Krijg hier tot 5 jaar na datum nog een betalingsherinnering van een onbetaalde factuur.
"Onbetaald" ... het is maar wat je volgens hen onbetaald noemt natuurlijk.
Eerst vergeten ze een factuur te sturen (ik heb 10-tallen leveranciers, het is niet aan mij om de boekhouding te doen van een ander). Wanneer het jaar bijna om is sturen ze je dan toch een factuur, en meteen verlengen ze dit voor het jaar er op en dus rekenen ze meteen 2 jaar aan.
Ik heb 1 jaar betaald met domeinnaam etc ... hetgeen effectief werd gebruikt, maar verlenging? Dat er nog langer met deze firma zou verder gewerkt worden, no way.
Omdat ze hun zinnetje niet kregen, heeft men eenzijdig de domeinnaam gedelete wat me (dacht ik) 50 euro gekost heeft om de domeinnaam uit quarantaine te halen.
Heb eigenlijk best wel goesting om eens die firma voor de rechter te dagen, want ik ben het best wel zat. En ze eens te dagvaarden voor diverse praktijken.
Heb al jaaaaaaaren een eigen onderneming. Nooit problemen gehad met éénder welke leverancier. Zelfs niet 1 rechtszaak aangespannen of omgekeerd aangespannen geweest. Bij geen enkele leverancier achterstallige betalingen, etc ... Andere leveranciers van hosting, NOOIT 1 probleem mee gehad.
Raar hé? En die Lazernet durft dan doen alsof wij niet correct zouden zijn. Oh wat toevallig toch allemaal.
Nogmaals, ik heb eens flink goesting om die mannen daar achter de tralies te doen verdwijnen. Wat ik daarvan al niet gehoord en gelezen heb. Man man man !!!
Een verwittigd man is er 2 waard, blijf daar héél ver vandaan.
Heb hier al een paar keer op Userbase de naam Lazernet voorbij zien passeren. Schrale troost, ... ben niet de enige dus.
Iemand ervaring met Lazernet?
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Zijn praktijken die al jaren gebeuren bij die firma... Zoals je zelf zegt : kilometers van wegblijven!
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Mja gelijk diene hier veel over de vloer komt
PS : http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... b2#p356193
Grappig, als ik ergens BASM, realROOT, lazernet, Cain Ransbottyn of Olivier Baum lees begin ik al te lachen op voorhand
PS : http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... b2#p356193
Grappig, als ik ergens BASM, realROOT, lazernet, Cain Ransbottyn of Olivier Baum lees begin ik al te lachen op voorhand
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
@ koekie
- kan je je persoonlijke juridische problemen a.u.b. direct uitvechten met de betrokken partij(en). Hiervoor is Userbase niet het geschikte medium. Wij hebben geen enkele behoefte om te weten wie jij allemaal een proces aandoet ...
- Over de handelspraktijken van lasernet loopt al een topic, gelieve in het vervolg de bestaande topic te gebruiken om een discussie verder te zetten, en niet telkens een nieuwe te openen.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 64 keer
Was nog op topradio vroegerBlock schreef:En dat is niet om mee te lachen (reclamespotje)
Ben blij dat ik dat niet meer hoor.
Speed is all u need (letterlijk te nemen dus )