Vandaag heb ik zelf een aantal tests gedaan en inderdaad als je geen maatregelen neemt (zoals gebruiker toevoegen aan white list) dan behandelt Hotmail al de geteste accounts als junk.
Ik heb een standaard email (geen bijlagen, geen foto's, geen vreemde teksten) verstuurd met de webmail van Belgacom, Telenet en GMail en ze komen allemaal in de Junk folder terecht.
Iemand met gelijkaardige ervaringen of nog beter, een oplossing?
Behandelt Hotmail alle email als Junk?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Bij mij lijkt het redelijk goed te werken... geen specifieke instellingen nochtans.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Gelijkaardige ervaring gehad! Het kwam vroeger vaak voor dat mensen een mail niet hadden ontvangen en toen stak die in hun junk-box, opvallend allemaal hotmail-accounts.Astralon schreef:Iemand met gelijkaardige ervaringen of nog beter, een oplossing?
Tegenwoordig heb ik dat niet meer, misschien sta ik overal op de white-list, of heeft hotmail iets aangepast.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik dacht dat je bij hotmail kon instellen of je standaard met blacklist of whitelist werkt. Dat was toch zo in een ver verleden.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Bedankt voor de opmerkingen. Ik heb ondertussen eens in de instellingen van de desbetreffende gebruiker kunnen kijken en de optie "alles naar Junk folder sturen" stond aan
.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)