Check your PBAkuma schreef:Gelieve me dan eens enkelen op te noemen.Desnoods in PB.![]()
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Je kan anders perfect uTorrent draaien onder Wine in Linux. Azureus was ooit een goede client maar wat een resource vretende app. is me dat ! Is in Java geschreven en daardoor platformonafhankelijk, but .. so what ?ub4b schreef:ik gebruik vuze onder linux, nooit gezeik mee, buiten dan de erg hoge memory load:Akuma schreef: Heb hetzelfde probleem met recente torrents ook,dus daar ligt het niet aan.Vuze zou ik nooit gebruiken wegens adware die ze willen dat je installeert.Moet eens aan de slag gaan met Azureus.
2001m virtueel geheugen
612m resident geheugen
voor een machine met 2.5 GB fysiek ram is dat dus erg veel
ik heb de vm size al op 512MB moeten zetten, anders kreeg ik steeds performance issues:
JAVA_ARGS="-Xmx512m"
heb hem wel in classic gui staan (azureus look), de nieuwe vuze look en al de social stuff interesseert me niet
het enige nadeel aan vuze zijn de hoeveelheid parameters die je kan instellen
als je de docs niet leest en zomaar begint uit te proberen, heb je vroeg of laat een half werkende client, bvb peers die je niet meer contacteren
onder windows verkies ik ook utorrent, veel minder zwaar, en de core features zijn ongeveer 't zelfde als vuze
Niet dat ik wil muggeziften, maar ik zie dat je dat telkens met twee 'm'-en schrijft. Het is Bitcomet, met één 'm'.proximusboyke schreef:zowel in mijn modem als bij bitcommet staat het actief !
Aangezien er hier al meerdere mensen met telenet hebben laten horen dat zij geen problemen overvinden, zou ik het wel apprecieren dat we jouw geval als een alleenstaand probleem beschouwen en niet als een algeheel "telenet capped torrents" kreet. Als je als melding krijgt dat je listenport niet actief is, is dat toch echt geen telenet issue hoor. Die poorten zijn namelijk random te kiezen en telenet blokkeert geen enkele poort boven de 1024 buiten enkele gekende malware poorten. (Lijst kan je hier vinden.)proximusboyke schreef:wel ik haal met telenet 24kB/s
onderaan links staat een oranje bolleke en erbij geblokkeerd 178.119.144.30:12987
als ik erop ga staan staat er geel licht
uw luister-poort is geblokkeerd U kunt nog steeds downloaden, maar de snelheid kan langzaam zijn
Op hetzelfde moment download ik hetzelfde op mijn laptop via belgacom aan 950kB/s
Code: Selecteer alles
# ./prober
DiffProbe beta release. October 2009.
Shaper Detection Module.
Connected to server 38.102.0.111.
Estimating capacity:
Upstream: 3278 Kbps.
Downstream: 56544 Kbps.
The measurement will last for about 2.5 minutes. Please wait.
Checking for traffic shapers:
Upstream: No shaper detected.
Median received rate: 3210 Kbps.
Downstream: No shaper detected.
Median received rate: 55402 Kbps.
For more information, visit: http://www.cc.gatech.edu/~partha/diffprobe