nokia N8

Plaats reactie
lukie
Starter
Starter

hallo sinds deze morgen kan ik niet meer bellen via contacten , ook niet via gewoon bellen , en krijg ik ook geen gesprekken binnen kan iemand mij helpen , waar moet ik bijsturen

dank bij voor baat

lukie
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Zet vliegtuigmodus eens aan en uit? Wat gebeurt er eigenlijk juist of juist niet?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
lukie
Starter
Starter

Meon wat er gebeurd is het volgende ik wil een persoon wil opbellen via contacten ( of gewoon door het nummer in te tikken , via bellen) krijg ik geen aansluiting dan krijg ik een zwart scherm, en moet ik op nieuw beginnen, als ik op gebeld wordt krijg ik geen bel signaal maar krijgt de beller het antwoord apparaat, is er ergens een verkeerde instelling

groeten lukie
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Kan je sms'en versturen/ontvangen?
Wat gebeurt er met een andere sim kaart in jouw toestel en jouw sim-kaart in een ander toestel?
lukie
Starter
Starter

Meon en johcia hartelijk dank voor de hulp, ik was vandaag op batibouw , en heb daar mijn probleem verteld ,een persoon met dergelijk toestel heeft mij uit mijn lijden verlost , doe het volgende zei hij " ga terug naar fabriek instellingen" en het lukt voor het ogenblik weer

nogmaals bedank alle twee

grt lukie
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Niet meteen de plek waar je verwacht wordt op dat gebied geholpen te worden, maar dat zou de op 1 laatste oplossing geweest zijn ja :)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”