Nieuw abo Proximus Comfort 30

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
LukeSBE
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 apr 2010, 15:51
Locatie: Anderlecht, Belgium
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Gisteren overgestapt van Base naar Proximus, dankzij een verkoper van Belgacom (huis-aan-huis)
Een contract Comfort 30 van 24 maanden, waarvan de eerste 8 aan halve prijs.
Op zich een goeie zaak.

MAAR: vanmorgen zie ik op de site van Proximus dat ik datzelfde abonnement online kan starten, met *10* maanden halve prijs, en een 2Gb iPod Shuffle op de koop toe.
Snel gebeld naar 6000, waar men mij alleen kan zeggen dat het hen spijt... 'ik kan dat niet veranderen op de computer, anders had ik het al gedaan voor u."
Het enige dat blijkbaar kan, is binnen de 7 werkdagen aangetekend opzeggen, even naar Pay&Go gaan, en dan het abonnement online opstarten. Simpel, ja.

Je kan verstaan dat ik me, op zijn zachtst gezegd, gepakt voel...
De verkoper had even kunnen melden dat een online inschrijving mogelijk is....Ik kan niet alles weten.

Is de situatie echt zo onwrikbaar? Of kan hier nog een mouw aan gepast worden?
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1294
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Zoals gezegd door de mensen van proximus opzeggen binnen de 7 dagen, dan heeft die verkoper ook zijn commissie niet.
Je moet daar geen medelijden mee hebben, hij moet u maar goed informeren.

't Zal even werk zijn voor je, maar echt veel moeite is dat nu ook weer niet voor €30 en een ipod shuffle...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

't Zou schoon zijn moest iedereen via internet bestellen he. Dan kunnen ze alle belgacom centers sluiten. ;)
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1294
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Ge hebt altijd mensen die de rompslomp niet willen.
Ik ken er genoeg die naar de winkel gaan, met hun factuur en zeggen "optimaliseer mij dat hier eens en liefst binnen de 5minuten want ik heb echt geen zin om daar veel moeite in te steken". En die mensen zitten er dan ook niet mee in om iets meer te betalen.
En zijn er ook nog eens velen die dat internet-gedoe allemaal niet betrouwen of toch nog liever met iemand een klapke doen.


Kijk maar eens naar electrabel, hoevelen zijn er niet die nog aan een mega-duur tarief zitten van eeuwen geleden. Gewoon geen zin om de moeite te doen om van abonnement of leverancier te switchen.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Het kan ook goedkoper zijn bij Electrabel dan op een ander, vergeet dat niet he.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7403
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kuurne
Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
Bedankt: 387 keer

jah van wat denk je dat die mensen een inkomen hebben.
Tegenwoordig krijg je bij iedereen vopordelen als je online besteld.
De provider heeft geen extra kosten en geef een deel door aan de klant.
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18369
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3720 keer
Provider

Ik denk dat we hier appelen en peren vergelijken.
Het gaat hier dus niet over het feit of je nu via Internet bestelt, of via een Belgacom winkel.
Beide verkoopmethodes hebben hier inderdaad hun nut. Voor sommige mensen is een klapke in de telefoonwinkel, en een persoonlijke uitleg de meerprijs waard.

Maar de TS heeft zich laten gaan aan een "Belgacom" verkoper aan huis.
Deze personen hebben ook niets met Belgacom te maken, maar zijn onafhankelijke verkopers, die evengoed stofzuigers of tapijten komen verkopen aan huis: hun job is zoveel mogelijk contracten verkopen, waarop ze hun percentage hebben.

Het is vanzelfsprekend dat deze mensen niet gaan vermelden dat online inschrijving mogelijk is. Waarom zouden ze ?
Een tevreden klant is ook het minste van hun zorgen.
Begrijp gewoon niet dat mensen zich daar nog laten aan vangen.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”