Naar aanleiding van een bericht op Webwereld heb ik besloten om een Tor relay te installeren met behulp van Vidalia. Hierbij wil ik mijn steentje bijdragen om de bandbreedte van het TOR netwerk te verbeteren als een vorm van hulp aan Egypte.
Ik roep hierbij op om hetzelfde te doen om de internetcensuur in landen als Egypte, Tunesië, Soedan, etc. te omzeilen zodat de burgers niet worden afgesneden van het internet door dictatoriële regimes.
Steun Egyptenaren
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Er zijn wel kandidaten denk ik die een stukje bandbreedte willen geven (vooral als je, zoals ik, maar 10% van je volume gebruikt),
maar kan je eens een woordje uitleg geven (voor leken als ons) hoe mijn bandbreedte die mensen daar kan helpen ?
Philippe.
maar kan je eens een woordje uitleg geven (voor leken als ons) hoe mijn bandbreedte die mensen daar kan helpen ?
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Wel, ik ben zelf een leek. Maar als je het Engels een beetje machtig bent zou dit toch vrij gemakkelijk moeten zijn. Ik heb de Vidalia Bundle gedownload via deze link. Installeer dit pakket en lees de documentatie op deze link. Gebruik de Vidalia Graphical Interface om je settings te doen. Meer is er écht niet over te vertellen.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
En pas wel even op met Tor, dat is erg populair bij mensen die er niet-zo-legale praktijken op na houden. Ook al zeggen ze op de site van Tor dat er nog nooit iemand in de problemen is gekomen door als proxy te fungeren, je zal het maar eens meemaken dat 90% van uw lijn gebruikt wordt om kiddiepr0n te versassen...
ooh. shiny.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Heb al jaren tor draaien op mijn servers Nooit misérie gehad...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti