Ik kon een paar dagen geleden facturen van een andere persoon inkijken.
Ik heb toen een berichtje van Charlotte gekregen en die heeft het opgelost, maar na een dag kreeg ik een PDF met aankoopbevestiging van mijn "nieuwe producten"
Mijn account is dus blijkbaar volledig opnieuw aangemaakt.
Als ik de kleine lettertjes goed begrepen heb in die PDF, begint er een nieuw jaarcontract te lopen.
DWZ: dat indien ik bvb een nieuwe HD recorder wil hebben (het nieuwe type) ik dus nu WEL een activatiekost moet betalen.
Of ik iets wil opzeggen ik dan het volledige resterende jaarbedrag moet betalen.
Hopelijk is dit niet het geval.
Ik had al een bericht naar Charlotte gestuurd als antwoord op een vorige vraag van "haar" maar ik heb tot op heden geen antwoord terug gekregen.
Teken aan de wand?
Nieuw jaar abonnement door fout van Telenet?
-
- Member
- Berichten: 65
- Lid geworden op: 14 jun 2007, 17:13
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7403
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kuurne
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 387 keer
gewoon bellen naar de klantendienst en zeggen dat u niet akkoord bent met een nieuw jaar contract.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
-
- Member
- Berichten: 65
- Lid geworden op: 14 jun 2007, 17:13
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
*SOLVED*
het bleek een standaard mail te zijn omdat mijn accounts werden samengevoegd.
dus geen vernieuwing van mijn contract.
het bleek een standaard mail te zijn omdat mijn accounts werden samengevoegd.
dus geen vernieuwing van mijn contract.