het oud type
ik geloof niet dat ze de nieuwe al plaatsen bij scarlet klanten
hoe bekom je een nieuwe decoder
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
scarlet is low budget en daar gaan ze heus hun nieuwste dingen niet geven.
Het zou me ten zeerste verwonderen
Het zou me ten zeerste verwonderen
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Berichten: 2759
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Vorige zomer is onze V3 vervangen door een V3b (bij Scarlet). Ik had de V3 gebrickt door een factory reset te doen (enkele dagen voor ze het 17A profiel uitrolden) en de technische helpdesk van Scarlet regelde een technieker.
-
- Premium Member
- Berichten: 490
- Lid geworden op: 12 feb 2009, 13:55
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 8 keer
ok, geen nieuwe decoder dus. Ze hebben blijkbaar een nieuwe kabel getrokken van het aansluitpunt (waar het signaal binnenkomt) tot modem.
Een flat cable of zoiets (ben zelf niet thuis, de vrouw vertelde dit).
Het probleem zou daar aan liggen. Hebben we het probleem nog, moeten we bellen en krijgen we toch een andere decoder. Is het probleem weg, moeten we 55 euro betalen voor die kabel (wat ik op zich niet juist vind, ze hebben nooit gezegd bij het installeren, dat dit zo'n kabel moest zijn)
to be continued
Een flat cable of zoiets (ben zelf niet thuis, de vrouw vertelde dit).
Het probleem zou daar aan liggen. Hebben we het probleem nog, moeten we bellen en krijgen we toch een andere decoder. Is het probleem weg, moeten we 55 euro betalen voor die kabel (wat ik op zich niet juist vind, ze hebben nooit gezegd bij het installeren, dat dit zo'n kabel moest zijn)
to be continued