Ooit gekregen als kado, nooit gebruikt. Is nochtans goed merk, denk ik. De eerste die reageert mag het komen ophalen, hier in Watermaal-Bosvoorde. Als je wil, mag je er iets symbolisch voor geven, maar dat hoeft niet. Pas op: het is niet op elektriciteit maar op een soort van olie / brandbaar alcohol. Die zit er niet bij.
[Te Geef]Fonduesetje (op olie)
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Staat hier nog altijd stof te vergaren. Ik denk dat er een werknemer van het containerpark heel tevreden mee gaat zijn, als ik hier geen respons krijg.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Ik vind het héél spijtig dat er zo weinig interesse is, ondanks dat jij zo veel moeite doet (je kon het net zo goed weg gooien, maar je neemt foto's en al)
Ik zou hem alleen al nemen omdat ik denk je daarmee een plezier te doen als ik het zo zie, maar ik moet er veel te ver voor rijden.
Komaan mensen van in de buurt zou ik zeggen
Ik zou hem alleen al nemen omdat ik denk je daarmee een plezier te doen als ik het zo zie, maar ik moet er veel te ver voor rijden.
Komaan mensen van in de buurt zou ik zeggen
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Hou het opzij voor de volgende meeting , de vzw waar ik ook lid van ben doet regelmatig tombola's etc , goed idee
Bezorg me hem dan eens de volgende dat we afspreken eh !
Bezorg me hem dan eens de volgende dat we afspreken eh !
The eternal and true pessimist