Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Versie 1 van K.A.T.A.S.T.R.O.F.A.A.L. zal niet lang uitblijven, een nieuwe versie van R.E.G.E.R.I.N.G. daarentegen.. precies Windows: er zitten zoveel bugs in dat het onwerkbaar is, en het zal nooit foutloos werken zonder aanpassingen
To download or not to download, that's the question.
Splitsen die handel !! en daarna splitsen we alle provincies en daarna alle steden, en dan alle dorpen, en als het nodig is benoem ik mijne gebuur ook tot buitenlander, wat denkt dien wel, ik ga ni ellken dag doppen om al die buitenlanders te voeden op mijn kosten hé.
Iceke, ik zou beginnen met het goeie voorbeeld te geven en je huishouden te splitsen! Wat denkt die vrouw en die kinderen van je wel: zomaar op jouw kosten kunnen blijven leven!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
Ik vind dat je in heel België moet kunnen kiezen tot welke gemeenschap je behoort. Zo creëer je een competitie tussen de overheden en dat kan de burger alleen maar ten goede komen.
Goztow schreef:Iceke, ik zou beginnen met het goeie voorbeeld te geven en je huishouden te splitsen! Wat denkt die vrouw en die kinderen van je wel: zomaar op jouw kosten kunnen blijven leven!
Klein verschil:
- die vrouw weigert niet dezelfde taal te spreken en begint de man niet racist uit te schelden van zodra hij haar taal niet spreekt
- die man heeft tenminste IETWAT rechten in zijn eigen huis.