's morgens geen radio op de kabel ?

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Vandaag en gisteren rond 7uur vastgesteld dat er slechte ontvangst was op de radiosignalen via de analoge kabel, met geen stokken in orde te krijgen. TV werkt wel naar behoren. Een halfuur later is er dan plots geen probleem meer en terwijl ik niks heb veranderd.

Interne bekabeling lijkt me sterk omdat het later wel werkt zonder een spatje ruis.
Als ik dan radio luister via internet werkt het wel, dus het ligt niet aan de radiozender.

Is er misschien nog iemand in de Regio Aarschot-Begijnendijk-Betekom die dit ondervindt ?

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Ik had dat enkele dagen geleden in Antwerpen. Er zat geen radiosignaal op de kabel voor een kwartier.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster

En is dat vanzelf gestopt ?
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Ja, maar dat heeft niet zolang geduurd. Ik dacht dat het na een uur zeker al terug werkte.

Je kan eens gaan horen bij de buren, als die ook via de kabel naar de analoge radio luisteren.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster

Ik vrees dat de buren die dienst niet gebruiken. Maar hier is het na een halfuurtje ook in orde, ik zal morgen zien wat het geeft, als het dan nog is toch eens naar Telenet bellen.

J.
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Heb dit een tijdje ook nu en dan eens gehad... Plots geen StuBru meer op kantoor :'(
Telkens precies een onderbreking van enkele minuten en dan terug... Misschien waren ze aan het werk ergens?
Alleszins niet aan onze voorgevel... Of we zaten dan zonder telefoon/fax ook...

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster

Vanmorgen precies geen probleem meer. Nog een paar dagen monitoren en dan zien we wel.

J.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”