Voor zij die hun Scarlet willen opzeggen en toch 5 - 30 minuten wachtmuziek willen vermijden is dit misschien handig om te weten.
Op de mijn.scarlet.be website staat verkeerdelijk aangegeven dat je voor de opzeg moet bellen (staat nochthans ZEER duidelijk), echter klopt dit niet en moet je logischerwijs een aangetekend schrijven doen of een FAX sturen. Hieronder de info:
Aangetekend schrijven:
Scarlet Klantendienst
Gebouw 504 - Fountain Plaza
Belgicastraat 5
1930 ZAVENTEM
FAX: 02/275.49.60 of 02/275.49.41
In bijlage een voorbeeld van de verkeerde info op de website.
Opzeggen - Verkeerde info op website.
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
- solid-killer
- Premium Member
- Berichten: 599
- Lid geworden op: 20 jan 2011, 16:06
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 48 keer
achja zo lang het maar een gratis nummer is kan mij dat eerlijk gezegd weinig schelen
Als het een betalend nummer is zoals de helpdesk en je moet 30 min wachten dat is een andere zaak
Als het een betalend nummer is zoals de helpdesk en je moet 30 min wachten dat is een andere zaak