Vage issues met mail
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Ik kreeg vandaag opeens de melding dat e-mail verzenden naar mijn account niet meer zou lukken. Als test zelf even een mailtje gestuurd naar mijn dommel mail, en inderdaad: "Delivery to the following recipients failed". Het vreemde is dat ik op ditzelfde moment ingelogd ben op mijn dommel webmail (waar ook al mijn mails netjes in staan). Ook vreemd is het feit dat in het CRM paneel staat dat ik niet verbonden ben met het Dommel-netwerk, terwijl ik dit vanaf mijn Dommel-verbinding typ. Iemand anders met dezelfde problemen? Een paar dagen geleden werkte alles nog wel.
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Nee, en zelfs in dat geval zou het verzenden van een bericht vanuit Live Mail naar Dommel geen delivery failure mogen geven.
- jaker
- Elite Poster
- Berichten: 948
- Lid geworden op: 20 sep 2010, 21:51
- Locatie: Meerhout
- Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
- Bedankt: 81 keer
Hier geen probleem. Op CRM paneel sta ik als connected (ip-adres staat ingevuld). Testmail naar mijn dommel-adres + ontvangstbevestiging als antwoord kommen beide zonder vertraging door.
Internet/TV: All-Internet + Telenet TV
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato