Hallo krijg sedert eergisteren dit bericht te zien wanneer ik een mail verstuurd heb
Kan het bericht niet verzenden. De verificatie-instelling is mogelijk niet juist voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP]. U vindt informatie over dit probleem in de Help. Zoek naar 'Problemen oplossen in Windows Mail' en raadpleeg de sectie 'Ik heb problemen met het verzenden van e-mail'. Als u hulp nodig hebt bij het vaststellen van de juiste serverinstellingen, neemt u contact op met de serviceprovider voor e-mail.
Het geweigerde e-mailadres was plus @ travian.nl. Onderwerp 'goud niet ontvangen', Account: 'pop.skynet.be', Server: 'relay.skynet.be', Protocol: SMTP, Reactie van server: '501 #5.1.3 Partial domain not allowed: ''', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 501, Foutnummer: 0x800CCC79
En toch word het bericht verzonden wanneer ik afsluit komt er ook op U hebt berichten in uw postvak uit die niet zijn verzonden.Wilt u deze nu verzenden.
Is raar want de berichten worden wel verzonden.
Weet iemand de oplossing aub?
Groetjes
Windows mail
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 117 keer
Beste,
Het antwoord dat u terugkrijgt van de betroffen mailserver geeft enige indicatie waar het probleem zou kunnen zitten:
501 #5.1.3 Partial domain not allowed
Staan er ook spaties voor en achter de @ in het email adres zoals hieronder.
Mocht dat zo zijn: dat werkt natuurlijk niet.
p.s.: Misschien kunt u ook best eens uzelf de moeite getroosten een search engine zoals Google te gebruiken en te zoeken op 0x800CCC79 ... U zal zien dat u dan heel wat antwoorden met mogelijke oorzaken (EN mogelijke oplossingen) terugkrijgt ...
Mvg,
David
Het antwoord dat u terugkrijgt van de betroffen mailserver geeft enige indicatie waar het probleem zou kunnen zitten:
501 #5.1.3 Partial domain not allowed
Staan er ook spaties voor en achter de @ in het email adres zoals hieronder.
Mocht dat zo zijn: dat werkt natuurlijk niet.
p.s.: Misschien kunt u ook best eens uzelf de moeite getroosten een search engine zoals Google te gebruiken en te zoeken op 0x800CCC79 ... U zal zien dat u dan heel wat antwoorden met mogelijke oorzaken (EN mogelijke oplossingen) terugkrijgt ...
Mvg,
David
Ik heb daarna het bericht verzonden met het juiste mailadres.
Maar als ik mijn mailbox open komt er nog steeds dit op
Kan het bericht niet verzenden. De verificatie-instelling is mogelijk niet juist voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP]. U vindt informatie over dit probleem in de Help. Zoek naar 'Problemen oplossen in Windows Mail' en raadpleeg de sectie 'Ik heb problemen met het verzenden van e-mail'. Als u hulp nodig hebt bij het vaststellen van de juiste serverinstellingen, neemt u contact op met de serviceprovider voor e-mail.
Het geweigerde e-mailadres was plus @ travian.nl. Onderwerp 'goud niet ontvangen', Account: 'pop.skynet.be', Server: 'relay.skynet.be', Protocol: SMTP, Reactie van server: '501 #5.1.3 Partial domain not allowed: ''', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 501, Foutnummer: 0x800CCC79
En wanneer ik mijn mailbox afsluit komt er ook nog steeds dit op
U hebt berichten in uw postvak uit die niet zijn verzonden.Wilt u deze nu verzenden.
Mijn vraag is hoe kan ik dat wegkrijgen?
Groeten
Maar als ik mijn mailbox open komt er nog steeds dit op
En wanneer ik mijn mailbox afsluit komt er ook nog steeds dit op
U hebt berichten in uw postvak uit die niet zijn verzonden.Wilt u deze nu verzenden.
Mijn vraag is hoe kan ik dat wegkrijgen?
Groeten
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Kan je het postvak uit niet gewoon leegmaken door de berichten daarin te verwijderen ... ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro