Beste,
Als ik inlog op paypal heb ik enkel de mogelijkheid om geld op mijn account te zetten dmv een storting met een visa of mastercard. Echter...Ik heb geen van beide kaarten (heb ze niet nodig ook : kost mij teveel voor de keren dat ik het zou gebruiken). Enkel een traditionele bankkaart van dexia met maestro.
Ik heb echter gehoord dat payapl ook stortingen via maestro zou accepteren. Weet iemand of dit klopt? En zo ja, hoe doe je dit dan?
Paypal : topup met maestro?
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
1. in "my profile" --> "add bank account" --> vul je gegevens in en binnen enkele dagen ga je 2 bedragen van bv: 0.01 & 0.08 of je bank zien verschijnen dan geef je die 2 bedragen in ter verificatie van je bankaccount
2. dan komt er ergens een button "top up account"
2. dan komt er ergens een button "top up account"
Transfer money from your bank to your PayPal account
You can transfer money from your Belgian bank account in EUR to your PayPal account just as you would when making a domestic transfer. You'll need to use your Transfer ID and enter it exactly as it appears below.
-
- Moderator
- Contacteer:
Ibann kan inderdaad, maar duurt mij te lang (soms tot 10 dagen!). Beetje vervelend als je bepaalde zaken online wilt betalen hé.
En je zal zien...Juist op dat moment staat er geen geld op de paypal![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
@q-tec : dit is reeds gebeurd, maar bij top up account zie ik nog steeds visa of mastercard staan. Geen maestro oid. Mijn inziens is dit alleen voor geld van je paypal naar je bankrekening te sturen. (withdraw)
En je zal zien...Juist op dat moment staat er geen geld op de paypal
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
@q-tec : dit is reeds gebeurd, maar bij top up account zie ik nog steeds visa of mastercard staan. Geen maestro oid. Mijn inziens is dit alleen voor geld van je paypal naar je bankrekening te sturen. (withdraw)
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
Code: Selecteer alles
* Use your Transfer ID exactly as it appears below and enter it into the Transfer Title, Notes or Memo field when transferring money from your bank account to PayPal. Read more
Beneficiary name PAYPAL PTE LTD
Bank Bank of America N.A., Antwerp
IBAN BE91 6856 8310 3976
Account number ******
Transfer ID *****
Enter this in the transfer title or note field
Bij mij gaat het meestal van paypal naar mijn bank maar goed omgekeerd kan ook.
-
- Moderator
- Contacteer:
@q-tec : overschrijving lukt zeker, maar dat duurt weer 10 dagen
Blijkbaar kan je met maestro enkel een topup doen als je in de UK woont, maar niet in BE precies...
@iceke : nu eens zoeken waar er in de buurt van het boerengat waar ik woon één van die 2 banken zjin![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
@iceke : nu eens zoeken waar er in de buurt van het boerengat waar ik woon één van die 2 banken zjin
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Telefonie = EDPnet + OVH
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
die staat voor uw neus ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
http://www.citibank.be/promo/cards/card ... 4QodBA-WGQ
Voor alle duidelijkheid, ik weet niet of er addertjes onder het gras zitten en of er later nog apen uit de mouw gaan komen bij Citybank.
Ik heb een Argenta rekening en die bevalt me goed, tuurlijk is Argenta geen grootbank, maar die hoef ik ook helemaal niet. Liever een bank waar ze je naam en rekeningnummer uit het hoofd kennen dan een bank waar je 2 keer per week je identiteitskaart mag bovenhalen.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
http://www.citibank.be/promo/cards/card ... 4QodBA-WGQ
Voor alle duidelijkheid, ik weet niet of er addertjes onder het gras zitten en of er later nog apen uit de mouw gaan komen bij Citybank.
Ik heb een Argenta rekening en die bevalt me goed, tuurlijk is Argenta geen grootbank, maar die hoef ik ook helemaal niet. Liever een bank waar ze je naam en rekeningnummer uit het hoofd kennen dan een bank waar je 2 keer per week je identiteitskaart mag bovenhalen.
-
- Moderator
- Contacteer:
Iceke : er is eentje in gent, morgen eens langsgaan. ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Bij Base hebben ze ook een gratis mastercard, waarbij je ook extra belminuten naar Base kan verdienen:
http://www.kpnonline.be/nl/mastercard.html
Deutsche Bank geeft ook een gratis mastercard bij een zichtrekening.
Die heb ik geweigerd, vind 2 kredietkaarten al meer dan genoeg.
http://www.kpnonline.be/nl/mastercard.html
Deutsche Bank geeft ook een gratis mastercard bij een zichtrekening.
Die heb ik geweigerd, vind 2 kredietkaarten al meer dan genoeg.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 18 keer
Al tientallen keren geld overgeschreven van m'n rekening naar PayPal en dat heeft nooit langer dan 2 dagen geduurd hoor...krisken schreef:Ibann kan inderdaad, maar duurt mij te lang (soms tot 10 dagen!).
"Geld overschrijven van uw bank naar uw PayPal-rekeningkrisken schreef:overschrijving lukt zeker, maar dat duurt weer 10 dagenBlijkbaar kan je met maestro enkel een topup doen als je in de UK woont, maar niet in BE precies...
U kunt geld overschrijven van uw Belgische bankrekening in EUR naar uw PayPal-rekening op dezelfde manier als een binnenlandse overschrijving. U moet de onderstaande overschrijvingsreferentie gebruiken en deze exact overnemen."
"Stap 2 - PayPal stuurt u een e-mail zodra het geld op uw PayPal-rekening staat. Overschrijvingen worden doorgaans binnen 3-4 werkdagen verwerkt"