Ik ben er 2 tegengekomen
via belgecom
via scarlet
je hoort mij al komen...
via scarlet zeft men 12/1 profiel max
bij bg een 15/1 (eerste keer dat ik een 15 profiel zie op adsl2)?
komt er op neer dat je bij beiden gewoon op adsl terechtkomt? En als je bij de gelukkigen bent misschien meer dan 6mb
Studenteninternet?
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Overlaatst mijn formule proberen wijzigen bij Scarlet, maar na 4! telefoontjes is het me nog steeds niet gelukt.
Wat moet je eigenlijk doen als je geen student meer bent/of wat gebeurt er dan met je prijs?
Wat moet je eigenlijk doen als je geen student meer bent/of wat gebeurt er dan met je prijs?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dan blijf je genieten van het tarief. Ik dacht dat dat het geval was bij Academic Broadband.honda4life schreef:Overlaatst mijn formule proberen wijzigen bij Scarlet, maar na 4! telefoontjes is het me nog steeds niet gelukt.
Maar je hoeft niet speciaal een "studentenabo" te nemen, toch? Je kan toch evengoed een ADSL/VDSL2 provider nemen met onbeperkt internet?
't Is inderdaad allebei via Belgacom ADSL2+.
- honda4life
- Elite Poster
Nu nog even iets zoeken over BCWanneer u zich inschrijft op Scarlet Academic Broadband, geniet u van een educatieve korting met een waarde van € 2,5 per maand. Scarlet heeft het recht te controleren of u al dan niet een student of in het onderwijs tewerk gesteld bent. Wanneer wij vastellen dat u geen student bent of in het onderwijs tewerk gesteld bent zullen wij u het normale tarief van Scarlet Internet aanrekenen.
Heb een mailtje gestuurd
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 11 keer
je moet wel op ondersteuning kunnen rekenen. Ik stel me echt de vraag , wie geeft ondersteuning als je problemen hebt bij Academic telecom ? tenslotte is het allemaal doorverkoop .gm123 schreef:Is dat niet alle 2 hetzelfde (belgacom) netwerk? Het zou dan niet veel uitmaken wat je kiest.
- honda4life
- Elite Poster
Deze support krijg je:
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
[email protected]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
haha niet aan beginnen dus!honda4life schreef:Deze support krijg je:
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
[email protected]
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 58 keer
Het aanbod van academic telecom, bestaat dit nog ?
http://www.signpost.be/breedband.asp
Als je geen telefonie wil, zonder actieve telefoonlijn bedoel ik,blijft het dan 23 euro voor onbeperkt ? iemand ervaring mee?
Ik hoef geen ondersteuning, het is toch allemaal hetzelfde adsl van Belgacom.
http://www.signpost.be/breedband.asp
Als je geen telefonie wil, zonder actieve telefoonlijn bedoel ik,blijft het dan 23 euro voor onbeperkt ? iemand ervaring mee?
Ik hoef geen ondersteuning, het is toch allemaal hetzelfde adsl van Belgacom.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Als er zo'n beperkte informatie te lezen valt, dan begin je er beter niet aan. Ik denk ook niet dat dat nog bestaat. Het merendeel van die klanten zullen ondergebracht zijn bij Scarlet Academic Broadband.
Ik denk dat Scarlet (voor studenten) een veiligere en betere optie is, voor 4.5 euro extra per maand.
€27.5/maand zonder Belgacom-lijn
Ik denk dat Scarlet (voor studenten) een veiligere en betere optie is, voor 4.5 euro extra per maand.
€27.5/maand zonder Belgacom-lijn