Ok, alles down sinds 02/06/2011 09:08.
Uiteraard in 't weekend...
Support reeds verwittigd via e-mail. 'k Hoop dat het snel opgelost wordt
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ken schreef:Cityconnect down @Oostende
Ok, alles down sinds 02/06/2011 09:08.
Uiteraard in 't weekend...
Support reeds verwittigd via e-mail. 'k Hoop dat het snel opgelost wordt
Ik zat voorheen bij EDPnet en ik had niks dan lof over hen in die tijd. Nu, EDPnet gebruikt net als Dommel de last mile van Belgacom dus als je Belgacom, EDPnet of Dommel kunt krijgen (voor ADSL of VDSL, dommel gebruikt eigen ADSL2+ apparatuur) dan kan je ook diensten afnemen van de ander. Het ongelimiteerd abonnement bij EDPnet heet Newer & Faster internet en biedt dezelfde snelheden aan als het eveneens ongelimiteerd Speedconnect Plus abonnement bij Dommel. (30Mbps down-/4,5Mbps upload) De prijs bij EDPnet bedraagt €34,95 per maand, €49 per maand bij Dommel (buiten promotie, eerste 6 maanden aan €44). Activatie EDPnet: €50; Dommel: gratis. Modem inbegrepen bij EDPnet, moet apart gekocht worden (dikke €100) bij Dommel. Nieuwsgroepen niet inbegrepen bij EDPnet, wel bij Dommel. Als je nog eens telefonie afneemt bij EDPnet aan €10 per maand hoef je zelfs geen raw copper/telefoonlijn bij Belgacom te huren. Tenslotte nog de verschillen in inbegrepen e-mail accounts maar ik zou je aanraden om daarvoor elders te gaan zoeken zoals GMail zodat je niet van je ISP afhankelijk bent.ROMMELDEDOMMEL schreef: <knip>
Wist niet dat je die EDP net in Oostende kon verkrijgen, is dit nog een beetje goed qua prijs/kwaliteit (snelheid/downloadlimiet) ?
In Gistel (ken iemand die daar woont) en verder was er geen probleem, enkel in Oostende.