Omdat ik nog echte topic gevonden omtrent misgelopen firmware updates, bij deze dus.
In een zotte bui, en met te weinig voorafgaand opzoekwerk eens geprobeerd manueel te updaten vanaf pc. Modem deed niets meer buiten alle 5 de lichtjes vooraan permanent aan.
Uiteindelijk een RST gewaagd, hier begonnen die lampjes wat te flikkeren een paar keer, dan de middelste 3 aan, en dan alles uit.
Voorlopig denk ik dus dat dat spel gebricked is. Geen probleem, ondertussen 2e hands eentje gekocht en terug online met firmware 6OS105-6OS005.
Is er nog een mogelijkheid om de modem opnieuw van firmware te voorzien? bv via USB?
Fast 3464 vatsgelopen?
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
'k Vrees ervoor dat hij "dood" is. Altijd een risico met flashen ...
Terugsturen naar je provider en een nieuwe vragen ?
Terugsturen naar je provider en een nieuwe vragen ?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ja, uw modem zelf flashen is in principe nergens voor nodig, en heeft wel de nodige risico's.
Maar misschien is uw provider wel flexibel genoeg om een kapotte modem in te ruilen voor een nieuwe (moet je natuurlijk niet vermelden dat je hem kapot geflasht hebt)
Maar misschien is uw provider wel flexibel genoeg om een kapotte modem in te ruilen voor een nieuwe (moet je natuurlijk niet vermelden dat je hem kapot geflasht hebt)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1024
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 13:32
- Locatie: Kapellen
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 64 keer
Lijkt me wel leuk om is te proberen, dat solderen kan ik nog wel laten doen, maar vind er niet zoveel info van voor beginnerssilencer schreef:Jtaggen he (10 pins aansluiting).
-
- Elite Poster
- Berichten: 1626
- Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 88 keer
Dit is normaal en kan een paar minuten duren, als het meer dan 5 minuten duurt dan is er iets fout gegaan.MichelJ schreef:Modem deed niets meer buiten alle 5 de lichtjes vooraan permanent aan.