op 5 feb heb ik de stap gewaagd om van een dommel homeconnect over te gaan naar een scarlet one + tele. Aantal dagen later kreeg ik telefoon van scarlet om een afspraak te maken dat de technieker zou langskomen 22 feb is hieruit gekomen.
Vanmiddag (14 feb) kreeg ik terug telefoon van scarlet met de vraag of er morgen iemand thuis is zodat de technieker al kan langskomen want belgacom zou vandaag reeds de overschakeling hebben gedaan van adsl 2+ netwerk naar VDSL2.
Thuisgekomen merkte ik op dat internet nog steeds werkte.
Is dit normaal? ik zou verwachten dat als belgacom mij versteekt van netwerk ik niet meer kan aanmelden bij dommel of ben ik verkeerd?
hopelijk geen dag verlof genomen voor niets...
scarlet technieker komt langs
- filipi
- Pro Member
- Berichten: 306
- Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Morgen, belt de technieker je op dat ie binnen het half uur aan je deur staat.
Iets na z'n telefoontje valt je ADSL signaal weg, nog iets later staat hij aan je deur.
Succes !
en morgen...
Iets na z'n telefoontje valt je ADSL signaal weg, nog iets later staat hij aan je deur.
Succes !
en morgen...
- solid-killer
- Premium Member
- Berichten: 599
- Lid geworden op: 20 jan 2011, 16:06
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 48 keer
Dat maakt niet uit je kan perfect bij meerdere providers zijn op het ADSL netwerk ik zit bvb bij fulladsl, ik heb nu ook de stap gezet naar scarlet. Ik heb mijn logingegevens al even getest in m'n router en die blijken al te werken. basically kan ik nu op 2 providers surfen alleen moet ik nog wachten op mijn VDSL2 modem.no name schreef:
Is dit normaal? ik zou verwachten dat als belgacom mij versteekt van netwerk ik niet meer kan aanmelden bij dommel of ben ik verkeerd?
Maar eerlijk gezegd loopt de planning wel zwaar mank bij Scarlet, gisteren telefoon gehad van belgacom dat ze niet moesten langskomen op een datum waar wij zelf niks van wisten. En dan vandaag telefoon van scarlet dat ze ons niet kunnen aansluiten omdat de belgacom technieker niet komt.
Dus belgacom zegt zelf dat een scarlet technieker alles komt installeren, en scarlet zegt het omgekeerde ????
Wat blijkt nu dat een BGC technieker eerst iets moet komen lassen alvorens de scarlet technieker zijn werk kan doen duidelijk een ZWARE communicatiefout tussen die twee.
omschakeling is gebeurd zonder problemen op 10 dagen tijd!
snelheid van 5mb naar 23.8mbit ik ben een tevreden man/klant
telefoonnummer moet nog overgezet worden maar bij dommel duurd dit paar dagen...
ik hoop dat dit ook zo vlot gaat als de rest.
snelheid van 5mb naar 23.8mbit ik ben een tevreden man/klant
telefoonnummer moet nog overgezet worden maar bij dommel duurd dit paar dagen...
ik hoop dat dit ook zo vlot gaat als de rest.