Mobile Vikings plat?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik bezit 2 Mobile vikings nummers ; beide geven bezettoon als mensen mij bellen. algemeen probleem of .... ?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Premium Member
- Berichten: 605
- Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
- Contacteer:
Algemeen probleem (reeds gecomment op hun facebookpagina) + is ook op hun twitteraccount te lezen http://twitter.com/mobilevikings
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Zie onze Twitter account:
Klanten zouden opgebeld kunnen worden, maar niet zelf bellen, sms'en of internet.
Geen goeie reclame voor die mannen. :\
Code: Selecteer alles
Tweede dag op rij met zware netwerkproblemen #BASE. cc/ @CherryOps @MobileVikings @KPNGroupBelgium ^NP
Geen goeie reclame voor die mannen. :\
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik kan ook niet opgebeld worden hoor
kreeg snel reactie op mijn email
ps: geen idee wie die joris is , maar soit
kreeg snel reactie op mijn email
Code: Selecteer alles
Beste Joris
Er zijn inderdaad weer problemen met het data-netwerk van Base, en deze keer is het eveneens voor sms en telefonie. Ook de weergave van je belkrediet zal even niet juist zijn.
Omdat wij ook van dit netwerk gebruik maken, heeft dus ook invloed op de Mobile Vikings verbinding.
Deze storingen zullen namiddag verholpen zijn, maar om opnieuw online te kunnen met je smartphone, zal je het toestel opnieuw moeten instellen en rebooten.
Onze excuses voor het ongemak.
Aarzel niet ons te contacteren als je verdere vragen hebt.
Kind regards,
do
The Mobile Vikings Team
http://www.mobilevikings.com
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
dat het datanetwerk even plat gaat daar kan ik nog mee leven, maar niet kunnen bellen/sms-en....ook niets kunnen ontvangen, is toch wel onaanvaardbaar. en dat beseffen ze precies zelf ook wel....
het goeie nieuws, 't lijkt terug in orde
het goeie nieuws, 't lijkt terug in orde
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Twitter:
Ik denk dat je je toestel moet herstarten (zoals ik nu doe).
edit: nog steeds geen netwerk
Code: Selecteer alles
Calling and texting should work again. Bellen en sms'en zou opnieuw werken. Téléphoner et envoyer des sms marche. ^CD
edit: nog steeds geen netwerk
-
- Elite Poster
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
- Locatie: Zwevegem
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
De tekenen van low-budget providers worden steeds duidelijker...
Alle verhalen die ik hier van Base (en virtuele consoorten) lees en hoor heb ik in nog geen 10 jaar Proximus klant meegemaakt. In sommige gevallen betaal je inderdaad beter voor kwaliteit ipv quantiteit... Een bedrijf zal maar zo'n low budget gsm provider gebruiken en groot inkomstenverlies meemaken...
Alle verhalen die ik hier van Base (en virtuele consoorten) lees en hoor heb ik in nog geen 10 jaar Proximus klant meegemaakt. In sommige gevallen betaal je inderdaad beter voor kwaliteit ipv quantiteit... Een bedrijf zal maar zo'n low budget gsm provider gebruiken en groot inkomstenverlies meemaken...
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
IK heb niet moeten herstarten, ik ben ook steeds verbonden gebleven met het netwerk, kreeg alleen niets meer binnen/buitenLord Utopia schreef:Twitter:Ik denk dat je je toestel moet herstarten (zoals ik nu doe).Code: Selecteer alles
Calling and texting should work again. Bellen en sms'en zou opnieuw werken. Téléphoner et envoyer des sms marche. ^CD
edit: nog steeds geen netwerk
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Premium Member
- Berichten: 678
- Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
- Locatie: Hoevenen
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
Ben nu ook al enkele maandjes MV klant en heb er niets slecht over te zeggen .... En de problemen die er vandaag en ervoor waren heb ik persoonlijk niets van gemerkt, alles werkt zoals het moest ....
-
- Pro Member
- Berichten: 419
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik zit zelf ook bij mobile vikings en heb daar geen last van ondervonden.
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 529
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
Het is niet omdat jij ze niet meegemaakt hebt in die 10 jaar dat ze niet bestaan hebben. Er zijn bij alle drie de operatoren al serieuze fails geweest. De laatste van Proximus was zelfs in 2010 dacht ik, daar is toen nog een algemene excuses-sms voor gestuurd naar alle klanten.TomG schreef:De tekenen van low-budget providers worden steeds duidelijker...
Alle verhalen die ik hier van Base (en virtuele consoorten) lees en hoor heb ik in nog geen 10 jaar Proximus klant meegemaakt. In sommige gevallen betaal je inderdaad beter voor kwaliteit ipv quantiteit... Een bedrijf zal maar zo'n low budget gsm provider gebruiken en groot inkomstenverlies meemaken...
Kan dus bij iedereen gebeuren, maar inderdaad bij de lowbudgetmerken iets eerder.
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pack: Proximus Familus
- fdgroote
- Plus Member
- Berichten: 169
- Lid geworden op: 04 dec 2008, 01:21
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 5 keer
Bij Carrefour Mobile en Medion Mobile (beiden ook Base) kon ik ook een tijdlang niet internettenRke schreef:Het was blijkbaar geen algemeen BASE probleem want de eigen klanten hadden geen problemen...
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Toen ik gisteren in Brussel was rond 13u30 niks meer. Terug in Oostende rond 18u en alles werkte terug.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1613
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Ik zit bij BASE en ik heb heel de dag geen problemen ondervonden.
Iemand anders (naast mij) zit bij Mobile Vikings en had een lange tijd problemen.
Telkens in Brussel!
Iemand anders (naast mij) zit bij Mobile Vikings en had een lange tijd problemen.
Telkens in Brussel!
-
- Plus Member
- Berichten: 201
- Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 80 keer
Er waren woensdag en donderdag ernstige problemen. Woensdag was het een tijdlang niet mogelijk om nieuwe datasessies te starten. Dat was tegen de avond opgelost. Wie voor het probleem al online zat, en die verbinding niet verbrak, bleef online.
Donderdag lag ongeveer anderhalf uur zowat alles plat. Bellen, SMS'en en voice.
De problemen zijn waarschijnlijk met elkaar gelinkt.
We beseffen dat het onaanvaardbaar is en zullen hard op tafel kloppen om een structurele oplossing te krijgen.
Donderdag lag ongeveer anderhalf uur zowat alles plat. Bellen, SMS'en en voice.
De problemen zijn waarschijnlijk met elkaar gelinkt.
We beseffen dat het onaanvaardbaar is en zullen hard op tafel kloppen om een structurele oplossing te krijgen.
- FezzFest
- Pro Member
- Berichten: 244
- Lid geworden op: 05 jan 2006, 09:45
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 16 keer
Ondanks dat het datanetwerk van MV deze week twee keer plat heeft gelegen, klaag ik niet. De problemen werden binnen redelijke termijnen opgelost en er is altijd duidelijk én eerlijk over gecommuniceerd. Enkel dat ook het sms- en belverkeer plat lag, is zeer onprofessioneel. Maar kom, tot nu toe heeft MV bij mij voldoende krediet opgebouwd dat ik deze misser niet zo erg vind .
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
de grotere operatoren bezitten hun netwerk en kunnen daarom het ook makkelijker stilhouden (ze hangen niet af van de goodwill van een ander en hebben eigen techniekers) tenslotte zijn dit identiek dezelfde netwerken ze, .. ergens in de jaren negentig zijn ze verplicht geweest om netwerk met elkaar te delen om antenne verzadiging te voorkomen ! Dus .. achterliggend zal er wel het een en het ander verschillen, .. maar anders denk ik ook niet ze !LPS schreef:Het is niet omdat jij ze niet meegemaakt hebt in die 10 jaar dat ze niet bestaan hebben. Er zijn bij alle drie de operatoren al serieuze fails geweest. De laatste van Proximus was zelfs in 2010 dacht ik, daar is toen nog een algemene excuses-sms voor gestuurd naar alle klanten.TomG schreef:De tekenen van low-budget providers worden steeds duidelijker...
Alle verhalen die ik hier van Base (en virtuele consoorten) lees en hoor heb ik in nog geen 10 jaar Proximus klant meegemaakt. In sommige gevallen betaal je inderdaad beter voor kwaliteit ipv quantiteit... Een bedrijf zal maar zo'n low budget gsm provider gebruiken en groot inkomstenverlies meemaken...
Kan dus bij iedereen gebeuren, maar inderdaad bij de lowbudgetmerken iets eerder.
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 529
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
Ofloo, ik snap je post niet en het staat bol van de onwaarheden:
- hoewel het hun eigen netwerk is, blijven ze uiteraard óók afhangen van de kwaliteit van de dienstverlening van andere bedrijven. Hoe precies de vork in de steel zit weet ik niet, maar ik weet wel dat de operatoren bvb werken via datalijnen onder de grond die niet noodzakelijk allemaal van hun zijn. Er zijn dus elementen waar ze wel van anderen afhangen.
- de drie mobiele netwerken (Proximus, Mobistar, BASE) zijn niet identiek: andere software én andere hardware én andere medewerkers die op een andere manier omgaan met die software en hardware
- de netwerkoperatoren zijn nog nooit verplicht geweest om hun netwerk met elkaar te delen. Ik vermoed dat je ergens gelezen hebt dat gevraagd wordt dat ze hun masten (de 'dragende constructies') zo veel mogelijk sharen met elkaar (dus vb 3 operatoren op 1 mast ipv 3x een aparte mast per operator), om een mastverzadiging te voorkomen
- verder begrijp ik niet wat ze makkelijker kunnen stilhouden? Als een groep klanten ergens last van heeft dan kan een operator op geen enkele manier tegenhouden dat het desgewenst bekend raakt in de media!
- hoewel het hun eigen netwerk is, blijven ze uiteraard óók afhangen van de kwaliteit van de dienstverlening van andere bedrijven. Hoe precies de vork in de steel zit weet ik niet, maar ik weet wel dat de operatoren bvb werken via datalijnen onder de grond die niet noodzakelijk allemaal van hun zijn. Er zijn dus elementen waar ze wel van anderen afhangen.
- de drie mobiele netwerken (Proximus, Mobistar, BASE) zijn niet identiek: andere software én andere hardware én andere medewerkers die op een andere manier omgaan met die software en hardware
- de netwerkoperatoren zijn nog nooit verplicht geweest om hun netwerk met elkaar te delen. Ik vermoed dat je ergens gelezen hebt dat gevraagd wordt dat ze hun masten (de 'dragende constructies') zo veel mogelijk sharen met elkaar (dus vb 3 operatoren op 1 mast ipv 3x een aparte mast per operator), om een mastverzadiging te voorkomen
- verder begrijp ik niet wat ze makkelijker kunnen stilhouden? Als een groep klanten ergens last van heeft dan kan een operator op geen enkele manier tegenhouden dat het desgewenst bekend raakt in de media!
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pack: Proximus Familus
-
- Premium Member
- Berichten: 552
- Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
- Locatie: Leuven (016)
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
idd ... de 3 operatoren hebben hun eigen netwerk ... antenne-sites worden wel gedeeld, maar daar hebben ze elk hun eigen antennes op staan.
denk wel dat er een paar uitzonderingen zijn ... zoals de Metro van Brussel dacht ik.
denk wel dat er een paar uitzonderingen zijn ... zoals de Metro van Brussel dacht ik.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Niet alle antennes worden gedeeld. Zie maar naar de website van het BIPT.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Klopt niet hoor, check maar eens sites.bipt.beChelloExtremer schreef:idd ... de 3 operatoren hebben hun eigen netwerk ... antenne-sites worden wel gedeeld, maar daar hebben ze elk hun eigen antennes op staan.
denk wel dat er een paar uitzonderingen zijn ... zoals de Metro van Brussel dacht ik.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Ik weet nog dat ik op school zat dat was denk ik '96 en dat dat toen actueel was (delen antennes)!LPS schreef:Ofloo, ik snap je post niet en het staat bol van de onwaarheden:
- hoewel het hun eigen netwerk is, blijven ze uiteraard óók afhangen van de kwaliteit van de dienstverlening van andere bedrijven. Hoe precies de vork in de steel zit weet ik niet, maar ik weet wel dat de operatoren bvb werken via datalijnen onder de grond die niet noodzakelijk allemaal van hun zijn. Er zijn dus elementen waar ze wel van anderen afhangen.
- de drie mobiele netwerken (Proximus, Mobistar, BASE) zijn niet identiek: andere software én andere hardware én andere medewerkers die op een andere manier omgaan met die software en hardware
- de netwerkoperatoren zijn nog nooit verplicht geweest om hun netwerk met elkaar te delen. Ik vermoed dat je ergens gelezen hebt dat gevraagd wordt dat ze hun masten (de 'dragende constructies') zo veel mogelijk sharen met elkaar (dus vb 3 operatoren op 1 mast ipv 3x een aparte mast per operator), om een mastverzadiging te voorkomen
- verder begrijp ik niet wat ze makkelijker kunnen stilhouden? Als een groep klanten ergens last van heeft dan kan een operator op geen enkele manier tegenhouden dat het desgewenst bekend raakt in de media!
stilhouden wil ik zeggen dat ze er makkelijker een draai aan kunnen geven, ge moet dat ook niet als feit zien da's mijn mening, ..
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Op het internaatsgebouw van St. Amandscollege in Kortrijk weet ik dat Proximus, Mobistar en Base elk een eigen kamerke hebben op het 16de verdiep met apparatuur in + airco etc. Antennes zelf op het dak.
En de antenne sites (zie bvb autosnelweg) zijn volgens mij eigendom van de staat of een externe firma en de providers betalen hen om er antennes op te mogen plaatsen + stroom etc... Correct me if I'm wrong.
En de antenne sites (zie bvb autosnelweg) zijn volgens mij eigendom van de staat of een externe firma en de providers betalen hen om er antennes op te mogen plaatsen + stroom etc... Correct me if I'm wrong.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Ik heb ook proximus en surf toch wel heel wat en heel regelamtig op de iphone, ik heb maar heel zelden problemen, ik had ervoor en nu nog altijd mv maar als 2de nr, ik heb proximus als 1ste nr genomen een ruime tijd geleden al omdat mv teveel en te lang plat ligt.Ofloo schreef:de grotere operatoren bezitten hun netwerk en kunnen daarom het ook makkelijker stilhouden (ze hangen niet af van de goodwill van een ander en hebben eigen techniekers) tenslotte zijn dit identiek dezelfde netwerken ze, .. ergens in de jaren negentig zijn ze verplicht geweest om netwerk met elkaar te delen om antenne verzadiging te voorkomen ! Dus .. achterliggend zal er wel het een en het ander verschillen, .. maar anders denk ik ook niet ze !LPS schreef:Het is niet omdat jij ze niet meegemaakt hebt in die 10 jaar dat ze niet bestaan hebben. Er zijn bij alle drie de operatoren al serieuze fails geweest. De laatste van Proximus was zelfs in 2010 dacht ik, daar is toen nog een algemene excuses-sms voor gestuurd naar alle klanten.TomG schreef:De tekenen van low-budget providers worden steeds duidelijker...
Alle verhalen die ik hier van Base (en virtuele consoorten) lees en hoor heb ik in nog geen 10 jaar Proximus klant meegemaakt. In sommige gevallen betaal je inderdaad beter voor kwaliteit ipv quantiteit... Een bedrijf zal maar zo'n low budget gsm provider gebruiken en groot inkomstenverlies meemaken...
Kan dus bij iedereen gebeuren, maar inderdaad bij de lowbudgetmerken iets eerder.
Ge kunt ze kussen
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 529
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
In sommige landen denken ze er nu wél aan om de zendapparatuur te delen:
http://www.telecompaper.com/nieuws/fran ... -netwerken
http://www.telecompaper.com/nieuws/fran ... -netwerken
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pack: Proximus Familus
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
slechte telefoon? misschien is het lokaal gebruik het hier regelmatig eigenlijk nooit echt last mee gehad, nu eigenlijk in het begin wel maar dat was een andere telefoon, met huidige telefoon geen last meer van .. misschien instelling?Marlboro schreef: ...
Ik heb ook proximus en surf toch wel heel wat en heel regelamtig op de iphone, ik heb maar heel zelden problemen, ik had ervoor en nu nog altijd mv maar als 2de nr, ik heb proximus als 1ste nr genomen een ruime tijd geleden al omdat mv teveel en te lang plat ligt.
ik dacht dat hier ook gold ze, het was wanneer orange op de markt kwam en het netwerk nog moest uitbouwen, .. dat men iets in die aard voorstelde of het er nu doorgekomen was of niet dat weet ik niet meer ik weet wel dat het actueel is geweest omdat ze toen destijds anders die achterstand niet meer konden inhalen en als er dan nog een 3rde bij kwam om den duur overal antennes stonden.. er stonden er immers toen al redelijk wat, .. ik herinner me iets in die aard. Kan me vergissen ze, heb er niet verder op ingegaan, 'k weet het nog wel omdat op het moment ik er over nadacht, over wat er gezegd was, ik naar de antenne over ons school gebouw aan het kijken was en dacht, tja inderdaad die dingen staan werkelijk overal, ..LPS schreef:In sommige landen denken ze er nu wél aan om de zendapparatuur te delen:
http://www.telecompaper.com/nieuws/fran ... -netwerken
Mod edit: dubbele post samengevoegd
-
- Elite Poster
- Berichten: 1062
- Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Je moet eens wat meer alles volgen, vandaag op facebook de ene na de andere die overal problemen had (alweer), ligt niet aan mv maar aan base.
Data lag alweer plat.
Data lag alweer plat.
Ge kunt ze kussen
-
- Elite Poster
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
- Locatie: Zwevegem
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Mijn gevoel dat je krijgt waarvoor je betaald, wordt alsmaar meer bevestigd. Je zal maar een dringende oproep moeten doen als dat zo maar weer even plat ligt... Ben je in vele gevallen nog beter met een vaste lijn of telefooncel (zeldzaam) in de buurt.
Tot voor paar jaar terug dacht ik dat het al niet meer low-budget kon dan Base (vroeger Orange)... En die werken/werkten tenminste nog betrouwbaar maar met lagere dekking. Maar eens warenhuizen en andere "schoenmaker blijf bij je leest" bedrijfjes daarmee beginnen kan het zo te zien nog heel wat erger.
Tot voor paar jaar terug dacht ik dat het al niet meer low-budget kon dan Base (vroeger Orange)... En die werken/werkten tenminste nog betrouwbaar maar met lagere dekking. Maar eens warenhuizen en andere "schoenmaker blijf bij je leest" bedrijfjes daarmee beginnen kan het zo te zien nog heel wat erger.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Het is vervelend dat het plat ligt, daar is geen twijfel rond. Maar denk ook eens aan alle uren/dagen dat het wel goed heeft gewerkt!
Het is low budget maar ik kan je zeggen in al de maanden/jaren dat ik mv klant ben ik algemeen gezien héél tevreden ben.
Het is low budget maar ik kan je zeggen in al de maanden/jaren dat ik mv klant ben ik algemeen gezien héél tevreden ben.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti