Beste,
Weet er iemand op de dommelsite de algemene voorwaarden staan betreffende het vroegtijdig opzeggen van een abonnement?
Mvg
Kris
Dommel algemene voorwaarden
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Zou mij sterk verwonderen mocht een klant met een actieve DSL lijn zomaar kunnen vertrekken voor hij zijn jaar heeft uitgedaan? Of vergis ik mij hierin?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Je kan altijd opzeggen, maar meestal betekent dat resterend aantal maanden gewoon verder betalen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Krisken, hier zijn al hevige debatten over gevoerd betreffende dommel en opzeggingen.
Het komt erop neer dat als je vervroegd en binnen je lopende eerste jaar opzegt je de resterende maanden van dat jaar dient te betalen. Is volgens mij bij zowat iedereen zo. Je actieve lijn zullen ze binnen de kortste keren deactiveren (lees binnen de 30 dagen) tenzij een andere isp de lijn intussen al heeft overgenomen.
Het komt erop neer dat als je vervroegd en binnen je lopende eerste jaar opzegt je de resterende maanden van dat jaar dient te betalen. Is volgens mij bij zowat iedereen zo. Je actieve lijn zullen ze binnen de kortste keren deactiveren (lees binnen de 30 dagen) tenzij een andere isp de lijn intussen al heeft overgenomen.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Schande gewoon wat ze de mensen lappen.
Ik betaalde per hgalf jaar, stuur op 20/5/2010 een aangetekend schrijven om op te zeggen (na jaren klant te zijn geweest)
op 24/5/2010 krijg ik deze mail
"Geachte,
Het spijt ons te vernemen dat u besloten heeft uw abonnement bij dommel.com te willen opzeggen met inachtneming van de vooropgestelde opzegtermijn van 1 maand.
Uiteraard respecteren we uw beslissing. We hebben hiertoe dan ook het nodige ondernomen in ons klantenbestand. Uw abonnement zal op vervaldatum worden stopgezet. Indien u alsnog uw opzeg wenst ongedaan te maken, dan vragen we u ons hierover zo snel mogelijk op de hoogte te brengen via een reply op deze e-mail.
We hopen u hiermee van dienst te zijn geweest en kijken er alvast naar uit u in de toekomst mogelijk opnieuw als klant te kunnen verwelkomen!"
nu mag je allemaal raden tot wanneer m'n abbonement liep !!!! Erger dan de belspelletjes
Wij bevestigen dus dat uw abonnement op vervaldatum (in dit geval: 10.11.2010) zal worden stopgezet, uw had uw opzegtermijn van een maand meer dan voldoende gerespecteerd. Bij een halfjaarlijkse betaling gaat u expliciet akkoord met een verlenging van onze dienstverlening gedurende een half jaar.
Met vriendelijke groeten,
servicedesk dommel.com
Bij elke zichzelf respecterende provider sturen ze een creditnota of zetten ze minstens de algemene voorwaarden online zodat je weet dat dit kan gebeuren.
Bij dommel veranderen ze de voorwaarden stilzwijgend, zetten ze die vervolgens niet online en sturen ze een mail waarin ze geen opzegdatum zetten.
Ik betaalde per hgalf jaar, stuur op 20/5/2010 een aangetekend schrijven om op te zeggen (na jaren klant te zijn geweest)
op 24/5/2010 krijg ik deze mail
"Geachte,
Het spijt ons te vernemen dat u besloten heeft uw abonnement bij dommel.com te willen opzeggen met inachtneming van de vooropgestelde opzegtermijn van 1 maand.
Uiteraard respecteren we uw beslissing. We hebben hiertoe dan ook het nodige ondernomen in ons klantenbestand. Uw abonnement zal op vervaldatum worden stopgezet. Indien u alsnog uw opzeg wenst ongedaan te maken, dan vragen we u ons hierover zo snel mogelijk op de hoogte te brengen via een reply op deze e-mail.
We hopen u hiermee van dienst te zijn geweest en kijken er alvast naar uit u in de toekomst mogelijk opnieuw als klant te kunnen verwelkomen!"
nu mag je allemaal raden tot wanneer m'n abbonement liep !!!! Erger dan de belspelletjes
Wij bevestigen dus dat uw abonnement op vervaldatum (in dit geval: 10.11.2010) zal worden stopgezet, uw had uw opzegtermijn van een maand meer dan voldoende gerespecteerd. Bij een halfjaarlijkse betaling gaat u expliciet akkoord met een verlenging van onze dienstverlening gedurende een half jaar.
servicedesk dommel.com
Bij elke zichzelf respecterende provider sturen ze een creditnota of zetten ze minstens de algemene voorwaarden online zodat je weet dat dit kan gebeuren.
Bij dommel veranderen ze de voorwaarden stilzwijgend, zetten ze die vervolgens niet online en sturen ze een mail waarin ze geen opzegdatum zetten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Het is hier al eerder aan bod gekomen maar bij opzegging (ZEKER bij dommel) zet je meteen ook je domiciliering stop. De einddatum zet je ook best in je mail.
Hun "systeem" doet namelijk alles automatisch en daar kan niet van afgeweken worden.
Wat de alg. voorwaarden betreft, die heb je moeten ondertekenen bij het aangaan van je abonnement. Toen ik mijn opzeg mailde kreeg ik een mail terug dat ik aangetekend moest opzeggen. Een retour mail met de melding dat in de door mij ondertekende AV stond dat per mail opzeggen voldoende was, was genoeg om verdere problemen met hen te vermijden.
Ga dus op zoek naar de voorwaarden die je zeker gekregen en ondertekend hebt.
Hun "systeem" doet namelijk alles automatisch en daar kan niet van afgeweken worden.
Wat de alg. voorwaarden betreft, die heb je moeten ondertekenen bij het aangaan van je abonnement. Toen ik mijn opzeg mailde kreeg ik een mail terug dat ik aangetekend moest opzeggen. Een retour mail met de melding dat in de door mij ondertekende AV stond dat per mail opzeggen voldoende was, was genoeg om verdere problemen met hen te vermijden.
Ga dus op zoek naar de voorwaarden die je zeker gekregen en ondertekend hebt.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- ISP Official
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Een tip van Eva : neem contact via de website met de administratieve dienst van Dommel voor correctie informatie!
http://lianka.schedom-europe.net/contac ... ommel.html.
Eva
http://lianka.schedom-europe.net/contac ... ommel.html.
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.