BGC "Tupperware Party"?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Een paar dagen geleden belde een BGC vertegenwoordiger met de vraag of ik interesse had om een soort "tupperware" party te organiseren - een productvoorstelling voor de buren en kennissen bij mij thuis. Ik was er niet en een familielid heeft de telefoon aangenomen. Als hij het goed begrepen heeft, zou het om digitale TV van BGC gaan.

Ik heb geen interesse voor dergelijke promotiestunts bij mij thuis, maar als het klopt, dan wil dit zeggen dat er eindelijk VSDL gaat komen in de straat.

Heeft iemand hier ook al dergelijke aanbiedingen van BGC gehad, en waar ging dit dan over? Als het over DTV of VSDL ging, hoe lang duurde het eer er effectief beschikbaar was?

Kan je ergens je telefoonnummer intikken en kijken wat er op stapel staat voor het Belgacom netwerk in de buurt?
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Hoeveel maanden gratis kijken en surfen wanneer je de party organiseert?
Kan me dit soort goedkope marketing acties moeilijk voorstellen door een staatsbedrijf als Belgacom..
Laatst gewijzigd door Limburg 07 maa 2011, 18:57, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

olol :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Ontheronix
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:27
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 2 keer

Wtf? "You have been PunkD" ?
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Ik hoop het! :beerchug: (past bij dit moment)
Ik verbaas me nergens meer over!
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Ik kreeg vroeger veel telefoontjes van Proximus met een voorstel om langs te komen om dan de telecomuitgaven te bespreken. (Ben geen klant bij Proximus)
Ik heb dit steeds geweigerd omdat ik zeer goed op de hoogte ben en ik niet wil overstappen, maar ik kan het mij moeilijk voorstellen dat ze langs mensen persoonlijk langsgaan. Dat uurloon+verplaatsing weegt toch niet op tegen enkele mensen die eventueel zouden overstappen?

Maar hier gaat het blijkbaar niet om een persoonlijk gesprek met een groepsgesprek.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

"een bgc-vertegenwoordiger"

Ik lees dus: waarschijnlijk een initiatief van een Belgacom-verdeler, en dus niet geïnitieerd vanuit BGC zélf.
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Hoe dan ook, het gaat onder de vlag van bgc.
Juridisch is er een scheiding, maar bgc blijft verantwoordelijk voor de keuze van z'n verkopers en hun methodes.
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Tja, de beller deed zich blijkbaar toch voor als een BGC medewerker. Het kan allemaal een vervroegde aprilgrap zijn, nog niet meegemaakt dat dit per telefoon gebeurd. Wel is het zo dat ik al meermaals met BGC gebeld heb met de vraag of er DTV en VSDL aankomt en wanneer. Als ze mijn gegevens bijgehouden hebben, weten ze dat ik interesse heb en dan is dit telefoontje nog niet zo verwonderlijk.

Wil gewoon weten of er eindelijk eens wat hogere snelheid aankomt :)
blondie2001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Hebben er hier ook al over de vloer gehad voor verkoop van proximus business produkten. Doen zich aan telefoon voor als zijnde belgacom medewerkers maar zijn verkopers zoals je ze op elk hoek van de straat vindt. In ons geval beloofden ze nog kortingen en terugbetaling van opzegvergoedingen bij mobistar. Kortingen en terugbetaling opzegvergoedingen gingen volgens wat hij mondeling meldde een stuk verder dan wat men in BGC-winkels of online kon aanbieden. Zijn aanbod is echter nooit geactiveerd geraakt ... Ik vermoed dat de kortingen zo ver gingen dat hij zelf er zijn broek aan scheurde en de papieren nog diezelfde avond in de vuilbak heeft gegooid.
tuxken
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 jan 2011, 19:03

Euphony verkoopt tegenwoordig ook belgacomTV. Zou me niet verwonderen mocht het in dit verband zijn dat die mannen werken?
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

volgens mij is dat mobistar tv dat euphony verkoopt.
Ik denk dat dit hier over een andere organisatie zal gaan.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”