Dit is toch wel heel straf vind ik!!
Mijn vriendin, die enkel digitale tv bij Belgacom kan nemen, programmeerde de 7de dag van afgelopen zondag. Het programma leek goed opgenomen want in de lijst met opgenomen programma's stond het er correct in. Helaas slechts maar 1 uur van de 7de dag, want het eerste uur was de eucharistieviering, de decoder was vergeten dat de zomertijd was ingegaan, en startte de opname dus een uur te vroeg.
geplande opname zondag 27/3 bij Belgacom
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ze zullen hierboven gedacht hebben, 't is tijd dat die mensen eens naar de Mis kijken 

VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 70 keer
wel, dat is misschien kort door de bocht.
Het is eerder, dit is een bug, dit is niet door ons om op te lossen. de programmeurs die die scheduling programmeren kunnen dat zeker wel oplossen. zomer-wintertijdproblematiek is iets waar je als programmeur rekening mee dient te houden (of niet indien je libraries gebruikt die de problematiek voor jou afhandelen)
Het is eerder, dit is een bug, dit is niet door ons om op te lossen. de programmeurs die die scheduling programmeren kunnen dat zeker wel oplossen. zomer-wintertijdproblematiek is iets waar je als programmeur rekening mee dient te houden (of niet indien je libraries gebruikt die de problematiek voor jou afhandelen)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Ge kunt natuurlijk ook 20 min ervoor laten starten en 5min achter.
Of des noods, uw eigen planning maken met een opname van 3uur als het op zomer/wintertijd is..
Maar je kon dit niet weten natuurlijk.
Of des noods, uw eigen planning maken met een opname van 3uur als het op zomer/wintertijd is..
Maar je kon dit niet weten natuurlijk.
- testertje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
Ik heb nog steeds het oude menu.
Het gebeurt regelmatig dat het begin van o.a. Canvas programma's er niet opstaat.
Eva.... gooi dit in de programmeurs groep!
Het gebeurt regelmatig dat het begin van o.a. Canvas programma's er niet opstaat.
Eva.... gooi dit in de programmeurs groep!
Victory Not Vengeance
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
vroeger kon je opname veel vroeger dan 20min laten beginnen, en veel langer dan 5 min laten doorlopen. nu heb je dus die beperking. waarom weet ik niet, heeft niets met nieuwe of oude menu te maken. het nieuwe menu heb ik ook nog nietshahab schreef:Ja je hebt gelijk, maar was dat niet met het oude menu omgekeerd? 20min ervoor 5min erna?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect