Hey ?
het gaat namelijk over deze game, maar de online deel.
Heeft iemand onder jullie deze spel ? en kan hij/zij online op de ubisoft assasins creed Brotherhood servers ? - Zoja welke verbinding heb je met telenet ?
- Zoniet Join the club.
Ik heb ne fiber... wou zien als het klopt want collegas met een non fiber kunnen er op .
Greets
assasins creed brotherhood multiplay
-
- Starter
Ty Ambroos voor de snelle reactie !!
Oki dan word het even troubleshooten, waar de conflict zich voor doet.
Werk jij draadloos of via het wireless ?
greets
Oki dan word het even troubleshooten, waar de conflict zich voor doet.
Werk jij draadloos of via het wireless ?
greets
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 17 keer
Ehm, draadje rechtstreeks op de modem! Probeer bij Mijn Telenet (modemsettings) de optie UPnP op actief te zetten, en eventueel 'Blokkeer gefragmenteerde pakketten' uitzetten.
Al mijn posts zijn 100% Ambroos en 0% mijn werkgever.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Voor multiplay moeten er toch poorten onder de 1024 openstaan.
Bij Telenet zijn deze toch allemaal geblokkeerd.
Of is deze Telenet policy recentelijk veranderd?
EDIT: De TS is duidelijk niet alleen: Assassin's Creed: Brotherhood - multiplayer probs
Dat wordt dus wachten op een patch: van Ubisoft of van Telenet.
Welke komt het eerst!?
Bij Telenet zijn deze toch allemaal geblokkeerd.
Of is deze Telenet policy recentelijk veranderd?
EDIT: De TS is duidelijk niet alleen: Assassin's Creed: Brotherhood - multiplayer probs
Dat wordt dus wachten op een patch: van Ubisoft of van Telenet.
Welke komt het eerst!?
Laatst gewijzigd door ubremoved_15739 25 maa 2011, 15:48, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Dat wordt wel grappig bij Telenet: nu moeten de mensen al een Business abo nemen om spelletjes te spelen ...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Vermoedelijk gaat Ubisoft dit wel patchen (alhoewel geen idee of men dat zomaar kan met software die al in omloop is), maar liever zie ik eigenlijk van niet zodat Telenet nogmaals met de neus op de feiten wordt gedrukt. We betalen meer dan genoeg voor een "echte" internet verbinding, niet voor een "mail en surf" verbinding achter routers zonder publiek IP.eternum schreef:Dat wordt dus wachten op een patch: van Ubisoft of van Telenet.
Welke komt het eerst!?
-
- Starter
mee eens met R5..
tja dacht wel dat het met zoiets te maken had... alleen vreemd dat er collega's zijn met een comfort profile van Telenet wel degelijk online kunnen. Daarmee dat ik wou zien wie van tele wel op de ubisoft servers geraakte en wie niet... dan is het weer wachten tot een oplossing ( lame ).
tja dacht wel dat het met zoiets te maken had... alleen vreemd dat er collega's zijn met een comfort profile van Telenet wel degelijk online kunnen. Daarmee dat ik wou zien wie van tele wel op de ubisoft servers geraakte en wie niet... dan is het weer wachten tot een oplossing ( lame ).
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Da's nochtans bizar... want ook zij hebben normaal de blokkering van alle poorten < 1024.DelinQuente schreef:alleen vreemd dat er collega's zijn met een comfort profile van Telenet wel degelijk online kunnen.
Ben je echt zeker dat het geen firewall probleem is (zet je AV en Windows firewall eens uit).
-
- Starter
Al die zaken zijn gebeurd zoals firewall uit , a-v uit , modem instellingen, game herinstalleert ,... is niet einde van de wereld dat niet alleen spijtig dat het weer langs een hele omweg moet gaan .
-
- Starter
Assasins creed brotherhood ubisoft servers, zijn na een klein update uiteindelijk toch inorde gekomen.