Alle apps voor Mobile Vikings-klanten te vinden op één website. Een idee dat Mobile Viking Wouter Devinck uitgewerkt heeft.
Op de website Apps for Vikings on the Move, of in het kort "VikingApps" zijn applicaties te vinden voor Mobile Vikings; hoofdzakelijk applicaties waarmee het belkrediet en -verbruik gecontroleerd kan worden. De website is vrij basic waardoor het overzichtelijk blijft. De applicaties zijn onder te verdelen in verschillende besturingssystemen, waaronder iOS, Windows Mobile, Samsung Touchwiz en Android.
Wie zelf applicaties wenst toe te voegen aan de website, kan dat. Je kan jezelf registeren op VikingsApps door je gegevens in te vullen of te verbinden via Facebook Connect. De website is beschikbaar in drie talen.
UB Frontpage
Mobile Viking start website met applicaties voor alle OS
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Voor degene die geen zin hebben om door te klikken, hier de url: http://www.vikingapps.be
Hij laadt bij mij wel heel traag, maar misschien is dat het moment.
(Edit: nu gaat hij terug snel)
Voor de rest vind ik de site niet zo mooi, zeker niet bij het selecteren van het platform. Als je over een "platform" gaat, dan is die mouseover groter dan de regel.
Ik gebruik misschien wel niet zo'n populaire browser: Chromium op Linux.
Het lijkt mij wel een uitstekend initiatief om snel een applicatie te zoeken. Het is van Mobile Vikings slim gezien om de ontwikkeling van applicaties niet te blokkeren. (Zoals de nmbs heeft gedaan) In hun klantenbestand zullen opvallend meer geeks en kenners zitten.
Hij laadt bij mij wel heel traag, maar misschien is dat het moment.
(Edit: nu gaat hij terug snel)
Voor de rest vind ik de site niet zo mooi, zeker niet bij het selecteren van het platform. Als je over een "platform" gaat, dan is die mouseover groter dan de regel.
Ik gebruik misschien wel niet zo'n populaire browser: Chromium op Linux.
Het lijkt mij wel een uitstekend initiatief om snel een applicatie te zoeken. Het is van Mobile Vikings slim gezien om de ontwikkeling van applicaties niet te blokkeren. (Zoals de nmbs heeft gedaan) In hun klantenbestand zullen opvallend meer geeks en kenners zitten.
- FezzFest
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 16 keer
Zijn die apps gecontroleerd en goedgekeurd door MV ivm het kapen van je account? Ik geef niet graag zomaar mijn MV paswoord aan het eerste beste programma. Begrijp me niet verkeerd, het is een mooi initiatief en ik wil graag zo'n app gebruiken.
[ Post made via mobile device ]
Edit: mijn argwaan komt van berichten als dit.
[ Post made via mobile device ]
Edit: mijn argwaan komt van berichten als dit.
Laatst gewijzigd door FezzFest 02 maa 2011, 12:32, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ze verwezen er zelf naar op hun blog. Nuja, er moet maar één applicatie toegevoegd worden door een dubieuze programmeur... Ik download ze altijd direct vanuit de Android Market.