Het is weer eens zover.... ik had een kennis een tijdje terug zoals enkele andere aangeraden naar dommel te gaan. Het kan altijd en iedereen wel es gebeuren dat je je facturen niet direct kan betalen al dan niet door je eigen fout.
De kennis heeft nu de achterstallige facturen betaalt..... maar wacht intussen nu al bijna 4 weken op de heraansluiting. Als oude dommelklant ging ik dan maar es informatie inwinnen van hoe of wat. De mevrouw aan de lijn kon me niet antwoorden op de vraag waarom het zolang duurt of wanneer het dan wel zou werken. Dan maar gevraagd me iemand aan de lijn te geven die me dan wel kon antwoorden op die vraag, maar voor de rest was er niemand aanwezig.
Dus ik peins dat ik es de ombudsman ga inschakelen, een maand wachten op antwoord en daarna krijgen ze een aangetekend schrijven aangezien ze hun eigen voorwaarden niet kunnen naleven en in gebreke stellen peins ik.... of zie ik dat iets te rooskleurig?
heraansluiting duurt lang
-
- Elite Poster
- Berichten: 879
- Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Het staat hier vol met topics van mensen die nie aangesloten (kunnen / willen) worden door Dommel.
Ombudsdienst doet niet eens de moeite om ons te helpen. Is er dan niemand die weet wat er bij Dommel aan de hand is?????
Zo snel mogelijk een andere ISP aanvragen lijkt me de enige oplossing
Ombudsdienst doet niet eens de moeite om ons te helpen. Is er dan niemand die weet wat er bij Dommel aan de hand is?????
Zo snel mogelijk een andere ISP aanvragen lijkt me de enige oplossing
-
- Elite Poster
- Berichten: 879
- Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Vandaag uit kolere nog maar es gebeld aangezien de 3 weken van heractivatie zijn verstreken op deze datum en ja..... 'we hebben momenteel nog geen datum voor de heractivatie. Dat neemt nu eenmaal tijd in beslag.'. Dat is toch te gek voor woorden?
Ik zou es willen weten of er in de algemene voorwaarden daar niks over instaat want zo is het wel makkelijk geld verdienen. Ik weet dat het contract normaal loopt tot mei..... dus begin april krijgen ze zowiezo hun aangetekende brief!
en ja goztow..... ditte was het laatste in mei 2010
Ik zou es willen weten of er in de algemene voorwaarden daar niks over instaat want zo is het wel makkelijk geld verdienen. Ik weet dat het contract normaal loopt tot mei..... dus begin april krijgen ze zowiezo hun aangetekende brief!
en ja goztow..... ditte was het laatste in mei 2010
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
-
- Elite Poster
- Berichten: 879
- Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Manu.....
1) Die commentaar is totaal ongepast. Je weet de oorzaak niet waarom ze niet tijdig betaald konden worden en zo zijn er nog wel meer mensen die onverwacht ergens voor komen te staan waardoor je zoiets overkomt. Maakt op dat moment niet uit of er een domiciliering is of niet want zonder genoeg centen gaat die domiciliering evenmin door dus moet je evenzeer dat allemaal in de gaten houden.
2) Zoals al eerder aangehaald zijn er niks dan problemen momenteel bij Dommel. Mij gaat her erom dat de facturen intussen betaalt zijn inclusief de heractivatiekost en dommel zoals ook al eerder aangegeven in dit forum de mensen gewoon laat betalen voor iets dat ze niet krijgen. 'we sturen xxx een mail zodra wij een datum hebben' is niet echt behulpzaam als de klant geen internetverbinding heeft.
1) Die commentaar is totaal ongepast. Je weet de oorzaak niet waarom ze niet tijdig betaald konden worden en zo zijn er nog wel meer mensen die onverwacht ergens voor komen te staan waardoor je zoiets overkomt. Maakt op dat moment niet uit of er een domiciliering is of niet want zonder genoeg centen gaat die domiciliering evenmin door dus moet je evenzeer dat allemaal in de gaten houden.
2) Zoals al eerder aangehaald zijn er niks dan problemen momenteel bij Dommel. Mij gaat her erom dat de facturen intussen betaalt zijn inclusief de heractivatiekost en dommel zoals ook al eerder aangegeven in dit forum de mensen gewoon laat betalen voor iets dat ze niet krijgen. 'we sturen xxx een mail zodra wij een datum hebben' is niet echt behulpzaam als de klant geen internetverbinding heeft.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
-
- Elite Poster
- Berichten: 879
- Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
De kogel is door de kerk.
Aangetekende brief is weg naar dommel en ze mogen de heractivatie steken waar de zon zo goed als nooit schijnt. 20 klanten kwijt is voor dommel misschien niet veel (ook al zijn het 18 netliners en 2 cityliners). Ze gaan allemaal over naar scarlet. Is toch leuk als je een aantal maanden gratis kan scarlet one gebruiken op die manier
Ik heb intussen ook eens met de ombudsman gebeld om info in te winnen, maar echt hulpvaardig waren ze eigenlijk ook niet. Er zijn al wel lopende klachten ivm schedom/dommel en als je dan aanhaalt dat het klachten blijft regenen zelfs na interventie van de ombudsman dat er niks veranderd of de situatie blijft zoals ze is kunnen ze enkel zeggen opnieuw een klacht in te dienen bij hun. Mij ontgaat dan het nut van de ombudsman eigenlijk want dan kan je net zo goed zelf tickets openen als schedom/dommel niet hoeft te antwoorden op de klachten die binnenkomen via de ombudsman.
Is er dan echt niks of niemand die hier iets aan kan doen want ik heb echt medelijden aan mensen die onlangs een nieuw abo hebben afgesloten bij dommel.
Aangetekende brief is weg naar dommel en ze mogen de heractivatie steken waar de zon zo goed als nooit schijnt. 20 klanten kwijt is voor dommel misschien niet veel (ook al zijn het 18 netliners en 2 cityliners). Ze gaan allemaal over naar scarlet. Is toch leuk als je een aantal maanden gratis kan scarlet one gebruiken op die manier
Ik heb intussen ook eens met de ombudsman gebeld om info in te winnen, maar echt hulpvaardig waren ze eigenlijk ook niet. Er zijn al wel lopende klachten ivm schedom/dommel en als je dan aanhaalt dat het klachten blijft regenen zelfs na interventie van de ombudsman dat er niks veranderd of de situatie blijft zoals ze is kunnen ze enkel zeggen opnieuw een klacht in te dienen bij hun. Mij ontgaat dan het nut van de ombudsman eigenlijk want dan kan je net zo goed zelf tickets openen als schedom/dommel niet hoeft te antwoorden op de klachten die binnenkomen via de ombudsman.
Is er dan echt niks of niemand die hier iets aan kan doen want ik heb echt medelijden aan mensen die onlangs een nieuw abo hebben afgesloten bij dommel.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
-
- Plus Member
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 16 jan 2009, 12:57
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 9 keer
Ik wens je veel geluk bij Scarlet.
Had een tijdje geleden zelf problemen met zogezegde onbetaalde facturen bij Scarlet.
Maar had zelfs een domicilering, er was echter intern iets fout gelopen bij hen.
Helpdesk stuurt je van kastje naar de muur.
Er werd op een bepaald moment zelfs gedreigd met een incasso buro.
Heb toen ook de ombudsman ingeschakeld.
Ben ondertussen overgestapt naar Dommel. Geen problemen gehad.
Ben er heel tevreden.
Had een tijdje geleden zelf problemen met zogezegde onbetaalde facturen bij Scarlet.
Maar had zelfs een domicilering, er was echter intern iets fout gelopen bij hen.
Helpdesk stuurt je van kastje naar de muur.
Er werd op een bepaald moment zelfs gedreigd met een incasso buro.
Heb toen ook de ombudsman ingeschakeld.
Ben ondertussen overgestapt naar Dommel. Geen problemen gehad.
Ben er heel tevreden.
-
- Elite Poster
- Berichten: 879
- Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Ik ben het gezeik en gezever beu bij dommel. Ik heb dus 20 klanten die ikzelf heb aangebracht bij dommel overgehaald om over te stappen naar scarlet.
Bij elke isp (en zelfs belgacom zelf) kan er wel eens iets fout lopen, maar de onbeschoftheid van dommel is mij heel slecht bekomen. Scarlet heeft me tot zoverre een topservice geboden waar dommel lessen uit kan trekken ipv gewoon mensen in de kou laat staan. Ik heb hier een tijdje terug een technieker gehad om een defecte sagem te vervangen en we waren erover bezig dat dommel vdsl klanten 139 euro aanrekent voor de sagem modem. Die verklaarde dommel voor gek. Hij had me ook gezegd wat de eigenlijke prijs is van die sagem, maar met m'n geheugen als een zeef ben ik die vergeten.
Ik heb intussen 9 mensen die aan het klagen zijn over dommel waarvan 3 met telefonie, 5 met random disconnects die kunnen oplopen tot 2 uur en dan die ene met heractivatie problemen... dus dan is de keuze uiteindelijk simpel en de enige manier om dommel duidelijk te maken dat we het niet meer pikken is massaal vertrekken!
Bij elke isp (en zelfs belgacom zelf) kan er wel eens iets fout lopen, maar de onbeschoftheid van dommel is mij heel slecht bekomen. Scarlet heeft me tot zoverre een topservice geboden waar dommel lessen uit kan trekken ipv gewoon mensen in de kou laat staan. Ik heb hier een tijdje terug een technieker gehad om een defecte sagem te vervangen en we waren erover bezig dat dommel vdsl klanten 139 euro aanrekent voor de sagem modem. Die verklaarde dommel voor gek. Hij had me ook gezegd wat de eigenlijke prijs is van die sagem, maar met m'n geheugen als een zeef ben ik die vergeten.
Ik heb intussen 9 mensen die aan het klagen zijn over dommel waarvan 3 met telefonie, 5 met random disconnects die kunnen oplopen tot 2 uur en dan die ene met heractivatie problemen... dus dan is de keuze uiteindelijk simpel en de enige manier om dommel duidelijk te maken dat we het niet meer pikken is massaal vertrekken!
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
-
- Plus Member
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 16 jan 2009, 12:57
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 9 keer
De Sagem modem bij Dommel is al een tijdje gratis.
En de mensen met telefonie problemen bij Scarlet zijn niet meer te tellen.
In mijn geval was de helpdesk van Dommel veel behulpzamer en vriendelijker dan deze van Scarlet.
En de mensen met telefonie problemen bij Scarlet zijn niet meer te tellen.
In mijn geval was de helpdesk van Dommel veel behulpzamer en vriendelijker dan deze van Scarlet.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Waar is die dan gratis?
modem €139.00 (optioneel)
-
- Plus Member
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 16 jan 2009, 12:57
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 9 keer
Ik zie het ook niet op de site momenteel, maar heb hem in elk geval vier maand geleden gratis ontvangen.
Werd ook netjes gemeld tijdens het bestelproces van Speedconnect.
Werd ook netjes gemeld tijdens het bestelproces van Speedconnect.
-
- Starter
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 06 nov 2010, 17:54
Weet je wat de ze bij die mogelijk andere ISP zeggen (in mijn geval scarlet) u gaat beter eerst even langs bij de ombudsdienst voor dommel u 125 euro boete wegens contractbreuk oplegt. Zelfs als ombudsdienst bevestigd dat ze hun contract niet hebben nageleefd en het dus eigenlijk van hun kant beeindigd werd kan het nog altijd zijn dat je een boete ontvangt waarop je weer naar de ombudsdienst zou moeten gaan.orkidea schreef:Het staat hier vol met topics van mensen die nie aangesloten (kunnen / willen) worden door Dommel.
Ombudsdienst doet niet eens de moeite om ons te helpen. Is er dan niemand die weet wat er bij Dommel aan de hand is?????
Zo snel mogelijk een andere ISP aanvragen lijkt me de enige oplossing
Is dit lang geleden want de laatste tijd is de helpdesk/klantenservice (met enkele uitzonderingen) er ferm achteruit gegaan bij hun.User_Rudy schreef:De Sagem modem bij Dommel is al een tijdje gratis.
En de mensen met telefonie problemen bij Scarlet zijn niet meer te tellen.
In mijn geval was de helpdesk van Dommel veel behulpzamer en vriendelijker dan deze van Scarlet.
Vroeger wel maar nu inderdaad dat risico niet meer nemen.on4bam schreef:Domiciliering + dommel
EDIT: bijna vergeten vermelden dat ik een facebook groep ben begonnen samen met enkele andere UBers om het onrecht dat dommel ons aan doet samen te bestrijden, hierbij de link: http://www.facebook.com/home.php?sk=gro ... 4571799594