Sinds kwart voor 12 geen verbinding meer.
gepost via Belgacom 3G
Outage 052
-
- Plus Member
- Twitter: VanveerdeghemS
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 9 keer
Blijkbaar was dit over het hele land, ik denk dat het hun inlog of dhcp server was, want de lijn synchroniseerde wel, maar kreeg geen ip. In de log stond verschillende dhcp discover berichten die niet beantwoord werden
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Hier (VDSL2 van dommel) werkt het al de hele tijd...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Krijg om de zoveel tijd disconnect.. zone 09, modem uitschakelen en opnieuw inschakelen en terug internet.. Maar zit bij EDPnet..?
Scarlet (Thuis) en Mobile Vikings (Mobiel Internet)
de problemen van de voorbije dagen bij Dommel zijn geen problemen met de lijn, maar problemen met de servers van Dommel en dus niet op te lossen aan de kant van de klantTha_Matt_Man schreef:Krijg om de zoveel tijd disconnect.. zone 09, modem uitschakelen en opnieuw inschakelen en terug internet.. Maar zit bij EDPnet..?
-
- Starter
Hier (016) via VDSL2 geen outages, maar wel zéér onregelmatige verbinding, sinds donderdag vorige week. Lagspikes en disconnects in online games.
Grappige is dat er net een telenet installateur was geweest voor digiTV, die vroeg of ik al internet had. Toen ik zei "Dommel" zei hij "dommel is rommel". Heb geantwoord dat ik in de laatste vier jaar nog nooit een serieus probleem had gehad, en nog nooit "volumeproblemen" had gehad, en dat dat daarvoor met telenet wel anders was. Verdacht hem er al van dat hij iets met mijn vdsl gedaan had, maar kon me nie inbeelden wat, was max 5 min alleen geweest.
Maar als het een algemeen dommel probleem is, hoop ik dat het snel opgelost raakt.
Grappige is dat er net een telenet installateur was geweest voor digiTV, die vroeg of ik al internet had. Toen ik zei "Dommel" zei hij "dommel is rommel". Heb geantwoord dat ik in de laatste vier jaar nog nooit een serieus probleem had gehad, en nog nooit "volumeproblemen" had gehad, en dat dat daarvoor met telenet wel anders was. Verdacht hem er al van dat hij iets met mijn vdsl gedaan had, maar kon me nie inbeelden wat, was max 5 min alleen geweest.
Maar als het een algemeen dommel probleem is, hoop ik dat het snel opgelost raakt.