- De mensen verstonden ons zeer slecht. Na lang zoeken (en een software update van die toestellen) bleek dat we luider en beter in onze hoorn moesten praten van ons Linksys IP Phone SPA942. Ik vind dat nogal vrij vervelend, en soms zonder dat je het weet doe je dit ook niet. We hebben dit probleem gemeld bij onze leverancier en hij deelde ons mee dat dit normaal is bij een dergelijke toestel : dat dit toestel veel gebruikt wordt voor helpdesk bedrijven waardoor dit toestel weinig tot geen omgevingsgeluiden door de hoorn stuurt ... . Zijn er mensen op dit forum die ook die ervaring delen? Of zijn er mensen die een beter alternatief kennen of weten hoe we dit het best oplossen? Een headset zien we dus allesinds niet zitten, ter verduidelijking

- Na enkele minuten bellen valt de verbinding soms uit (wat dus commercieel gezien niet intersant is). We hebben dat gemeld bij onze leverancier die al tal van uren zitten zoeken heeft achter dit probleem, maar niets kan vinden ... . Iemand een idee wat hiervan de oorzaak van kan zijn? Ik heb de indruk dat we dit probleem enkel hebben als er met een vast telefoon wordt gebeld naar ons.
Dank alvast voor jullie hulp.