wat zijn die chinezen toch rap

Nieuws omtrent telecom
Plaats reactie
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

zo een land in 5 jaar voorzien van glasvezel

http://www.express.be/sectors/nl/intera ... 140848.htm
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

wa wilt ge ...

-chinezen hebben beroepseer
-chinezen staken niet elke 2 dagen
-chinezen hebbe geen last van whiners met hun "oh noes, em straling, STOP DAARMEE IK BEN ZIEK" waardoor ge nergens nog kabels kunt legge of antennes kunt zetten
-de chinese overheid is niet imcompetent als het op innovatie en techniek aankomt

kortom, tis nie da ze daar zo enorm goed bezig zijn, wij zijn gewoon enorm slecht bezig.
MichelJ
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1024
Lid geworden op: 10 mar 2010, 13:32
Locatie: Kapellen
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 64 keer

Dat is 1 manier om het te bekijken Flash
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Gohja, van een land waar ze niet om mensenrechten geven, waar kinderarbeid en kinderhandel de normaalste zaak van de wereld is, waar ze niet weten wat gezondheid en sociale zekerheid is, verwacht ik niet veel.

Elk land heeft zo zijn prioriteiten, maar die van china liggen duidelijk verkeerd.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

FlashBlue schreef:kortom, tis nie da ze daar zo enorm goed bezig zijn, wij zijn gewoon enorm slecht bezig.

+1
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1106
Lid geworden op: 08 mar 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 119 keer

FlashBlue schreef:kortom, tis nie da ze daar zo enorm goed bezig zijn, wij zijn gewoon enorm slecht bezig.


China mag dan wel verkeerde prioriteiten hebben, deze zin is zo hard waar.
Pluis
Plus Member
Plus Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 25 jun 2007, 14:03
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 34 keer

Zolang we met dat duopolie opgescheept zitten zullen ze met ons kersen blijven rammelen, en bengelen we ergens volledig onderaan het klassement.
Kunnen we misschien degraderen zoals in het voetbal....
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

FlashBlue schreef:wa wilt ge ...

-chinezen hebben beroepseer
-chinezen staken niet elke 2 dagen
-chinezen hebbe geen last van whiners met hun "oh noes, em straling, STOP DAARMEE IK BEN ZIEK" waardoor ge nergens nog kabels kunt legge of antennes kunt zetten
-de chinese overheid is niet imcompetent als het op innovatie en techniek aankomt

kortom, tis nie da ze daar zo enorm goed bezig zijn, wij zijn gewoon enorm slecht bezig.

& ze hebben tenminste een (stabiele) regering.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

FlashBlue schreef:wa wilt ge ...

-chinezen hebben beroepseer
-chinezen staken niet elke 2 dagen
-chinezen hebbe geen last van whiners met hun "oh noes, em straling, STOP DAARMEE IK BEN ZIEK" waardoor ge nergens nog kabels kunt legge of antennes kunt zetten
-de chinese overheid is niet imcompetent als het op innovatie en techniek aankomt

kortom, tis nie da ze daar zo enorm goed bezig zijn, wij zijn gewoon enorm slecht bezig.


en boven op alles ze hoeven geen rekening te houden met andere als een huis in de weg staat smijten zie die gewoon op straat en breken de boel af
de kost is niet hoog alles aan minimum loon, .. en als ze geen arbeiders vinden dan nemen we toch gewoon de kinderen !?

het is makkelijk critisch te zijn maar bekijk dan ook heel het plaatje, alhoewel ik wel vind dat er zeker terrechte opmerkingen bij zijn, is dit niet de rede waarom er geen glasvezel ligt in BE, onze situatie is gewoon anders.

Maar iedereen heeft het recht om te staken al vind ik dat sommige voor het minste staken, .. beroepsfeer, .. tja ik weet niet geen enkele zekerheid kun je niet rapper werken doe je geen overuren is er de volgende dag gewoon geen werk meer voor jouw, zelfde geld als je ziek bent, .. ik denk dat onze minster blij zal zijn en een hoop geld zou besparen moest dit hier ook zo zijn, zelfs zoveel dat hij binnen de vijf jaar heel belgie kan voorzien van glasvezel, .. geen sociale zekerheid hmm, .. we zijn uit de kosten.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”