Visual Voicemail?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Hmmm ... Ik denk niet dat er iemand meer weet hierover, of toch?

Morgen eens naar de klantendienst bellen :)

Afbeelding
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Die gaan je momenteel nog niets kunnen zeggen ;)
Afbeelding
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 944
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

Is dat nieuw?
Zo ja, gaat het dan eindelijk gebeuren na al die jaren? Are pigs flying?
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer

Was dit niet al zo? Herinner mij precies vaag dat ik dit toch al gezien had.

Anyway, heb je al naar de klantendienst proberen te bellen om iets meer los te krijgen?
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 944
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

bollewolle schreef:Was dit niet al zo? Herinner mij precies vaag dat ik dit toch al gezien had.

Anyway, heb je al naar de klantendienst proberen te bellen om iets meer los te krijgen?

Ik twijfel ook, alleen die mworld.be kan ik mij precies niet herinneren...

Aanbieder staat op "Mobistar 10.0" bij mij, is dit sinds iOS4.3 zo ? 4.2.x was volgens mij nog 9.1, maar ik ben niet zeker van 4.3.x.
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer

Visual Voicemail zou er dan toch gaan aankomen. Of zo staat het toch op pg25 van hun jaarrapport: http://corporate.mobistar.be/pdf/pressk ... 010_nl.pdf

Staat ook een klein artiekel over op iPhoneclub.nl: http://www.iphoneclub.nl/121139/mobista ... voicemail/

Nu, eerst zien en dan geloven uiteraard ... en dan nog meer hopen op de hotspot functionaliteit :-D
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

De aankondiging klopt
Afbeelding
TylerDurden
Plus Member
Plus Member
Berichten: 136
Lid geworden op: 09 nov 2007, 20:59
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Op de site van Mobistar staat er een pagina met beschrijving en instructies om te activeren, maar bij mij werkt het niet:

http://business.mobistar.be/go/en/cma/t ... e_mail.cfm
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Nee inderdaad, hier werkt het ook nog niet:

Afbeelding
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Geduld is een schone zaak ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

4 jaar :) beetje te schoon niet?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Quid pro quo
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 feb 2011, 23:09
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 61 keer

Mobistar lanceert Visual Voice Mail

Brussel, 27 oktober 2011 – Visual Voice Mail is vanaf 31 oktober toegankelijk voor alle nieuwe iPhone-klanten. Mobistar lanceert als eerste Belgische mobiele operator deze uiterst innovatieve en gratis Voice Mail-dienst. Dankzij Visual Voice Mail kunnen Mobistar-klanten hun voicemailberichten op een geheel nieuwe manier beluisteren en beheren. Tegen mid-november wordt Visual Voice Mail automatisch en gratis geactiveerd voor alle Mobistar-klanten met een iPhone.

De Belgische iPhone-gebruikers kunnen zich verheugen: vanaf 28 oktober is de nieuwe iPhone 4S te koop in alle Mobistar centers en brengt Mobistar als eerste Belgische mobiele operator Visual Voice Mail op de markt. Deze dienst verandert grondig de manier waarop we voicemailberichten raadplegen en is erg eenvoudig in gebruik. Met één tik opent de gebruiker de lijst met al zijn berichten. Hij heeft de volledige controle over zijn berichten dankzij het touchscreen; berichten afspelen, pauzeren, door- of terugspoelen... En dankzij de schuifbalk kunnen gebruikers een deel van het bericht herbeluisteren. Met Visual Voice Mail kunnen voicemailberichten nog gemakkelijker beheerd worden dan e-mails.

Vanaf 31 oktober krijgen alle nieuwe iPhone-klanten onmiddellijk toegang tot de Visual Voice Mail-dienst. De activatie ervan voor de bestaande Mobistar-klanten gebeurt in de dagen daarna. Mobistar-klanten met een iPhone en een abonnement op een iPhone-tariefplan ontvangen als eerste een sms'je waarin staat dat Visual Voice Mail automatisch en gratis binnen de twee dagen geactiveerd wordt. Zodra de klanten de sms met de bevestiging van de activering ontvangen hebben, moeten de gebruikers enkel nog op het icoon “Voicemail” van hun gsm tikken om alle voordelen van de functie Visual Voice Mail te ontdekken. De andere Mobistar-klanten met een iPhone zullen niet lang moeten wachten om gebruik te maken van de dienst. Zij worden immers een week later gemigreerd.

Visual Voice Mail is compatibel met alle modellen van de iPhone (op voorwaarde dat ze ten minste versie 9.1 van de “carrierinstellingen” hebben). Deze dienst is gratis in België. In het buitenland wordt het verbruikte datavolume nodig voor Visual Voice Mail gefactureerd als normale data in roaming. Als de klant de datafunctie uitschakelt wanneer hij in het buitenland is, ontvangt hij wel nog de klassieke Voice Mail-meldingen (One Click Voice Mail of SMS).

Vanaf vandaag is meer informatie en een korte demo over de werking van Visual Voice Mail beschikbaar op m.mobistar.be/vvm of op de Voice Mail-pagina's van de Mobistar-website vanaf 31 oktober.
Gebruikersavatar
bollewolle
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
Twitter: bollewolle
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
Bedankt: 89 keer

SMS gekregen, Visual Voicemail is actief op mijn iPhone4. Ziet er wel handig uit, vooral het feit dat je ook je begroeting direct kan opnemen vanuit Visual Voicemail ipv te moeten bellen naar 5555. Ik zou echter toch liever Personal Hotspot geactiveerd zien, veel nuttiger imo.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”