Ik was ervan overtuigd bij hetopzeggen van mijn vaste telefoon bij Belgacom (nummer overgebracht naar EDPnet),
dat naast de 10 euro/maand voor telephony en de 35 euro/maand voor newer en vaster VDSL er geen bijkomende kost van 12 euro/maand meer was voor raw copper. Ben ik dan zo misleid?
EDPnet telephony en bijkomend nog raw copper betalen?
- Joachim
- ISP Staff
- Berichten: 472
- Lid geworden op: 24 nov 2004, 22:12
- Twitter: jslabbaert
- Locatie: Sinaai-Waas
- Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
- Bedankt: 382 keer
Raw copper zit inbegrepen in edpnet telephony, dus yup dat moet een vergissing zijn
. Best even ticket openen dan komt dat zeker in orde!
[
Post made via mobile device ]

[

- Joachim
- ISP Staff
- Berichten: 472
- Lid geworden op: 24 nov 2004, 22:12
- Twitter: jslabbaert
- Locatie: Sinaai-Waas
- Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
- Bedankt: 382 keer
Nee, dat zou echt niet mogen, ik heb zelf edpnet telephony en de kwaliteit is perfect!q-tec schreef:om even op het telephony gedeelte terug te komen bij Dommel hoor je nog steeds een echo![]()
Is dit ook zo bij edpnet of toch niet?
[

-
- Pro Member
- Berichten: 379
- Lid geworden op: 05 maa 2007, 18:11
- Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
- Bedankt: 3 keer
Wij zijn nieuw met voip (bij EDPnet) en we hebben ook een nieuw toestel Gigaset C470ip
en we hebben ook last van die echo en we hebben ook geen goede geluidskwaliteit
en moeten ons behelpen met de instelling handenvrij bellen.
en we hebben ook last van die echo en we hebben ook geen goede geluidskwaliteit
en moeten ons behelpen met de instelling handenvrij bellen.
- Joachim
- ISP Staff
- Berichten: 472
- Lid geworden op: 24 nov 2004, 22:12
- Twitter: jslabbaert
- Locatie: Sinaai-Waas
- Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
- Bedankt: 382 keer
Dat zou echt niet mogen, soms heeft dit te maken met modem settings in combinatie met de VOIP ATA, ik stel voor een ticket te openen met hierin je ervaring, vergeet ook niet meteen je gebruikte toestellen, en eventuele settings, DSL waarden etc toe te voegen, dan hebben ze meteen alles om het probleem aan te pakkenriji schreef:Wij zijn nieuw met voip (bij EDPnet) en we hebben ook een nieuw toestel Gigaset C470ip
en we hebben ook last van die echo en we hebben ook geen goede geluidskwaliteit
en moeten ons behelpen met de instelling handenvrij bellen.

-
- Pro Member
- Berichten: 379
- Lid geworden op: 05 maa 2007, 18:11
- Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik heb mij misschien niet goed uitgedrukt,* Meld dit bericht
@ Topicstarter
je belt handsfree en je hebt last van echo. Veroorzaakt de luidspreker van je nieuwe toestel die echo niet?
handsfree gebruiken we als een middel om enigszins de onduidelijke communicatie te verhelpen.
-
- Pro Member
- Berichten: 379
- Lid geworden op: 05 maa 2007, 18:11
- Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik ben een beginneling met voip en vraag me het volgende af ivm mijn gigaset c470ip:
- met de Sagem voip-monitor kan ik die gewoon met RJ-11 in de telefoonpoort gebruiken
- ik kan ook gewoon met RJ-45 een lan-poort van mijn router gebruiken
wat doe ik nu het best, of maak het voor de kwaliteit niets uit?
Ik heb niet de bedoeling een andere voip-provider dan EDPnet te gebruiken
(tenzij kort die van gigaset om het toestel bij te werken).
- met de Sagem voip-monitor kan ik die gewoon met RJ-11 in de telefoonpoort gebruiken
- ik kan ook gewoon met RJ-45 een lan-poort van mijn router gebruiken
wat doe ik nu het best, of maak het voor de kwaliteit niets uit?
Ik heb niet de bedoeling een andere voip-provider dan EDPnet te gebruiken
(tenzij kort die van gigaset om het toestel bij te werken).