telenet start met verdeling van nieuwe digicorder!

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Ik kan de discussie niet zo goed volgen . Stel dat ik als 'trouwe ' klant mijn oude hd digicorder wil gaan omruiilen voor een 'nieuw ' model , betaal ik dus effectief een activatiekost van 50 euro ? Ik heb mijn vorige digicorder een tweetal maanden geleden gaan omruilen aangezien hij defect was . Wil dit dan ook nog eens zeggen dat ik een extra aantal maanden 8 euro moet betalen voor de resterende maanden ik het oud model niet meer heb ?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Bij het nogmaals lezen van de support pagina... is het dus duidelijk dat je ALTIJD een activeringkost moet betalen (eigenlijk hadden we dat van TN moeten weten).

De zin "Je betaalt een activeringskost" staat namelijk los van het feit of je huidige contract nu al of niet al een jaar loopt.

Wat betreft je defecte decoder fieldoxide, dat heeft normaal gezien geen enkele invloed op je huurovereenkomst.
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Samengevat dus : de trouwe klanten kunnen vanaf de tweede helft van mei hun oude hd digicorder inruilen voor het nieuwe model mits betaling van een 'activatiekost ' van 50 euro . :-o
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

De vraag is kan je niet opzeggen, als je niet akkoord gaat dat he evenveel moet betalen om minder te krijgen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Heeft er iemand een verklaring voor waarom ik met de gewone digicorder als ik wat opneem geen problemen heb en met de HD digicorder wel?
Dat is ondertussen al denk ik minstens 6tal maand ik altijd haperingen heb als ik wat opneem op mijn HD digicorder? Ondertussen is 2tal weken geleden de HD digicorder overleden, een andere in de plaats gehad met resultaat het minstens al even erg zoniet nog erger is wat dat haperingenfestival betreft manman.

En ook als je in je menu gaat en wat wil wissen, eer je der eindelijk bent, dat duurd altijd lang zenne,ppfff, als die nieuwe digicorder sneller is en dus vlotter werkt zal ik niet lang twijfelen + ik hoop meteen ook ik geen haperingfestival meer heb dan + ik eindelijk zo 2 zenders terzelfdertijd kan opnemene ne naar een 3de kanaal kan kijken.
Ge kunt ze kussen
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Marlboro schreef:Heeft er iemand een verklaring voor waarom ik met de gewone digicorder als ik wat opneem geen problemen heb en met de HD digicorder wel?
Omdat in deze laatste naar het schijnt een bug zit...
Marlboro schreef:Dat is ondertussen al denk ik minstens 6tal maand ik altijd haperingen heb als ik wat opneem op mijn HD digicorder?
Het is inderdaad al lang gekend... blijkbaar is er geen ernst of druk bij Telenet om kwaliteit te leveren... nu ja, de klanten kunnen toch niet anders dan slikken, en van de enkeling die het afstapt maakt men zich nog niet eens zorgen.
Marlboro schreef:ppfff, als die nieuwe digicorder sneller is en dus vlotter werkt zal ik niet lang twijfelen
En de klant legt weeral netjes centen op tafel om een probleem op te lossen waar hij niets mee te maken heeft :bang:
steve_jaspers
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 20 sep 2005, 19:31
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

en als mijn oude hd digicorder nu plots stuk zou gaan (god forbid !! :p) wat dan ? krijg ik er dan een nieuwe ??? :banana:
Tommy78
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 jun 2010, 15:46
Twitter: MrAtommyk
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 13 keer

Word er eigenlijk ergens een lijst bijgehouden met de firmware updates van de digirecorder, kan me niet herinneren wanneer de laatste update was.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

steve_jaspers schreef:krijg ik er dan een nieuwe ???
Tja, dat zal er vanaf hangen wat ze nog in stock hebben...
Tommy78 schreef:Word er eigenlijk ergens een lijst bijgehouden met de firmware updates van de digirecorder, kan me niet herinneren wanneer de laatste update was.
Nee, niets officieels (voor de rest is het zoeken op forums zoals hier). Telenet is trouwens ook niet echt actief met het oplossen van problemen (oa. dit haper probleem wat er al minstens 6 maand is)... indien je normaal dergelijke support zou krijgen, dan zou je de leverancier gewoon buitengooien (maar met een monopolie op decoders kan men dit zich dus veroorloven).
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Is dat een gekend probleem die haperingen ?

Ik heb er vooral soms last van op de HD zenders , niet op de SD's ..

Als ik een opname bekijk beeld verspringt precies ( je mist 1 of meerdere seconden van uitzending )

Dacht dat dit vooral kwam doordat de hd kanalan wat zwakker waren in ontvangst .. echter bij live kijken heb ik dit niet ...
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Dit is een gekend probleem bij telenet . Heb hier ook al maanden last van . Vooral op de hd zenders . Een tweetal maanden geleden zelfs mijn oude hd digicorder binnengedaan en een nieuwe gekregen , maar het probleem is er nog steeds . Hopelijk verdwijnt dit probleem met de nieuwe generatie hd digicorders .
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ik denk het niet, want toen ik belde ivm die haperingen, kreeg ik te horen dat ik de eerste was die daarover kloeg !!!
ook het feit als je iets opgenomen hebt en je drukt op stop dat je dan een paar seconden een black holl te zien krijgt en niks kan doen is ook heel uitzonderlijk en hadden ze nog nooit meegemaakt.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

proximusboyke schreef:ik denk het niet, want toen ik belde ivm die haperingen, kreeg ik te horen dat ik de eerste was die daarover kloeg !!!
Ze kennen het probleem nochtans maar al te goed bij TN !

Ik wist trouwens niet dat je zo naief was de Helpdesk te geloven :lol:
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ja zulle net zoals de goed heilige man :-D
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Nog wachten tot half mei pppffff, zou deze liever nu al hebben, dat hapering festival blijft maar duren, als ik wat opneem of pauze zet hebk het aan mijne rekker.
Ge kunt ze kussen
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

mijn grootmoeder is nieuw aangesloten en heeft direct het nieuwe model gekregen
ik moet zeggen dat hij bakken sneller geworden is: als je op tvgids of home etc klikt staat het menu er vrijwel direct, zonder laadbalkje onderaan, zelfde als je navigeert in de menu's
ook valt het volume nu eindelijk aan te passen over hdmi

dit gezegd zijnde stoort het mij enorm dat je maar 1 uitgang hebt: hdmi
iedereen die zijn decoder op 2 toestellen wilt aansluiten is gezien...

en het design is naar mijn mening ook 2 stappen terug...
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Heeft deze dan geen scart ingang nu?
Daar kan je toch een toestel op aansluiten dan?
Ge kunt ze kussen
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

SCART (uitgang trouwens) wel dacht ik, maar daarover krijg je geen HD signaal.

De component uitgang is echter verdwenen van de nieuwe toestellen (je moest waar eens iets willen copieren).

Ik kan me echter niet veel concrete situaties voorstellen waarin je twee toestellen zou aansluiten (al kan je nog altijd het HDMI signaal splitten).
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ik sluit via scart aan als ik dan toch eens wat op de dvd recorder zou opnemen, voor de rest maakt het me niet zoveel uit behalve die component uitgang weg is want zo kan ik niet op de mooiste kwaliteit die nu beschikbaar is naar m'n slingplayer kijken.
Bij telenet hebben ze dat gedaan omdat ze geld willen verdienen mee hun yelo gedoe.
Ge kunt ze kussen
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

tv + av receiver
MadCompie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 27 jan 2011, 22:05
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 10 keer

't is te hopen dat die nieuwe digicorder iets stiller is ; volgens mij werkt de huidige generatie op diesel :lol:
ʞǝǝd ıʇ sıɯdlǝ
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Gaat die nieuwe ook eindelijk een discrete IR code hebben voor aan en voor uit ? In deze tijd van multifunctionele afstandsbedieningen is een toggle-only voor power toch echt wel compleet achterhaald..
MadCompie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 27 jan 2011, 22:05
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 10 keer

Ik ben bang dat het weer geen vetten zal zijn: lawaai, verbruik, geen on/off.
Maar anderzijds belooft het blijkbaar wel enkele verbeteringen qua haperingen, responstijd, extra tuner, ...
ʞǝǝd ıʇ sıɯdlǝ
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Hetgeen ik nog zou willen is dat die decoder all around ontvangst heeft zoals de ps 3.
Nu moet je altijd goed richten vind ik om je posten te verzetten enz...

Terwijl bij de ps 3 ik met mijn bakje volledig omgekeerd mag houden en naar boven richt en deze toch nog doet wat deze moet doen, veel beter datte, staat er eens ne stoel in de weg, geen probleem, het signaal word sowieso ontvangen.
Ge kunt ze kussen
MadCompie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 27 jan 2011, 22:05
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 10 keer

Marlboro schreef:Hetgeen ik nog zou willen is dat die decoder all around ontvangst heeft zoals de ps 3.
Nu moet je altijd goed richten vind ik om je posten te verzetten enz...
Terwijl bij de ps 3 ik met mijn bakje volledig omgekeerd mag houden en naar boven richt en deze toch nog doet wat deze moet doen, veel beter datte, staat er eens ne stoel in de weg, geen probleem, het signaal word sowieso ontvangen.
Dat is de mijne en die mag je in alle richtingen richten!
Afbeelding
http://www.logitech.com/nl-be/remotes/u ... vices/6812
ʞǝǝd ıʇ sıɯdlǝ
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Maar ligt dat niet aan het signaal zelf die de HD digicorder moet krijgen dan? Ik heb geen ervaring mee mee zo'n dingen?

Of ligt zoiets dan toch aan zo'n bakske of aan de ps3 controllers?
Ge kunt ze kussen
MadCompie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 27 jan 2011, 22:05
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 10 keer

Met "het bakske" had ik idd. ook slechte ervaringen, je moest echt recht naar de DC richten. Ook een minpunt was het volume dat je niet kon regelen (enkel indien HDMI). Je wist ook niet in welke mode je bevond : tv of telenet.
Die universele afstandsbediening is wel de max, ik kan 4 toestellen bedienen met 1 bakske (tv, camcorder, dvd, digibox) voor 29 euro.
Naar het schijnt zou men met het nieuwe Telenet model wel het volume kunnen regelen maar ik zal trouw blijven aan mijn Logitech!
ʞǝǝd ıʇ sıɯdlǝ
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Goed om weten, ik gaan ook zo'n baksken kopen deze week :).
Daarnet weere voorgehad, ik wilde snel verzetten maar ik zit voor den tv mee een stoel en mijn voeten lekker lui op den stoel en tging were niet.
Ge kunt ze kussen
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Marlboro schreef:Maar ligt dat niet aan het signaal zelf die de HD digicorder moet krijgen dan? Ik heb geen ervaring mee mee zo'n dingen?
Of ligt zoiets dan toch aan zo'n bakske of aan de ps3 controllers?
99% van de hifi toestellen op de markt gebruiken nog altijd infrarood (IR) voor de afstandsbediening. IR is eigenlijk niets anders dan een (voor ons) onzichtbare lichtbundel. Daarom dat je ook goed moet richten, tenzij je kan spiegelen in een ruit/witte muur/... De PS3 is een van de weinige uitzonderingen en die gebruikt Bluetooth wat op radiogolven werkt, wellicht ook omdat het ding sowieso al Bluetooth had voor de wireless controllers. Vandaar dat je met de PS3 niet moet richten naar een ontvanger.
IR is pakken goedkoper dan radiogolven, dus ik zou er niet op rekenen dat dat snel gaat veranderen. Je hebt wel nog die Logitech tussenoplossing van hierboven. Met deze communiceert je afstandsbediening via radio-golven naar een omzetter. Die omzetter zet de radio-golven om naar IR. Het gevolg is nu echter wel dat die omzetter naar je toestel gericht moet worden en als je meerdere toestellen zo wil bedienen moet je de omzetter dus op zulkdanige plaats zetten dat zijn IR licht al je toestellen kan bereiken. Is dus ook verre van ideaal. Die oplossing is eigenlijk voornamelijk bedoeld voor situaties waar de toestellen in een gesloten kast zitten waar er dus geen licht (en ook geen IR) aan kan. In dat geval hoef je dus je kast niet telkens te openen om de toestellen te bedienen.

Edit: correctie. Die Logitech van hierboven is ook een zuivere IR afstandsbediening. Wel is het zo dat de IR zender in die Logitechs een stuk breder en sterker is dan in de standaard Digibox afstandsbediening. Daardoor is het minder belangrijk om mooi naar je DIgibox te richten, al zou ik er niet op rekenen dat je 'in alle richtingen' mag richten en het blijft werken. Als je de afstandsbediening achterste voor houdt terwijl je een zwart t-shirt aan hebt ben ik er vrij zeker van dat het niet gaat werken...
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

BTW, als je ook een PS3 aan diezelfde TV hangen hebt, dan kijk je misschien toch beter naar de iets duurdere Logitech afstandsbedieningen in combinatie met een PS3-adaptor. Die adaptor is nodig omdat de PS3 zelf geen IR ontvanger heeft. Die adaptor doet dus net het omgekeerde van wat ik hierboven beschreef : hij zet de IR van je afstandsbediening om naar Bluetooth signalen.
Zonder die adapter ga je nooit je PS3 kunnen bedienen met een universele afstandsbediening. Zelf heel tevreden van mijn Harmony One, maar toegegeven het is een heel pak duurder dan die goedkoopste van €29.
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

Voor de duidelijkheid, ik ben geen ervaring met deze webwinkel, maar hier lijkt ie het goedkoopste:
http://www.plasma-discounter.nl/afstand ... 116363.htm ==> 25euro (+gratis verzending, ook naar België)
Afbeelding
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Hoe zit het met de subs? Ik hoor dat allemaal graag zeggen, één afstandsbediening die veel kan maar wat als ik een film op dvd recorder ofzo opleg en als de film begint gebeurt het er de subs niet opkomen en je dan zelf op een knopke moet duwen om de nl subs tevoorschijn laten komen?

Op mijn bakje van dvd recorder zit er zo'n knopje op, zeer handig vind ik.
Ge kunt ze kussen
TRiSS
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 30 jan 2005, 14:59
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 4 keer

Marlboro schreef:Hoe zit het met de subs? Ik hoor dat allemaal graag zeggen, één afstandsbediening die veel kan maar wat als ik een film op dvd recorder ofzo opleg en als de film begint gebeurt het er de subs niet opkomen en je dan zelf op een knopke moet duwen om de nl subs tevoorschijn laten komen?

Op mijn bakje van dvd recorder zit er zo'n knopje op, zeer handig vind ik.
Dan programmeer je gewoon een knop op de harmony om dat te doen... zo'n harmony mag je niet vergelijken met zo'n "el cheapo" ding uit den Aldi ofzoiets, waarbij je enkel een toestelcode kan instellen. Een logitech harmony is veel intelligenter en instelbaarder dan dat - het enige nadeel is dat je in het begin wel wat in te stellen en te tweaken hebt vooraleer alles perfect naar je zin is :-)
i will live forever.... or die trying!
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Trouwens, die 300i die hierboven aangeraden wordt is behoorlijk beperkt. Afhankelijk van wat je er mee wil doen, zou ik toch voor een van de duurdere versies gaan.
Ik stel trouwens ook voor van gewoon een nieuwe thread te beginnen, want dit heeft natuurlijk niets meer met de nieuwe Telenet Digicorder te maken ;).
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ik weet genoeg nu ;) is niet nodig een nieuwe thread :-).
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Er is vandaag iets vreemd gebeurd.
Na de kritiek van OIVO op het stand-byverbruik van decoders heeft Telenet deze gegevens ineens aangepast op hun website.
Hier de originele gegevens:
verbruik in operatieve modus: max 30 W
verbruik in stand-bymodus: max 20 W
http://media.tn-media.be/pdf/Technische ... AD2100.pdf

Op de pagina http://onlinesupport.telenet.be/content ... n-verbruik is het energieverbruik 5 W naar beneden gehaald. Zeer vreemd.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

weet iemand of er op de nieuwe nog uitgang zit out geluid.
om bvb een logitech z5500 op aan te sluiten
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Tazmanian79
Member
Member
Berichten: 96
Lid geworden op: 21 aug 2008, 12:57
Twitter: yvessoers
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 2 keer

Heb sinds maandag de nieuwe digicorder. (geen omruiling maar nieuwe installatie).
Op het eerste zicht reageert hij veel sneller. Maar heb de digicorder wel al 2/3 keer moeten resetten. Loopt gewoon vast.
1 keer volledig gereset op instructies van de klantendienst.

Hopelijk is het nu opgelost ...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Tazmanian79 schreef:Hopelijk is het nu opgelost ...
En waarom zou het ? Door een toestel uit het stopcontact te trekken los je heus geen bugs op hoor :nono:
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Maar allee zeg, ze brengen alweer een nieuw toestel uit en zit mee bugs manman, wa steken die toch allemaal uit jongens?
Ik zal voorlopig toch maar bij mijne HD digicorder houden.
Ge kunt ze kussen
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”