irc client
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
mIRC-client : kijk hier
Zoals de naam het al zegt : het is een client - dus een apart programma waarmee je op chat-servers kunt (zullen we maar zeggen)
De webchat (en niet de webschat - da's iets dat je vindt bij het chatten ) : de verbinding met de "chatserver" wordt gelegd in je browser, ik dacht mbv. een java-applet.
Dat moet zo ongeveer het verschil zijn.
Zoals de naam het al zegt : het is een client - dus een apart programma waarmee je op chat-servers kunt (zullen we maar zeggen)
De webchat (en niet de webschat - da's iets dat je vindt bij het chatten ) : de verbinding met de "chatserver" wordt gelegd in je browser, ik dacht mbv. een java-applet.
Dat moet zo ongeveer het verschil zijn.
If you can't beat them, confuse them.
kijk ook eens op http://www.*censored*.com, je kan meer dan chatten alleen op irc
[mod="Sub Zero"]Gelieve geen illegale links te posten.[/mod]
[mod="Sub Zero"]Gelieve geen illegale links te posten.[/mod]
ah sorry, wist niet dat dat ook al illegaal was (link naar site met searchable links naar al dan niet coprighted materiaal)
nu ja, met mIRC kan je dus ook brol downloaden zonder dat je iets shared
nu ja, met mIRC kan je dus ook brol downloaden zonder dat je iets shared
Squirtle schreef:ah sorry, wist niet dat dat ook al illegaal was (link naar site met searchable links naar al dan niet coprighted materiaal)
Moogde dan ook g**gle en y*h** en zo ni meer vermelden?
Daar kunde in extremis ook wel cracks mee zoeken en zo he
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
dan maar de ouwe klassieker:
"jamaar, ik gebruik die sites alleen om volkomen legale linux distributies te zoeken..."
"jamaar, ik gebruik die sites alleen om volkomen legale linux distributies te zoeken..."
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
ja tuurlijk ... maar deze applets zijn 'meestal' betalende ... op www.krey.net kan je eentje downloaden (deze werkt enkel voor kreynet) een andere hele bekende is jpilot (google jpilot -> vind je wel cracks voor denk ik)
ohja
IRSSI rulez
ohja
IRSSI rulez
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
°MaRtO°° schreef:Als je dan een eigen irc kanaal hebt bestaat er dan geen plugin zodat je op je eigen website kunt chatten?
http://irc.userbase.be ...
Da's PJIrc (gebruikt undernet.org ook, maar is netwerk-onafhankelijk).
www.pjirc.com
Laatst gewijzigd door meon 01 aug 2004, 17:02, in totaal 1 gewijzigd.
tss haakskes mIRC is ook te betalen eigenlijk....
freeware irc clients:
1. www.xchat.org (enorm goed imho, maar ik gebruik die wel in linux)
2. www.bersirc.com (was vroeger vrij goed, maar nu niet meer zo stabiel precies)
als je dan toch wilt betalen, zoek dan maar eens naar Klient. De beste irc client imho.
mIRC is trouwens zo lek als een zeef spijtig genoeg
freeware irc clients:
2. www.bersirc.com (was vroeger vrij goed, maar nu niet meer zo stabiel precies)
als je dan toch wilt betalen, zoek dan maar eens naar Klient. De beste irc client imho.
-
- Elite Poster
Zyne schreef:tss haakskes mIRC is ook te betalen eigenlijk....
freeware irc clients:
en ge vergeet nog enkele bekende ... GOEDE clients ...
www.irssi.org
www.ibitchx.org
Laatst gewijzigd door ubremoved_983 02 aug 2004, 09:49, in totaal 1 gewijzigd.
Als ik dan mijn eigen irc server heb, welke command moet ik dan gebruiken om mij zelf moderator te maken iedere keer dat ik kom, en welke command voor bots te maken, aja ook voor zo'n welkomtekst?
Als er iemand nog een handige command weet, zeg maar.
-
- Elite Poster
Welke ircd draai je ? (most likely iets onder windows ? )
Een 'commando' om bots te maken bestaat niet ... je kan wel services zoals (K, L, Q, ...) op je ircd installeren ... maar gewone (zogenaamde eggdrops) bots, zijn aparte programma's.
Een handig commando als je irc operator bent ? Goh zijn er zoveel he ... try /kill nickname ofzo
Een 'commando' om bots te maken bestaat niet ... je kan wel services zoals (K, L, Q, ...) op je ircd installeren ... maar gewone (zogenaamde eggdrops) bots, zijn aparte programma's.
Een handig commando als je irc operator bent ? Goh zijn er zoveel he ... try /kill nickname ofzo
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
Marto: als je een channel gemaakt hebt, en je gaat weg en er is niemand anders meer, dan is je channel ook weg, dus moet je een bot hebben die er altijd is, maar dat is niet zo eenvoudig een bot programmeren. Als je dan opnieuw binnenkomt kun je instellen in je bot dat hij je auto +o moet geven. En die welkomsttekst moet je instellen door met je linkermuisknop ergens te dubbelklikken, dan topic central kiezen, en daar je tekst intypen en daar dan op Set drukken. Suc6!
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
- meon
- Administrator
- Contacteer:
°MaRtO°° schreef:Als ik dan mijn eigen irc server heb, welke command moet ik dan gebruiken om mij zelf moderator te maken iedere keer dat ik kom, en welke command voor bots te maken, aja ook voor zo'n welkomtekst?
Is nogal een naïeve vraag lijkt me. Zelf een IRC-server draaien?
Ik heb nu die plugin van pjirc maar hoe moet ik dat nu instellen zodanig die hij naar mijn channel(°MaRtO°°) gaat, het lukte mij alleen naar de server(eu.undernet.org). Ik heb het .htm bestand in het .zip bestand gezet, normaal moet je dat aanpassen in de code.
- Bijlagen
-
- index 36.zip
- (529 Bytes) 35 keer gedownload
- meon
- Administrator
- Contacteer:
deze parameters toevoegen:
zoals uitgelegd in de manual
Code: Selecteer alles
<param name="command1" value="/join #channelname">
zoals uitgelegd in de manual
Bij mij is dat ook zo, als je soms naar mijn website gaat dan staan er iedere keer afbeeldingen, ze veranderen als je de pagina vernieuwt. Het is zo bij alle users.skynet.be site bij bke is het ook zo.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=5047
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=5047