Hallo,
Ik ben op zoek naar een 3G modem voor MV (macbook pro) in Gent.
Heeft iemand suggesties naar welk type of merk ik het best zou uitkijken?
Merci
MV internet op mac os x
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 80 keer
Er zijn drie opties:
Een usb-stick (zo'n 80 euro) waar je een data-only kaartje instopt (12 euro per maand). Te koop in Base shops.
Een mifi, dus een wifi hotspot die werkt op basis van een data only simkaartje en die het signaal van Edge of 3G omvormt naar wifi. Te koop bij coolblue.be.
Tethering met je telefoon waarbij je je gsm en laptop aan elkaar koppelt en surft over je telefoon. Is te doen met de meeste smartphones.
Binnenkort komt er een vierde optie bij voor iPhone gebruikers, nu al op een aantal Android toestellen beschikbaar. Je zal je telefoon kunnen instellen als "hotspot" waardoor het dus quasi een mifi wordt.
Mvg
Chris
Een usb-stick (zo'n 80 euro) waar je een data-only kaartje instopt (12 euro per maand). Te koop in Base shops.
Een mifi, dus een wifi hotspot die werkt op basis van een data only simkaartje en die het signaal van Edge of 3G omvormt naar wifi. Te koop bij coolblue.be.
Tethering met je telefoon waarbij je je gsm en laptop aan elkaar koppelt en surft over je telefoon. Is te doen met de meeste smartphones.
Binnenkort komt er een vierde optie bij voor iPhone gebruikers, nu al op een aantal Android toestellen beschikbaar. Je zal je telefoon kunnen instellen als "hotspot" waardoor het dus quasi een mifi wordt.
Mvg
Chris
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Welkom Chris van Mobile Vikings op ons forum
.
Zoals je zelf al aangaf op Twitter: Fora zijn een goeie plek om frustraties, bedenkingen te maken en... hulp aan te bieden
.
Om jezelf wat zichtbaarder te maken heb ik je de "ISP medewerkers"-rang meegegeven, zodat onze bezoekers kunnen vertrouwen dat jouw antwoorden (en vragen) betrouwbaar zijn!

Zoals je zelf al aangaf op Twitter: Fora zijn een goeie plek om frustraties, bedenkingen te maken en... hulp aan te bieden

Om jezelf wat zichtbaarder te maken heb ik je de "ISP medewerkers"-rang meegegeven, zodat onze bezoekers kunnen vertrouwen dat jouw antwoorden (en vragen) betrouwbaar zijn!
Ik heb zelf nog een usb 3G modem K3565 van Huawei liggen. Hij is unlocked dus alle providers werken erop. Ik had hem zelf gekocht voor mijn mobile vikings kaartje maar eigenlijk gebruik ik enkel nog tethering waardoor het stickje niet meer in gebruik is.
Wil je hem overkopen?
Wil je hem overkopen?
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Gelieve het "Te Koop / gezocht" Forum te gebruiken om zaken te koop aan te bieden.
http://userbase.be/forum/viewforum.php?f=73
Philippe
http://userbase.be/forum/viewforum.php?f=73
Philippe
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.