Hallo,
Sinds enkele weken heb ik problemen met telefonie dommel.
Ook internetverbinding valt soms weg.
Kan zelf bellen maar als ze mij proberen op te bellen horen ze een bezettoon.
Dit sleept al enkele weken aan en begint op mijn systeem te werken.
Dommel al sinds het begin op de hoogte gebracht(begin jan.) van dit probleem maar nog steeds niet verholpen.
Ze zijn er nog mee bezig zeggen ze altijd.
Vroeger ook al eens miserie gehad als ik nog met de siemens router werkte maar op laatste geen problemen meer.
Overgeschakeld naar Fritzbox(okt 2010) op aanraden van dommel zelf en steeds problemen gehad.
Heb de fritzbox al eens op standaardinstellingen gezet op aanraden van dommel maar blijft hetzelfde.
Hoe los ik dit probleem op en zijn er nog mensen die dit probleem hebben ?
Alvast bedankt
problemen telefonie dommel
-
- Elite Poster
- Berichten: 879
- Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Dat is een veel voorkomend probleem en is dus ook deels de rede dat ik overschakel naar scarlet (in de hoop dat het daar beter is).
Qua internet en snelheden ben ik zowat altijd tevreden geweest van dommel, maar de telefonie is een ramp.
en niet te vergeten dat ik om de 15 dagen alls moet uittrekken en terug moet insteken omdat mijn verbinding volledig weg is.
Qua internet en snelheden ben ik zowat altijd tevreden geweest van dommel, maar de telefonie is een ramp.
en niet te vergeten dat ik om de 15 dagen alls moet uittrekken en terug moet insteken omdat mijn verbinding volledig weg is.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Dat is het grootste probleem nu.Met de fitzbox vorig jaar in oktober aan te schaffen zit ik met nieuwe formule en kan dus maar in oktober dit jaar mijn abbonnement opzeggen.Of zijn er andere alternatieven om deze op te zeggen zodat ik geen kosten zou hebben.Bvb. door nalatenschap ,of het niet in orde brengen van mijn probleem.Denk dat het noppes zal zijn maar je weet nooit.
Best zou zijn om oplossing te vinden voor mijn probleem nu.Zou het aan de fritzbox kunnen liggen ?
Best zou zijn om oplossing te vinden voor mijn probleem nu.Zou het aan de fritzbox kunnen liggen ?
- Azgard
- Member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 22 okt 2010, 11:17
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Maar je bent al langer klant dan van oktober 2010?
Ik heb probleemloos kunnen opzeggen, klant sinds 2006, overgeschakeld naar Netline (met Fritzbox) in april 2010, opgezegd vorige maand, met inachtneming van een maand vooropzeg.
Enige minpunt dat ik kan aanbrengen is dat ik nog betaal tot 20/2/2011 maar dat mijn mailadres nu al is gesupprimeerd. Gezien ik dat nauwelijks gebruikte, niet echt een probleem voor mij.
Ik heb probleemloos kunnen opzeggen, klant sinds 2006, overgeschakeld naar Netline (met Fritzbox) in april 2010, opgezegd vorige maand, met inachtneming van een maand vooropzeg.
Enige minpunt dat ik kan aanbrengen is dat ik nog betaal tot 20/2/2011 maar dat mijn mailadres nu al is gesupprimeerd. Gezien ik dat nauwelijks gebruikte, niet echt een probleem voor mij.
-
- Elite Poster
- Berichten: 879
- Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Eens even denken.....
- Met homeconnect had ik dat probleem (en dat wisten ze)
- Met netline had ik dat probleem (en dat wisten ze)
Wat heeft dommel in al die tijd ondernomen....
- Profiel verlaagd (maar hielp niet)
- Firmware flashen (hielp niet)
- de siemens niet willen omruilen voor een ander exemplaar omdat het misschien daaraan kon liggen
- beloven dat het met netline opgelost zou zijn (wat dus niet zo was)
en dat was het zo een beetje... dus ik vrees dat je tot oktober met de gebakken peren gaat zitten.
- Met homeconnect had ik dat probleem (en dat wisten ze)
- Met netline had ik dat probleem (en dat wisten ze)
Wat heeft dommel in al die tijd ondernomen....
- Profiel verlaagd (maar hielp niet)
- Firmware flashen (hielp niet)
- de siemens niet willen omruilen voor een ander exemplaar omdat het misschien daaraan kon liggen
- beloven dat het met netline opgelost zou zijn (wat dus niet zo was)
en dat was het zo een beetje... dus ik vrees dat je tot oktober met de gebakken peren gaat zitten.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Da zie ik niet zitten.Zijn er geen andere mogelijkheden.Vb. mijn siemens terug gebruiken, of gaat dit niet lukken.
Heb hier iets gevonden
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=26547
Heb hier iets gevonden
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=26547
-
- Elite Poster
- Berichten: 879
- Lid geworden op: 09 jul 2009, 12:53
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Je kan perfect de siemens weer gebruiken, maar het probleem is er en de siemens zal dat probleem vermoed ik niet kunnen verhelpen.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
De siemens terug geinstalleerd en alles werkt terug.Voorlopig toch.Ligt dus wel degelijk aan de fritzbox.Misschien een paar instellingen die niet juist staan maar ligt zeker daar aan.Duits staat toch normaal gezien voor kwaliteit ?
-
- Starter Plus
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 17 apr 2009, 00:15
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 2 keer
deze probleem is niet nieuw voor mij. heb i dagelijks. mensen kunnen niet bellen naar mij.maar ik kan ze wel bellen (als internet niet uitvalt natuurlijk, want als internet uitvalt , dan valt de telefoon ook uit)minoe schreef:Hallo,
Sinds enkele weken heb ik problemen met telefonie dommel.
Ook internetverbinding valt soms weg.
Kan zelf bellen maar als ze mij proberen op te bellen horen ze een bezettoon.
Dit sleept al enkele weken aan en begint op mijn systeem te werken.
Dommel al sinds het begin op de hoogte gebracht(begin jan.) van dit probleem maar nog steeds niet verholpen.
Ze zijn er nog mee bezig zeggen ze altijd.
Vroeger ook al eens miserie gehad als ik nog met de siemens router werkte maar op laatste geen problemen meer.
Overgeschakeld naar Fritzbox(okt 2010) op aanraden van dommel zelf en steeds problemen gehad.
Heb de fritzbox al eens op standaardinstellingen gezet op aanraden van dommel maar blijft hetzelfde.
Hoe los ik dit probleem op en zijn er nog mensen die dit probleem hebben ?
Alvast bedankt
ik heb al van het begin van homeconect problemen met dommel telefonie
was een van de eerste klanten van homeconect
het is juist of ik naar mars aan het bellen ben
heb tientallen ticets geopend en geen resultaat
ze willen mij overschakelen maar dan moet ik 50 euro betalen
dat wil ik niet doen omdat in de modem en actievatie al betaald heb vroeger
zij veranderen het product niet ik
vandaag weer gebeld en ik krijg als andwoord dat ik mijn download moet stoppen als ik ga telefoneren of gebeld word
leuk andwoord is dat
heeft er iemand raad
grts guido
was een van de eerste klanten van homeconect
het is juist of ik naar mars aan het bellen ben
heb tientallen ticets geopend en geen resultaat
ze willen mij overschakelen maar dan moet ik 50 euro betalen
dat wil ik niet doen omdat in de modem en actievatie al betaald heb vroeger
zij veranderen het product niet ik
vandaag weer gebeld en ik krijg als andwoord dat ik mijn download moet stoppen als ik ga telefoneren of gebeld word
leuk andwoord is dat
heeft er iemand raad
grts guido
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13622
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
De telefonie van Dommel heeft, me baserend op de reacties op dit forum, nooit goed gelopen. Ook over netline lees je voldoende klachten. De enige oplossing lijkt om die telefonie gewoon niet meer te gebruiken.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
-
- Plus Member
- Berichten: 112
- Lid geworden op: 02 aug 2008, 12:04
- Locatie: Oostende
Ik heb sinds enkele weken hetzelfde probleem. Netjes gebeld en het ticket staat nog steeds open. Ze zouden ernaar kijken. Vorige week terug gebeld omdat ik dacht dat ze het vergeten waren. Ze waren dus nog bezig het aan het bekijken...
WTF! is da nu... If it ain't broke don't fix it!
Als het eenmaal werkte, waarom aankomen?
Enige insiders kennis hieromtrent? Ik heb netline hier.
WTF! is da nu... If it ain't broke don't fix it!
Als het eenmaal werkte, waarom aankomen?
Enige insiders kennis hieromtrent? Ik heb netline hier.