Tevredenheid Cityline...

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
gambit
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 25 aug 2005, 13:32

Hi allen,

Ik heb hier serieus veel topics gelezen over Cityline en er is een algemeen trend dat deze vrij slecht it :-(
Toch heb ik het gewaagd, om deze te bestellen (walk on the walk side lol).

Nu ben ik eigenlijk benieuwd of er ook mensen zijn die gelukkig zijn met dit product...

grtz
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

Ik ben zeer tevreden van cityline.
Geen problemen, alles werkt zoals het hoort.

Prachtig produkt tegen een onwaarschijnlijke prijs (zelfs in vergelijking met onze buurlanden spotgoedkoop)
Er bestaat gewoon niks vergelijkbaars (of iets dat zelfs maar in de buurt komt) op de Belgische markt.

Er zijn denk ik (buiten de vanzelfsprekende) maar weinig redenen om niet voor cityline te kiezen als het beschikbaar is.
rmag
Pro Member
Pro Member
Berichten: 379
Lid geworden op: 29 nov 2008, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 25 keer

Prijs kwaliteit, het beste produkt op de markt.
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

Speedtests graag. :-)
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Ik ben best tevreden.
Speedtest zou denk ik niet relevant zijn nu met mijn wireless(zit ver van AP) Maar mijn modem syncht aan 17mbits en nieuwsgroepen gaan soms boven (hangt tijdstip van de dag af zeker) 1000kbytes/s tot 1200 .Misschien nog altijd geen waardes waar een fibernet 100 of VDSL fanaat vrolijk van wordt maar voor mij toch zeer behoorlijk ;)
Met jaarlijkse betaalcyclus 22€/maand (inclusief raw copper!) .... lijkt me zeker geen slechte deal :)
Telefonie inbegrepen 24/24 naar vaste lijnen + vast ip + .be domein
Tip : zet er een siemens voip telefoon achter (of verander de instellingen van de fritzbox maar de gegevens van dommel zijn normaal gezien gesloten) stel een 2de voip account in en laat alle gsm oproepen automatisch naar de (op dat moment) goedkoopste betamaxcloon gaan ... bellen naar gsm voor 3.5 cent/min! Maar pasop de 15 cent die dommel vraagt is in vergelijking met de grote nog altijd goedkoop!
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Musashi
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 feb 2010, 21:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

En cityline (netline) met jaarlijkse factuur ook gratis boostpack volgens de website.
spookie2005
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 25 mar 2010, 13:06

Hier ook best tevreden al moet ik wel zeggen nieuwsgierig te zijn naar een soort van speedline ipv cityline al heb ik het misschien niet echt nodig...En ja,ik heb het boostpack omdat ik voor een jaar heb betaald!
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”