ik speel al een tijdje met het plan om een open brief naar de heer Duco Sickinghe te schrijven...
het enige waar ik problemen mee heb, is om mijn ongenoegen in briefvorm te gieten

enkele punten :
- yelo dienst :
1 ) ik vind het schandalig dat we voor gehuurde video's zowel op pc als tv zo'n slechte beeldkwaliteit krijgen ... zeker als dezelfde prijzen worden gehanteerd als je ze gewoon in de videotheek zou huren!
2 ) als je via pc kijkt, het nog van je datalimiet afgaat
- downloadlimit :
1 ) ik begrijp dat telenet zijn netwerk wilt beschermen tegen 'grote' verbruikers, maar het hele telemeter verhaal is een grote flop, we kunnen niet meer controleren, of weten waneer we op smallband worden gesmeten, en het ergste vind ik nog, dat ik als fibernet60 abo ( met een gemiddeld van 100€ per maand ) nog echt op SMALLband word gegooid, ik wil gewoon een gegarandeerde snelheid van 10mbit , ongeacht mijn verbruik... dit is nog maar 1/6 van de werkelijke snelheid waar ik voor betaal ( toch niet teveel gevraagd ) ...
2 ) wederom het meetellen van trafic op yelo

- DIGICORDER!!!!
mijn motivatie voor deze brief, is de gebrekkige werking van mijn telenet digicorder, en het bericht, dat ik zou moeten bijbetalen als ik de nieuwe digicorder zou willen in gebruik nemen ... Telenet heeft zelf aangegeven, dat met de huurformule, het veel voordeliger zou zijn met upgrades ... NOT dus ...
ik betaal nu voor digitale tv, maar het is meer en meer een ergernis om te kijken, de welgekende BUG in de digicorder word gewoon genegeerd, en als je naar de helpdesk belt, resetten ze je digicorder zonder eerst te vragen, en ben je alles kwijt, en het probleem duikt terug op ! !
ik vraag gewoon dat telenet de diensten geeft waarvoor ik betaal
ik zou deze tekst ( en mischien enkele extra punten ) een keertje willen mailen naar Duco Sickinghe himself, en naar elke nieuwsredactie van vlaanderen ... inclusief grote blogs, nieuwssites, etc ...
kan hier iemand of meerdere personen mij mee helpen ? en eventueel een kleine gecoördineerde actie op poten zetten ?
mvg,
mrsimtec
mailen kan altijd naar mxflavor at gmail dot com