Aansluitbaarheid belgacom-tv

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
znoppels
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Als ik de aansluitbaarheidstest uitvoer voor b-tv, staat er dat ik maar 1 toestel kan aansluiten, non-hd.
Wanneer ik diezelfde test deed een aantal maanden geleden kon ik tot 2 toestellen aansluiten, beide hd.
Ikzelf heb nu een vdsl aansluiting en surf nog altijd aan 20/2.
Kan iemand van de belgacomtechniekers meer info geven hieromtrent? Zijn er werken aan de gang? Ik met aangesloten op 2AH02MUT00009
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

znoppels schreef:Ik met aangesloten op 2AH02MUT00009
Waarop met je aangesloten?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Unregistered
Starter
Starter

Vdsl = mogelijkheid tot digitale televisie. Moeilijker dan dat is het niet hoor. Dan het aantal hd kanalen, een hd kanaal heeft ongeveer 8mbps een sd kanaal 4 mbps nodig.
Dus met jouw vdsl profiel 2 hd kanalen te gelijk en nog 2mbps over voor internet.
En die tool is net zoals alles van BGC niet onfeilbaar.
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Een HD kanaal is 9Mbit en een SD kanaal 3Mbit.
Je kan ook digitale tv op adsl krijgen. Van zodra je vdsl2 hebt krijg je pas HD.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

znoppels schreef:Als ik de aansluitbaarheidstest uitvoer voor b-tv, staat er dat ik maar 1 toestel kan aansluiten, non-hd.
Wanneer ik diezelfde test deed een aantal maanden geleden kon ik tot 2 toestellen aansluiten, beide hd.
Ikzelf heb nu een vdsl aansluiting en surf nog altijd aan 20/2.
Kan iemand van de belgacomtechniekers meer info geven hieromtrent? Zijn er werken aan de gang? Ik met aangesloten op 2AH02MUT00009
Dat was idem bij mij. In mei van vorig jaar (en daarvoor ook) tests gedaan via belgacomtv test en ik kon ook 2 TV's in HD aansluiten. Dan zijn er zo momenten geweest dat het wisselde tussen 2 HD en 1 TV in SD. Daarna werd het 1 TV in HD. Ik heb nu VDSL2 met 16.5 profiel.

Digitale tv enkel mogelijk op ADSL2+! :P
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”