http://telenet.be/2705/0/1/nl/thuis/hel ... ntact.html
Kan handig zijn, eens zien of het klopt bij men volgende probleem...
Wanneer best bellen naar de Helpdesk?
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Inderdaad zeer handig! Bij Belgacom wisten ze mij te zeggen dat het rustiger is na 19 uur.
- iceke
- Elite Poster
- Berichten: 6667
- Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Ik probeer altijd in de voormiddag te bellen, zowel TN als BGC zijn dan vlot bereikbaar.
Bellen na 17u30 is hopeloos bij beide providers, één keer wachten is geen probleem, maar meestal wordt je doorverbonden en kan je terug X' wachten.
Bellen na 17u30 is hopeloos bij beide providers, één keer wachten is geen probleem, maar meestal wordt je doorverbonden en kan je terug X' wachten.