nachtsurfen

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
CronoS
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 jul 2005, 10:53
Bedankt: 1 keer

Hoi,

Het viel mij op dat de verbruikte data die ik gedurende de nachten 'van de afgelopen maand heb gedownload, niet aangemerkt wordt als nachtsurfen, alles staat dus bij de dagteller?
Andere dit ook gezien of zijn dit nog wat restpuntjes van de nieuwe Edpnet site? Ik heb verder niets aan mijn abonnement veranderd? Ik zit niet over mijn limiet, maargoed... toch he :)

Thanks...
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Ik dacht niet dat nachtsurfen bestaat bij Edpnet ? wist niet dat dit nog bestond bij hen .
mja kan wel bij die oude formules.
Laatst gewijzigd door Patje 14 feb 2011, 22:13, in totaal 2 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
CronoS
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 jul 2005, 10:53
Bedankt: 1 keer

Altijd gehad. Ik heb ADSL home en tussen 02:00 en 08:00 werd bij mij het dataverbruik altijd maar voor de helft aangerekend.

Het staat ook in de wiki: http://nl.wiki.edpnet.be/index.php/Hoe_ ... ek_gemeten
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

CronoS schreef:Hoi,

Het viel mij op dat de verbruikte data die ik gedurende de nachten 'van de afgelopen maand heb gedownload, niet aangemerkt wordt als nachtsurfen, alles staat dus bij de dagteller?
Hier met ADSL Home nog steeds nachtsurfen.
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ook bij mij (VDSL Home) nog altijd nachtsurfen (al maakt het niet echt meer uit voor mij met het unlimited pack dat er is bijgekocht, het wordt nog altijd aangeduid).
CronoS
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 jul 2005, 10:53
Bedankt: 1 keer

Ik heb ook een call gelogd, tot op heden nog geen reactie gehad hierover :) Vreemd dat dit dan alleen bij mij is ..

Edit-> Net even mijn dataverbruik bekeken. De traffic vanaf afgelopen weekend, staat nu wel aangegeven als 's nachts.. Lijkt er toch op dat er een probleem was en dat het nu opgelost is :) In elk geval kwam ik nog niet in gevaar aangezien ik de limieten toch niet ga halen..
Liquidz0r
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2005, 01:17
Locatie: Lummen
Contacteer:

Iets wat misschien interessant kan zijn voor mensen met een oud abonnement:

Ik heb vandaag gebeld met EDPnet omdat ik toevallig hun website checkte ivm eventuele nieuwe formules en ook even om te kijken of ik nu al aansluitbaar was op VDSL of niet (wat nog steeds niet zo blijkt te zijn). In ieder geval, ik zit dus nog steeds op een Max6 Dyn abonnement en zag dat de nieuwe formules unlimited traffic aanbieden dus heb ik daar ook even over geïnformeerd, wat dus de overstapkosten naar een nieuw abonnement zouden zijn.

De medewerkster wist me te vertellen dat het overstappen van ADSL Max6 Dyn naar "Enough Internet" gratis was. Voor mij heeft het geen zin om voor de "newer & faster" formule te gaan aangezien ik toch nog steeds op 6mbit gecapped zit. Ik weet wel niet of het overstappen van ADSL Home naar nieuwere formules ook gratis is, maar het is misschien toch de moeite om eens te informeren want ongelimiteerd surfen is toch altijd mooi meegenomen :-). Binnenkort voor mij dus ook geen nachtsurfen meer!
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Newer & Faster Internet is een VDSL2-aansluiting, niet via ADSL. Dus je zal sowieso een hogere snelheid toegewezen krijgen (minimum 16.5Mb) Maar ik vrees dat je dan een activatiekost van 50 euro zal moeten betalen (wegens gratis huur modem).
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”