Canon printer kapot?

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
superman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 sep 2007, 08:31

Hallo,

Ik heb een Canon Pixma MP510 printer (+/- 3 jaar oud).

Deze is stuk gegaan. In eerste instantie was de printer volledig dood en deed hij niets meer. Ik heb de netvoeding gedurende +/-5 minuten afgekoppeld en toen kwam er weer leven in de zaak (ik kon hem weer aan zetten).

Het probleem is nu dat het TFT schermpje volledig gestoord is (geeft sneeuw) en dat ik dus niet meer kan kopiëren/scannen/... Wanneer ik met een USB kabel mijn laptop aansluit en wil printen dan geeft hij als melding dat "de inktcartridges niet herkend worden". Ik heb er nieuwe inktcartridges ingestoken en dat helpt dus niets. Scannen gaat ook niet meer want dan geeft hij als melding "Printeronderhoud wordt uitgevoerd. Scannen nadat dit is voltooid. Code : 2,114,0".

Iemand suggesties om dit op te lossen of wat de oorzaak kan zijn? De supportdienst van Canon wil er alleen maar naar kijken mits 37,5 € te betalen wat ik te veel vind voor een printer die er maar 80 € gekost heeft...

Bedankt!
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”