Fiber60

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Rrel
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 maa 2011, 16:19

Hi to al,vraagje ik heb sinds begin februari fibernet60 aangevraagd ter vervanging turbonet met shake.Nu sinds deze modem vervangen werd zit ik zonder internet.Zijn er nog die met dit probleem zitten?Dit is nu al bijna 2 maanden en telenet is blijkbaar niet instaat om hun probleem op te lossen ,intussen wordt alles wel gewoon verder aangerekend.Na herhaalde telefonische contacten werd mij een walk en surf stick als tijdelijke oplossing aangeboden.Mailbox zat intussen overvol updates zijn niet geinstalleerd gedurende 2 maand en dus dat stickje gelimiteerd op 2 gig was na enkele keren gebruik al opgebruikt.
Ok alles wordt gecrediteerd en gecompenseerd werd mij beloofd ,maar intussen begin ik toch wel m'n geduld een beetje te verliezen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Mmm.. en na twee maanden verlies jij pas "een beetje" je geduld ?

Probeer iemand deftig vast te krijgen bij TN... en anders moet je ze maar motiveren met wat pers aandacht. Nu je bent zeker niet de enige, ik ken nog iemand die meer dan een maand geen internet meer had en ook van het kastje naar de muur ging... echter mits wat relaties aan te spreken was het binnen twee dagen opgelost.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”