Beste,
Ik overweeg om een SE Xperia x10 mini pro u20i (wat een naam!) aan te schaffen. Deze zou standaard Android 1.6 §donut) on board hebben. Echter zie ik links en rechts al Android 2.2 op smartphones komen. Bestaat er een mogelijkheid om hiervan een update/upgrade te doen, of kan dit niet?
http://www.pdashop.be/product/110482/so ... zerty.html
Android vraagje
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Yeps, er is een update voor dat type GSM tot Android 2.1 tot op heden. 2.2 kan erop geplaatst worden maar dan wel door middel van 'rooten'. Dat is dan wel een custom firmware.
To download or not to download, that's the question.
-
- Moderator
- Contacteer:
Bizar dat dit niet meteen word gedaan dan. En zijn er hier ook mensen met gebruikservaring met deze GSM?
Telefonie = EDPnet + OVH
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
SonyEricsson en firmware-updates... geen goeie combinatie .
Zeker niet als je GSM nog gebonden is aan een telefoonprovider, dan is't helemaal erg.
Zeker niet als je GSM nog gebonden is aan een telefoonprovider, dan is't helemaal erg.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Mijn echtgenote heeft de X10 Mini (dus niet de pro-versie). Naar ik meen is er, buiten het uitschuifbaar toetsenbord, weinig verschil met de pro versie. Werkt verrassend aangenaam en soepel. Het scherm is wel heel klein (heb zelf een Galaxy S en schrik er telkens van hoe klein het is), maar de UI van Sony Ericsson werkt verrassend goed. Ook perfect met één hand te bedienen (misschien dat dat bij de pro wat minder zal zijn met dat toetsenbord).
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Moderator
- Contacteer:
Eerlijk gezegd is het voor dat toetsenbord dat ik het doe! Ik heb nu een Samsung GT-M5650 (de zogenaamde Samsung Corby/Lindy) maar begin stilaan een hekel te krijgen aan dat touchscreen om een lange SMS te typen. Daar ik nu meer zaken als Secure Shell (SSH) etc zou doen met mijn GSM lijkt het mij dan ook aangewezen om er eentje te zoeken met een volwaardig (uitklapbaar) toetsenbord ipv enkel touchscreen.
Telefonie = EDPnet + OVH
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Ik denk dat je dat van elk merk kan zeggen. Ze moeten op een bepaald punt stoppen met updates uitbrengen om nieuwe modellen met de laatste nieuwe versie aan de man te kunnen brengen. Wat mij dan tegen de borst steekt is dat bedrijven zoals SE of samsung die ocharme maar een handvol modellen hebben itt HTC niet de moeite doen om hun bestaande modellen te voorzien van de laatste nieuwe updates.meon schreef:SonyEricsson en firmware-updates... geen goeie combinatie .
Ik ben er dan ook sterk over aan het nadenken om mijn volgende gsm met WP7 te nemen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
HTC Desire Z? Wel het dubbele van de prijs, maar je kan er nu al een gingerbread rom op zetten als je wil.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
-
- Moderator
- Contacteer:
Heb deze ook gezien, maar helaas beetje teveel voor mijn portomonee
Telefonie = EDPnet + OVH