Beste internationale provider

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Michael
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 14 keer

Mijn vriendin zoekt een oplossing om zo goedkoop mogelijk naar haar thuisland (Zweden) te bellen,
ze zit nu bij Pay&Go International en geniet van die promo +15 eur en +5 online promo.
Bestaat er een goedkoper alternatief om heel goedkoop naar Zweden te bellen via mobiel en op herlaadkaart?
Zeker geen abonnement.

Ik zie bij base dat internationaal bellen vrij duur is, en bij MV is het ook rond de 50 cent per minuut,
zijn er kleinere (virtuele) operatoren die in aanmerking zouden kunnen komen ?
manu
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 4 keer

Skype als het mogelijk is of anders Lycamobile. Andere mogelijkheid: checken of het voor haar niet interessant is om van hieruit met een prepaidkaart van een Zweeds operator te bellen.
User_Rudy
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 9 keer

Via SIP en NoNoh bel je gewoon gratis naar een vast nummer in Zweden vanop jouw GSM.
Naar een mobiel nummer kost 0.058 Euro per minuut.
fdgroote
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 5 keer

Kies een goedkope betamaxkloonoperator en bel via diens belgisch local acces nr naar zweden

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Michael
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 14 keer

die lycamobile leek wel goedkoop op het eerste zicht, maar het zijn die connectiekosten van 30 cent in de kleine lettertjes :(
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Ik weet niet hoeveel belminuten ze nodig heeft, maar bij Jim Mobile - Prepaid kan je 20 minuten kopen voor €5 (=0.25/min). De minuten gelden naar vaste en mobiele nummers in EU, Turkije en Marokko.

Info: http://www.jimmobile.be/nl/tarieven

Er staat wel, bundel geldig tot 31/05/2011, dus ik weet niet of die daarna nog gaat bestaan. Meestal verlengen ze die bundels, maar nu staat er uitdrukkelijk dat het enkel voor de
bundel INTER geldt, dus het kan ook zijn van niet.

PS1: Misschien zijn er ook nog andere providers die zo'n bundels aanbieden.
PS2: Zoals hierboven al aangehaald, zal betamax nog steeds het goedkoopste blijven.
blidi
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 29 keer

Naar vast nummers in Zweden via 3starsnet 02/8883888 voor de prijs van een binnenlands telefoontje.
Via proxiumus pay en go herlaadkaart 15 euro met optie 1 (600 minuten gratis naar vaste nummers) bel je dus gratis naar Zweden.
sipjan
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Ik had nog even vergeleken op: http://prepaids.be/prepaid/simkaart/
Een daar is jim mobile ook de 7de goedkoopste als het gaat om bellen in België. Het lijkt mij dus best een goede keuze...
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”