geen belgacom tv meer op bbox2

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
plekke
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 10 apr 2011, 00:42

geen belgacom tv meer op bbox2 ,

we starten de tv op en niets werkt .
we willen op internet , maar we raken niet online .
ik raak enkel op de router , en ik had geen wan ip adres bij de status.
ik drukte op 'connect' , en ik was online..
Echter geen tv meer !
ik netwerkoverzict staat bij lan pppoe en wan , : connected
Vdsl : showtime

wat kan ik nog checken , want zondag zal de helpdesk wss gesloten zijn
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Router herstarten en ook je box
Afbeelding
plekke
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 10 apr 2011, 00:42

hardware herstarten deed ik als eerst poging ...
kom die bbox2 beu
ricy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 02 jul 2008, 11:36

plekke schreef:wat kan ik nog checken , want zondag zal de helpdesk wss gesloten zijn
In het weekend is er iemand op de technische dienst om u te te proberen verder te helpen 0800 22 700.
Maar als er een defect is waar een technieker bij te pas komt zul je moeten wachten tot de maandag vooraleer ze iemand kunnen sturen.
Je kan wel een beroep doen op een technieker in het weekend maar dan moet je hiervoor betalen.
Digital_007
Member
Member
Berichten: 82
Lid geworden op: 29 aug 2010, 17:11
Bedankt: 11 keer

Probleem ondertussen opgelost?

Indien niet:
Ik zou een volledige reset uitvoeren van BBOX2 modem. (reset knopje ingedrukt houden achteraan tot ledjes knipperen)

Indien alles correct verloopt zal de modem nadien automatisch opnieuw geconfigureerd worden (login + wachtwoord internet). Draadloze verbinding moet zelf geconfigureerd worden.

Dan IDTV:
Sluit de ethernetkabel van decoder aan op LAN poort 3 of 4 en laat de decoder heropstarten. Indien deze niet correct opstart (15 min wachten) dan kan je best een restore uitvoeren.

Afhankelijk van type decoder de 3 knoppen (back + OK + menu) gelijktijdig ingedruk houden gedurende 10 seconden.
plekke
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 10 apr 2011, 00:42

belgacom heeft ze gereset. ( helpdesk op zondag)
tis in orde
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”