geen internetverbinding in Leuven
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
geen probleem hier op Dommel's eigen ADSL2+ netwerk.
cityconnect Leuven
cityconnect Leuven
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik vrees het ook maar waar vind ik het telefoon nummer van de technische dienst? kan enkel dat ticket systeem vinden.
Is het zo erg de support van dommel? ga ik weken zonder internet zitten? :s
Zonder internet is al een groot deel van de ontspanning die minder leuk is of onbestaande, maar voor mijn studies heb ik het eigenlijk ook best wel hard nodig....
Is het zo erg de support van dommel? ga ik weken zonder internet zitten? :s
Zonder internet is al een groot deel van de ontspanning die minder leuk is of onbestaande, maar voor mijn studies heb ik het eigenlijk ook best wel hard nodig....
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Actie!
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Member
Ik heb deze namiddag al zo een ticket ingediend bij dommel... ben benieuwd... als ze niet binnen de 10 dagen reageren en een oplossing voorstellen of het weken duurt eer het opgelost is dan vertrek ik naar Telenet... was dit toch al van plan en is niet de eerste keer dat internet van dommel niet werkt.. vorige malen had ik wel geen fysieke down van mijn lijn, dus vrees het ergste voor nu.
Ik heb nu betaald voor de periode 2011/04/11 2011/05/11 , dan zou ik dus voor 2011/04/11 moeten opzeggen om dat de laatste factuur geweest te late zijn? want dat is dan toch een maand voor de volgende factuurperiode begint? of heb ik dit fout?
en als ik naar Telenet ga, dan ga ik zo een contract van een minimum periode van een jaar aan. Kan ik echter in dit jaar verhuizen (en mijn Telenet producten gewoon meenemen) of wordt dit bij telenet gezien als een einde contract en moet ik dus een opzegvergoeding betalen? Ik heb namelijk verhuisplannen voor september dit jaar.
Ik heb nu betaald voor de periode 2011/04/11 2011/05/11 , dan zou ik dus voor 2011/04/11 moeten opzeggen om dat de laatste factuur geweest te late zijn? want dat is dan toch een maand voor de volgende factuurperiode begint? of heb ik dit fout?
en als ik naar Telenet ga, dan ga ik zo een contract van een minimum periode van een jaar aan. Kan ik echter in dit jaar verhuizen (en mijn Telenet producten gewoon meenemen) of wordt dit bij telenet gezien als een einde contract en moet ik dus een opzegvergoeding betalen? Ik heb namelijk verhuisplannen voor september dit jaar.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
- Bedankt: 25 keer
- Contacteer:
Ik heb reeds sinds 17/02 geen internet meer in Kessel-Lo! Ook dommel! (ik post dit op 1 april, maar dit is geen grap voor de duidelijkheid).
Verscheidene malen naar helpdesk gebeld, maar geen oplossing gekregen. Eén maal een vaag verhaal over een plug dat niet goed zat, maar dit gingen ze zo snel mogelijk oplossen... Niet dus. Echt schandalig.
Ik stap over naar telenet. Dit had ik eigenlijk al veel langer moeten doen, maar 'k had het nogal druk de voorbije weken en ik hoopte dat ze het uiteindelijk wel gingen oplossen (En overstappen is in mijn geval een beetje ingewikkelder omdat het eerste verplichte jaar abonnement nog niet voorbij is).
Vermijd dommel als de pest...
Verscheidene malen naar helpdesk gebeld, maar geen oplossing gekregen. Eén maal een vaag verhaal over een plug dat niet goed zat, maar dit gingen ze zo snel mogelijk oplossen... Niet dus. Echt schandalig.
Ik stap over naar telenet. Dit had ik eigenlijk al veel langer moeten doen, maar 'k had het nogal druk de voorbije weken en ik hoopte dat ze het uiteindelijk wel gingen oplossen (En overstappen is in mijn geval een beetje ingewikkelder omdat het eerste verplichte jaar abonnement nog niet voorbij is).
Vermijd dommel als de pest...
-
- Member
Dit bericht is ook geen grap voor de duidelijkheid
Ik heb reeds gisteren ook naar de helpdesk gebeld, ze konden me niet helpen... dus heb ik men abbo opgezegd en heb telenet gebeld, ze komen mijn internet en digitale televisie volgende week installeren
Maar ik vrees dat ik nog niet van die dommel mannen af ben...
Heb hun een mail gestuurd dat ik wilde opzeggen, echter geen gehoor van gekregen...
Ik heb ook een aangetekende brief gestuurd gisteren, via track en trace gezien dat deze vandaag niet aangenomen is op de bestemming (hun kantoor in diepenbeek), een beetje vreemd natuurlijk voor een onderneming dat er niemand thuis was...
so am I in trouble met mijn opzegging?
Ik heb reeds gisteren ook naar de helpdesk gebeld, ze konden me niet helpen... dus heb ik men abbo opgezegd en heb telenet gebeld, ze komen mijn internet en digitale televisie volgende week installeren
Maar ik vrees dat ik nog niet van die dommel mannen af ben...
Heb hun een mail gestuurd dat ik wilde opzeggen, echter geen gehoor van gekregen...
Ik heb ook een aangetekende brief gestuurd gisteren, via track en trace gezien dat deze vandaag niet aangenomen is op de bestemming (hun kantoor in diepenbeek), een beetje vreemd natuurlijk voor een onderneming dat er niemand thuis was...
so am I in trouble met mijn opzegging?
-
- Member
in de infobase2 hier op userbase staat nogtans
en even verderHoofdzetel:
Schedom NV/SA
Sint-Lambertusstraat 87
3401 Landen
Kantoor:
Schedom nv
steenweg 19/01
3590 diepenbeek
was deze informatie dan fout?Om je abonnement op te zeggen dien je na 12 maanden 1 maand opzeg te respecteren en stuur je best een aangetekend schrijven naar :
Schedom NV/SA
Steenweg 19/01
3590 Diepenbeek
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Lol, een thread van 3 posts.
Dat dommel een slechte provider is is ondertussen al wel geweten. Veel valt er niet aan te doen buiten opzeggen van zodra uw jaarcontract ten einde loopt.
Dat dommel een slechte provider is is ondertussen al wel geweten. Veel valt er niet aan te doen buiten opzeggen van zodra uw jaarcontract ten einde loopt.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Member
betekend dit dat mijn aangetekend zenden naar Diepenbeek niet geldig is en dat ik nog eens aan 6 euro een aangetekend zenden naar landen moet doen? ze hebben toch een kantoor in diepenbeek, of niet?
Ik heb namelijk even op userbase gezocht en in alle topics wordt aangeraden om naar Diepenbeek te sturen ipv naar landen;;;
Ik heb namelijk even op userbase gezocht en in alle topics wordt aangeraden om naar Diepenbeek te sturen ipv naar landen;;;
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Nu dacht ik toch dat ik dat allemaal had aangepast....
Mijn excuses.
Update: In principe kan het naar beide adressen verzonden worden en volgens de algemene voorwaarden die ik in mijn bezit heb moet het naar Diepenbeek waar ik mijn opzegging dan ook naartoe heb verzonden en geen problemen mee heb ondervonden enkele maanden geleden.
Mijn excuses.
Update: In principe kan het naar beide adressen verzonden worden en volgens de algemene voorwaarden die ik in mijn bezit heb moet het naar Diepenbeek waar ik mijn opzegging dan ook naartoe heb verzonden en geen problemen mee heb ondervonden enkele maanden geleden.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini