MV internet op mac os x

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
pieterjanp
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Provider

Hallo,

Ik ben op zoek naar een 3G modem voor MV (macbook pro) in Gent.
Heeft iemand suggesties naar welk type of merk ik het best zou uitkijken?

Merci
weepeechris
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 80 keer
Provider

Er zijn drie opties:

Een usb-stick (zo'n 80 euro) waar je een data-only kaartje instopt (12 euro per maand). Te koop in Base shops.

Een mifi, dus een wifi hotspot die werkt op basis van een data only simkaartje en die het signaal van Edge of 3G omvormt naar wifi. Te koop bij coolblue.be.

Tethering met je telefoon waarbij je je gsm en laptop aan elkaar koppelt en surft over je telefoon. Is te doen met de meeste smartphones.

Binnenkort komt er een vierde optie bij voor iPhone gebruikers, nu al op een aantal Android toestellen beschikbaar. Je zal je telefoon kunnen instellen als "hotspot" waardoor het dus quasi een mifi wordt.

Mvg

Chris
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:
Provider

Welkom Chris van Mobile Vikings op ons forum :-).

Zoals je zelf al aangaf op Twitter: Fora zijn een goeie plek om frustraties, bedenkingen te maken en... hulp aan te bieden :).
Om jezelf wat zichtbaarder te maken heb ik je de "ISP medewerkers"-rang meegegeven, zodat onze bezoekers kunnen vertrouwen dat jouw antwoorden (en vragen) betrouwbaar zijn!
CeeSsss
Member
Member
Bedankt: 15 keer
Provider

Ik heb zelf nog een usb 3G modem K3565 van Huawei liggen. Hij is unlocked dus alle providers werken erop. Ik had hem zelf gekocht voor mijn mobile vikings kaartje maar eigenlijk gebruik ik enkel nog tethering waardoor het stickje niet meer in gebruik is.
Wil je hem overkopen?
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer
Provider

Gelieve het "Te Koop / gezocht" Forum te gebruiken om zaken te koop aan te bieden.
http://userbase.be/forum/viewforum.php?f=73
Philippe
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”