Het Belang Van Limburg Mobile

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

http://mobile.hbvl.be/?utm_source=hbvl& ... ign=launch

"Het Belang van Limburg gaat mobiel! :-D Uw krant lanceert vandaag hbvl mobile, een nooit eerder geziene gsm-formule in België. Onbeperkt bellen én sms'en voor slechts 4 euro: het klinkt te mooi om waar te zijn, maar dankzij hbvl mobile kunt u vanaf nu daadwerkelijk van dit permanente aanbod "

4 euro/maand......van Mobile naar Mobile.
Naar andere netwerken 0,25 cent/minuut.
0,12 €/SMS

KPN Belgium netwerk

niets speciaals
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Naar eigen netwerk is dat echt wel héél weinig :eek:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

mooi aanbod. dit is zeer hansig als 2de gsmnr! zo zijn lange gesprekken mogelijk....for free.
eend benieuwd of ze veel mensen gaan aantrekken?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

2€ voor 1mb data is dat niet wat veel
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

De gratis gesprekken zijn volgens mij enkel naar eigen netwerk.
Ma hoe spreekt ge da nu weer uit "het belang van limburg mobile, als limburger duurt da 30 seconden, en vandaar dat die gespreken daar eindeloos lang duren :lol: )
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
tommydnp
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jun 2010, 21:30
Bedankt: 6 keer

Ik zie dat de data tarieven plots zijn aangepast op mobile.hbvl.be.
0.5 voor 1mb
bundel: 200mb voor 8 euro
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

tommydnp schreef:Ik zie dat de data tarieven plots zijn aangepast op mobile.hbvl.be.
0.5 voor 1mb
bundel: 200mb voor 8 euro
van woekerprijzen gesproken....! 4 € voor 400 MB MedionMobile (zou dus 16 € bij hbvl.be zijn)

zie ook:
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 58#p367558
safariman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 30 jul 2010, 02:43

@satsurfer
Het lijkt wel dat ge werkt voor Aldi Talk :-D
Banner van hun in uw signature en iedereen die iets slecht zegt over hun wordt aangevallen.
Ik zeg niet dat het aanbod slecht is, maar er zijn ook betere aanbiedingen op de markt te vinden... :angel:
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Het is een interessant product voor bvb koppels die veel naar elkaar bellen. Eentje neemt de bundel en de andere kan laten rinkelen als hij/zij wil bellen. Kost elke persoon slechts 2€/md om elkaar quasi ultd te kunnen bellen. Niet slecht :'), al moet je wsl toch een beetje oppassen als je buiten de MVNO belt... Goede segmentering van BASE.
satsurfer schreef:
tommydnp schreef:Ik zie dat de data tarieven plots zijn aangepast op mobile.hbvl.be.
0.5 voor 1mb
bundel: 200mb voor 8 euro
van woekerprijzen gesproken....! 4 € voor 400 MB MedionMobile (zou dus 16 € bij hbvl.be zijn)
zie ook: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 58#p367558
Damn kerel, dat begint hier naar fanboyisme te ruiken... Elke post apart: cava nog, maar uw plaat blijft serieus hangen hoor. Zoals je zelf al zei: je moet het in de juiste context plaatsen. Discussieer aub eens redelijk. Ik kan ook dezelfde argumenten gebruiken om Aldi af te kraken hoor.
AldiTalk naar vaste lijnen: 14ct pm
BASEclassic naar vaste lijnen: 2,5ct pm
Dat is ruim factor 5, amai amai, wat een woekerprijzen toch bij AldiTalk :roll:
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
tommydnp
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jun 2010, 21:30
Bedankt: 6 keer

Ik had bijna Aldi Talk genomen, maar om onbeperkt te bellen naar iemand was hbvl mobile beter.
Mocht ik dual sim hebben zou ik ook Aldi erbij nemen.

Maar ik vind de prijzen nu al beter. 0.5 per mb zonder bundel is hetzelfde als bij Aldi. Dat is eens handig om bvb iets op facebook te zetten.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

LPS schreef:BASEclassic naar vaste lijnen: 2,5ct pm
Dat is ruim factor 5, amai amai, wat een woekerprijzen toch bij AldiTalk :roll:
simyo= 5 ct/pm naar fix! ZONDER ABBO of minimumverbruik.
uw base classic: 8 €/maand kostprijs! en ge krijgt 4 € belwaarde!
tja, dan is het normaal dat je 'maar' 2,5 ct/m. betaalt!

sorry, is dat niet uit de context halen?

ik bel aan 0.05 € naar mijn vrouw zonder abbokost, ik vind dat echt superinteressant.

ik zeg IN MIJN GEVAL is het interessanter MedionMobile, vond MV ook interessant, maar met MIJN profiel is dit het interessantst (bel & sms niet veel). Iedereen die bij MV zit, kan mijn geen bal schelen, en zal voor hen wat beter zijn vermoed ik.
De dag dat ik meer data nodig heb, of mij suf wil sms'en, dan ga ik ook weer bij MV.

Kijk, de bewijzen zijn er. Laatste boekje van test-aankoop (hun resultaten moet je soms met korrel zout nemen, weet ik ook)

er zijn belprofielen opgesteld, en bij mijn profiel is 'den Aldi' het goedkoopst.
TA: 'U GEBRUIKT UW GSM WEINIG Aldi Talk is het voordeligst'
http://www.test-aankoop.be/telefonie/gs ... 492233.htm

http://www.test-aankoop.be/telefonie/gs ... 702173.htm

en aub, wees wat vriendelijker voor elkaar, en schiet elkaar niet af, als uw mening niet met de andere strookt....

helaas is userbase een forum waar de 'advanced' users op zitten, dus marginale aldi talk'ers (zoals ondergetekende), zal je hier sporadisch vinden....
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Juist, ik moet zeggen: zo ne keer goed uit de context of van de pot rukken kan eens serieus goed doen, inderdaad :-D!
Ikzelf haal er die 4 EUR gemakkelijk uit door aan 2.5ct pm fix en 10.5ct mobiel te bellen, maar als je weinig belt moet je idd geen abo nemen met een vaste kost.

Btw, TestAankoop is allesbehalve dé referentie qua objectieve vergelijkingen. Zelf zijn ze bijvoorbeeld aan alle kanten gelinkt aan andere bedrijven en bieden ze hun klanten voordelen aan van bedrijven die ze zelf vergelijken. Hun vergelijkingen staat zo goed als altijd boordevol met fouten, veronderstellingen en scheeftrekkingen. Als kritische consument kán het een bron van informatie zijn, maar zeker geen bron om iets te staven of te bewijzen.

Van die marginale Aldi-users: dat zijn uw woorden *proest*

@tommydnp: heb je de herlading via sms al kunnen testen? Verliep de inschrijving vlot, en lukken de herladingen goed?
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
tommydnp
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jun 2010, 21:30
Bedankt: 6 keer

Ik heb nog niet moeten herladen en ik zal zowiezo altijd via netbanking/website herladen. Ik geloof niet dat dat een probleem zal zijn want de betaling voor de inschrijving (10€ sim) ging zonder probleem. Een hbvl-bundel voor mijn vrouw heb ik geactiveerd via de website.
Het heeft wel langer geduurd dan verwacht voordat mijn nummer van Base naar het mvno hbvl ging. Ik had mijn overdrachtpapier gemailed en een week later kreeg ik een mail dat ik het nog niet gestuurd zou hebben. Daarna naar het callcenter nummer gebeld en achteraf nog eens om heel zeker te zijn dat de procedure loopt en een ochtend was mijn netwerk weg en moest ik wisselen.
Dus het enige minpunt was dat het even langer duurde.
manu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 11 nov 2008, 08:30
Bedankt: 4 keer

dan is lycamobile toch nog goedkoper
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”