A2F - Verbetering?
-
- Pro Member
Bij welke a2f'ers op dit forum is er al een merkbare verbetering van de verbinding? Er werden op korte tijd een hele reeks upgrades beloofd, die de performantie van het netwerk zouden verhogen, maar daar is hier (nog?)niets van te merken.
P.S. Begin niet met hier alle mogelijke snelheidstesten of een opsomming van alle problemen te posten, daar zijn al voldoende threads voor. Even aangeven of er een al dan niet positieve evolutie is, is al voldoende.
P.S. Begin niet met hier alle mogelijke snelheidstesten of een opsomming van alle problemen te posten, daar zijn al voldoende threads voor. Even aangeven of er een al dan niet positieve evolutie is, is al voldoende.
Laatst gewijzigd door bubbs 12 mei 2004, 10:32, in totaal 1 gewijzigd.
Nope , hier (regio Geel (antwerpen)) nog totaal geen verbetering... download ligt rond de 7 KB/s ...
In Gent ook nog geen verbetering zichtbaar, integendeel zelfs! Nog efkes op de tanden bijten, maar 't probleem is dat er straks niet veel tand meer zal overblijven na deze ergerlijke maanden die er al geweest zijn.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Hier in Blankenberge ook nog altijd geen verbetering, integendeel het is er nog op achteruit gegaan.
Ook het probleem dat geen enkele thread blijft bestaan, veel resumen als je iets wil binnenhalen.
Ook het probleem dat geen enkele thread blijft bestaan, veel resumen als je iets wil binnenhalen.
Regio Sint-Niklaas:
noppes, geen verbetering, maar ook nie slechter.
Dan hebben we bijna gans vlaanderen gehad zeker.
noppes, geen verbetering, maar ook nie slechter.
Dan hebben we bijna gans vlaanderen gehad zeker.
Zo blijkt dat ik de enige gelukkige ben...
1 thread dl is bij mij 50kb/sec, de ul meestal 53kb/sec.
Het vreemde is dat ik op de speedtest van userbase meestal maar een 30kb/sec haal...
Dit is in regio leuven.
Je mag zeggen wat je wilt, maar ik ben al redelijk tevreden met deze speed.
Ik gebruik toch meestal download accelerator, dus downloaden gebeurd meestal aan een 250kb à 400kb/sec.
Deze laatste haal ik niet altijd, maar bij bv Skynet haal je ook geen 400kb hé, dus ik klaag zeker niet.
Ook wil ik er even op wijzen dat A2F zijn bandbreedte ging verdubbelen, maar dat de rest van de updates veranderingen waren bij Scarlet.
Verlies aub niet uit het oog dat Scarlet hier de 'grote boosdoener' was.
1 thread dl is bij mij 50kb/sec, de ul meestal 53kb/sec.
Het vreemde is dat ik op de speedtest van userbase meestal maar een 30kb/sec haal...
Dit is in regio leuven.
Je mag zeggen wat je wilt, maar ik ben al redelijk tevreden met deze speed.
Ik gebruik toch meestal download accelerator, dus downloaden gebeurd meestal aan een 250kb à 400kb/sec.
Deze laatste haal ik niet altijd, maar bij bv Skynet haal je ook geen 400kb hé, dus ik klaag zeker niet.
Ook wil ik er even op wijzen dat A2F zijn bandbreedte ging verdubbelen, maar dat de rest van de updates veranderingen waren bij Scarlet.
Verlies aub niet uit het oog dat Scarlet hier de 'grote boosdoener' was.
regio noord limburg
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2 kbit/s or 0 kbyte/s
- Upload speed : 414 kbit/s or 52 kbyte/s
Wed May 12 2004 at 13:00:10 UTC+0200
BROBA II - small abo
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2 kbit/s or 0 kbyte/s
- Upload speed : 414 kbit/s or 52 kbyte/s
Wed May 12 2004 at 13:00:10 UTC+0200
BROBA II - small abo
-
- Member
regio oostende
still crappy dl speeds
mvg Uni
still crappy dl speeds
mvg Uni
-
- Pro Member
Dan hebben we zowat heel Vlaanderen gehad, denk ik.
Ben misschien wat voorbarig, maar denk dat dit het (zoveelste) "houdt-de-klanten-maar-aan-het-lijntje-maneuver" van a2f is. Die upgrade van de verbindingen naar 250 centrales is toch niet iets dat op een dagje rond is? Als daar op z'n minst al mee begonnen was, dan zouden toch minstens enkele gebruikers een verbetering moeten noteren?
A2F, een reactie? Kwestie van nog iets aan geloofwaardigheid te behouden?
Ben misschien wat voorbarig, maar denk dat dit het (zoveelste) "houdt-de-klanten-maar-aan-het-lijntje-maneuver" van a2f is. Die upgrade van de verbindingen naar 250 centrales is toch niet iets dat op een dagje rond is? Als daar op z'n minst al mee begonnen was, dan zouden toch minstens enkele gebruikers een verbetering moeten noteren?
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
bubbs schreef:Dan hebben we zowat heel Vlaanderen gehad, denk ik.
Ik denk toch niet dat ze de mensen aan het beliegen zijn want op zondag heb je toch dikwijls dat het beter is je hebt geen internet.
8 Mbit Kortrijk, s**** atm.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
- Styno
- Elite Poster
Waren die upgrades niet geplanned voor einde mei?
Styno
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
- Snakehit
- Elite Poster
- Contacteer:
A.15Mei.F is terug zuinig met informatie
Mijn visie daar op is de volgende
Een uitgebreide brief met plannen, data enzo
wat de problemen zijn hoe die gecreerd zijn hoe die opgelost kunnen worden. Wanneer die Opgelost zullen worden.
Goeie Info doet wonderen...
wat de problemen zijn hoe die gecreerd zijn hoe die opgelost kunnen worden. Wanneer die Opgelost zullen worden.
Snakehit schreef:Er was een verbetering een paar weken geleden,maar tis nu terug slechter geworden
Een paar weken geleden????
Een paar maanden geleden, is volgens mij beter..
Lets wait, and we will see...
Een week geleden haalde ik om 10 uur s'avonds nog snelheden van 300Kbytes...
Nu nog 50....
Dus ja,het was fel verbeterd,maar nu terug bergaf.
Snakehit schreef:A.15Mei.F is terug zuinig met informatie
Denk dat je nog lang op die info mag wachten
Nergens werd iets officieels gezegd wanneer alles gedaan zou zijn noch wat het resultaat zou moeten zijn. Er stond dat er verbetering zou moeten zijn maar wat is "verbetering"? Van 2 kb naar 20 kb?
Ondertussen is de wilde horde nu al twee weken kalm in afwachting van. Zullen we moeten blijven wachten?
Mischien zal het dan halverwege juni beteren
De downloadsnelheid is nog steeds 30KB, meer dan genoeg voor het gewone surfwerk.
Downloaden gebeurd met een downloadclient, en dan zit ik natuurlijk aan een mooie 400KB/sec. (4Mbit abbo)
De DNS-server van A2F blijkt wel problemen te hebben.
PC's die geconfigureerd zijn met die DNS-server kunnen vaak niet aan bepaalde pagina's, of extreem traag.
PC's die geconfigureerd zijn met de DNS-servers van Scarlet, die draaien perfect (op m'n A2F abbo).
Downloaden gebeurd met een downloadclient, en dan zit ik natuurlijk aan een mooie 400KB/sec. (4Mbit abbo)
De DNS-server van A2F blijkt wel problemen te hebben.
PC's die geconfigureerd zijn met die DNS-server kunnen vaak niet aan bepaalde pagina's, of extreem traag.
PC's die geconfigureerd zijn met de DNS-servers van Scarlet, die draaien perfect (op m'n A2F abbo).
Bij mij is het gedaan;in TT vroeg ik wanneer de problemen nu opgelost gingen zijn.
Antwoord:De problemen "zouden eind deze maand moeten opgelost zijn.
Ten eerste,ik dacht dat het tege 15 mei zou zijn?
Ten tweede,die "zouden hoor ik niet zo graag...
Dus dit weekend naar skynet en bye bye a2f.
Sorry,ik heb lang genoeg gewacht.
Ik heb binnekort competitie(online gaming) en ik kan nog ni eens online gamen zonder lag,dus ik moet acties nemen.
Antwoord:De problemen "zouden eind deze maand moeten opgelost zijn.
Ten eerste,ik dacht dat het tege 15 mei zou zijn?
Ten tweede,die "zouden hoor ik niet zo graag...
Dus dit weekend naar skynet en bye bye a2f.
Sorry,ik heb lang genoeg gewacht.
Ik heb binnekort competitie(online gaming) en ik kan nog ni eens online gamen zonder lag,dus ik moet acties nemen.
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Davy en anderen,
Graag even realistisch blijven ...
Ik zie her en der altijd maar de datum 15 mei verschijnen, en de meeste mensen gebruiken deze als de einddatum voor de verbeteringen.
Voor zover ik weet heeft webvisie NOOIT een datum gegeven. De enige dit dat wel deed, was ik. Ik heb in een of andere thread inderdaad een post gemaakt dat ik "vermoedde" dat tegen 15 mei er verbetering te zien zou zijn. Meer niet, dus graag allemaal even jullie aandacht hierop.
En eerlijk gezegd, als je al maanden met de problemen zit, en dan moeilijk gaat doen over 2 weken (15 mei => eind mei) ... , hmmm.
Grtz,
Sasuke
Ik zie her en der altijd maar de datum 15 mei verschijnen, en de meeste mensen gebruiken deze als de einddatum voor de verbeteringen.
Voor zover ik weet heeft webvisie NOOIT een datum gegeven. De enige dit dat wel deed, was ik. Ik heb in een of andere thread inderdaad een post gemaakt dat ik "vermoedde" dat tegen 15 mei er verbetering te zien zou zijn. Meer niet, dus graag allemaal even jullie aandacht hierop.
En eerlijk gezegd, als je al maanden met de problemen zit, en dan moeilijk gaat doen over 2 weken (15 mei => eind mei) ... , hmmm.
Grtz,
Sasuke
Sasuke schreef:Davy en anderen,
Geef toe dat het eigenlijk niet realistisch meer is.
Na al die maanden kan men nog geen datum geven wanneer de problemen opgelost zouden zijn. Het gaat hem niet over die twee weken als het zeker zou zijn dat het gedaan is maar daar is ook blijkbaar geen garantie over.
Na al die maanden dat er gezegd is dat er beterschap zou komen is er tot nu toe nog altijd niks te zien
Na al die loze beloftes die in het verleden zijn gemaakt kan ik spijtig genoeg geen waarde meer hechten aan de woorden van A2F.
Als ze in een TT naar een klant kunnen schrijven dat het beter zou moeten zijn op het eind van mei, waarom is daar dan niks van te zien in offical statement?
Of is dit enkel een verandering van antwoord op TT? In plaats van FULL LINE RESET DONE?
Wie is de klant nu eigenlijk aan het (trage ADSL) lijntje aan het houden?
De geloofwaardigheid bij Webvisie is ver te zoeken dat weten we nu allemaal al he
Het enigste waar ze goed in zijn is mensen voor de zot houden en oplichten dat is mijn gedacht erover na 5 maanden klant te zijn.
Het enigste waar ze goed in zijn is mensen voor de zot houden en oplichten dat is mijn gedacht erover na 5 maanden klant te zijn.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Sasuke schreef:Voor zover ik weet heeft webvisie NOOIT een datum gegeven...
Awelja, hebben ze inderdaad niet gedaan, en met allemaal mooie beloftes kunnen ze ons nu weer een paar maanden aan het lijntje houden waarna ze waarschijnlijk weer met een blijde boodschap gaan komen dat er eindelijk verbeteringen gaan komen...
Uiteindelijk weet je nooit dat het nog goed komt en of het zo blijft want als Scarlet zegt we zullen ze nog eens kloten dan zijn wij weer het dupe ervan en dat is al 5 maanden zo.
In feite ben je nooit safe als je het goed nagaat als je een contract afsluit met Webvisie.
Waarschijnlijk zal die 40GB ook een struikelblok zijn voor Scarlet die hun klanten maar 15GB geven.
In feite ben je nooit safe als je het goed nagaat als je een contract afsluit met Webvisie.
Waarschijnlijk zal die 40GB ook een struikelblok zijn voor Scarlet die hun klanten maar 15GB geven.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
http://www.adsl2fit.be is alvast niet meer te bereiken (krijg een 400 bad request).
Laatst gewijzigd door ubremoved_539 14 mei 2004, 12:37, in totaal 1 gewijzigd.